Karkauspäivä tulee, oletko valmis

Kerro mielipiteesi ja ehdotuksesi suomeksi

Moderators: Sleijeri, Luumi

Post Reply
Antivirus
Euro-Regular in Training
Euro-Regular in Training

Post by Antivirus »

Klazu wrote:Itse en tähdännyt kirjaamisiani mitenkään karkauspäivään, mutta satuinpa silti Dublinista kirjaamaan tuolloin 171 seteliä. Nehän eivät tietenkään tuoneet osumia, mutta kiitos viiden ebtaajan, sain minäkin sen neljä vuotta odottamani karkauspäivän osumani. :P
Ole hyvä vaan Klazu :lol:
Shake your moneymaker
Ville S.
Euro-Expert
Euro-Expert

Post by Ville S. »

Tässä muuten karkauspäivän satoa näin jälkikäteen. On sitten osuma molemmin päin karkauspäivältä :D
No signature?
avij
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by avij »

Ettei tavoitteet lopu kesken, niin ensi karkauspäivänä vuonna 2012 voittekin sitten ottaa tavoitteeksi löytää jokin aiempana karkauspäivänä kirjattu seteli. Nyt tänä vuonna kukaan ei löytänyt yhtään vuoden 2004 karkauspäivänä kirjatuista 5615 seteleistä. Vuonna 2008 noita karkauspäiväseteleitä tuli 86832 lisää, joten eiköhän noilla jo joku osuma saada aikaiseksi ;)
Money makes the world go round. We track how the money goes round the world.
höpsismöppiäinen
Euro-Master
Euro-Master

Re: Karkauspäivä tulee, oletko valmis

Post by höpsismöppiäinen »

Alkanut helmikuu sisältää yhden "hassun ylimääräisen" päivän, karkauspäivän. :mrgreen:

Neljä vuotta sitten karkauspäivänä kirjattiin Suomesta 14 167 lappua. Heitänkin tähän haasteen: 29.2.2012 kirjataan Suomessa vähintään 15 000 koodia.

Kun 29.2.2008 kirjasin vain 9 lappua, lupaan nyt vähintään tuplamäärän. Tavoitteena olisi myös saada osuma karkauspäivälle omalla kirjauksella. Passiivisena tommonen on jo...

Nyt muutkin suunnittelemaan ja aktiivisesti ilmoittelemaan suunnitelmiaan karkauspäivän varalle, päivä tulee vastaan sittenkin nopeasti, vaikka siihen onkin vielä neljä viikkoa.
I reject your reality and substitute my own.
Petri6
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training

Post by Petri6 »

Olen näköjään vuonna 2008 kirjannut karkauspäivänä 3 seteliä ilman osumaa. Myöskään karkauspäivinä 2004 ja 2008 ei ole kukaan muu löytänyt minun kirjaamiani seteleitä. NIG:llä en tarkastanut, joten saattaa olla, että olen itse löytänyt joskus karkauspäivänä kirjatun setelin.

Tulevana karkauspäivänä en valitettavasti ole euroalueella, joten toivottavasti joku etsii käsiinsä yhden seteleistäni.
Sleijeri
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by Sleijeri »

Itsellä ei vielä ole karkauspäivältä kirjausta ja se onkin vuoden ainoa päivä milloin ei ole tullut seteliä kirjattua, täytyy siis osallistua tällä kertaa haasteeseen. Nyt alkuvuonna kirjaillut enimmäkseen vain 20 eurosia vaihtelevalla määrällä, mutta koitan jos vaikkapa kävisi pankissa 20 eurosten sijaan hakemassakin vitosia ja/tai kymppejä nostattamaan kirjausmäärääni huomattavasti.
You are dealing with someone here who has absolutely no life.
- - - - - - - - - - - - - - -
My EBT stats in EBTCheck
- - - - - - - - - - - - - - -
Honeygain - Share your unused Internet bandwidth and earn money.
emppu
Euro-Master
Euro-Master

Post by emppu »

