Ik heb mijn rooster voor november gezien:
Op 3 november hjeb ik een dagdienst. Ik moet dus tot 4 uur werken.
Ik ga wel proberen om bij het eten te zijn. Anders schuiven ik en nico wel later aan.
Ik heb wat beter gekeken en ebn erachter gekomen dat ik een late dienst heb van 15.00 tot 23.00.
Ik kan dus ook niet blijven eten. Ik baal hier wel flink van.
Ik ben er bij! Ik hoop alleen dat iemand mij in het zuiden des lands, of liever nog in de buurt van Den Bosch mij een slaapplaats kan aanbieden aangezien ik de volgende dag in Den Bosch een wedstrijd basketbal ga bezoeken. Leiden speelt namelijk uit daar, dus als ik toch in de buurt ben, dan kan ik die gelijk meepikken.
Groeten Giberski
Main organiser of EBTM06: Amsterdam and national meetings in Zwolle and Leiden.
Have you been to Holland? Join the Bingo
Bootje wrote:Ik zal kijken wat ik kan regelen, maar weinig kans
Heb een erg klein team
Heb het al bij drie collega's geprobeerd om de hele dag vrij te kunnen hebben. Geen van allen kon.
Het enigste wat ik nu nog kan regelen is mijn late dienst ruilen voor een dagdienst dan kan ik er 's avonds wel bij zijn.
Het enigste wat anders nog kan is me ziek melden, maar dat doe ik maar niet
Bootje wrote:Het enigste wat ik nu nog kan regelen is mijn late dienst ruilen voor een dagdienst dan kan ik er 's avonds wel bij zijn.
Het is gelukt!
met een beetje mazzel kunnen ik en Nico er tussen 5 en half zes zijn. Op tijd voor het eten en anders schuiven we wel wat later aan. Dat zal wel kunnen denk ik?