Mukana oon, millä panoksella niin se riippuu täysin tilanteestani missä mennään. Jos töitä löytyy tehtäväksi asti, siis mun kohdalle, niin se ajaa harrastuksen ohi. Jos taas ei niin sitte panostetaan kirjaamiseen. En kummemmin viitsi lietsoa mitään kirjaamisbuumia, ne kun tuntuvat vaan kääntyvän kokonaiskirjaamismääriä vastaan. Päivä on kyllä sellainen et siihen tulisi panostaa, laajalla rintamalla. Oisko mitään järkeä laittaa uutiskirjettä asiasta, se saavuttaisi kaikki kotimaan ebtarit, kenelle se sitten on määritelty vastaanotettavaksi. Oliko neljä vuotta sitten jotain 15 000 lappua Suomesta ja maailmanlaajuisesti kai ennätyspäivä. Siitä ois hyvä laittaa paremmaksi. Hengessä ainakin oon mukana :wink: Tsemppiä kaikille päivittäiseen kirjaamiseen :wink: Noita tuhatpäiväisiä lappuja tuntuu joulun jäljiltä olevan mukavasti liikkeellä kun joka päivä niitä osumina putkahtaa esille. Jos sellainen joltain puuttuu niin kannattaa nyt niitä hakea ja milläs muulla se onnistuu kuin kirjaamalla :wink:
SipuliSopuli
Euro-Newbie
Euro-Newbie

Post by SipuliSopuli »

Ja mukana ollaan!
Luumi
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by Luumi »

Päivävuoro, joten aika rajoitettua tulee olemaan miun osallistuminen, mut enköhän mie jostain pari nippua löydä :)

Ai niin, taitaapa puuttua miultakin sekä kirjaus että osuma kyseisenä päivänä :oops:
Finnish forum moderator
Support team member
Finnish 16th / International 195th (Oct 2025)
Aatos99
Euro-Master
Euro-Master

Post by Aatos99 »

Taidanpa osallistua :wink:
Ei sitä koskaan tiedä_Aatos99
Cinnamon
Euro-Master
Euro-Master

Post by Cinnamon »

Plaah, täällä puhuttiinkin vaan jostain setelien kirjaamisesta, eikä karkauspäivän muista tavoitteista :mrgreen:
Tarmo
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training

Post by Tarmo »

Cinnamon wrote:Plaah, täällä puhuttiinkin vaan jostain setelien kirjaamisesta, eikä karkauspäivän muista tavoitteista :mrgreen:
... kuten karata tästä harrastuksesta oikeaan elämään. Huikeat 0 seteliä systeemiin ko päivänä. :wink:
"Olemme kosmisia kukkakaaleja ajan ja olevaisen virrassa..."
"Klip klop - hevonen on pop, kun lasagneen sitä laittaa" :grin:
Hullulla on halvat huvit 8O
Eliezer
Euro-Master
Euro-Master

Post by Eliezer »

Tarmo wrote:... kuten karata tästä harrastuksesta oikeaan elämään. Huikeat 0 seteliä systeemiin ko päivänä. :wink:
Huh huh, huikea tavoite. Pitäisiköhän ottaa haaste vastaan? Vaihteeksi voisi olla oikeaa elämääkin tarjolla.
avij
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by avij »

Jaa, kait minä jokusen setelin koetan tuolloin karkauspäivänä kirjata. Kirjauksia ja osumia on jo edellistenkin karkauspäivien ajalta, mutta tietty olisi kiva tarjota jollekin muullekin karkauspäiväosuma.

Mun tietääkseni kukaan ei ole suunnitellut mun päänmenokseni mitään Cinnamonin tarkoittamaa karkauspäiväspesiaalia, mutta mistäs sitä koskaan varmaksi tietää.
Money makes the world go round. We track how the money goes round the world.
emppu
Euro-Master
Euro-Master

Post by emppu »

Oisko mitään järkeä (no ei tietenkään) järjestää arvauskisa vaikka siitä kuinka monta lappua Suomesta ko. päivänä kirjataan ???? Teitä näppäriä bittinikkareita tarvittais taulukoinnin toteutukseen. Eiköhän piristetä tätä harrastusta tuon erikoisen päivän avulla :mrgreen: Voishan siinä olla mukana vaikka Suomalaisten osumatkin, vai meneekö liian vaikeeks toteuttaa. Vinkkinä veikkaukseen voin omalta kohdaltani sanoa et aikaa on lappujen kirjamiseen. Mitään jemmajuttuja en viitti harrastaa, on vaan niin tylsää naputella lappuja tonne notepadiin. Kisaan voi ehdottaa kaikkea muutakin, vaikka kuka kirjaa eniten tai millä tuloksella Suomen ykköspaikka aukeaa. Sana on vapaa, visiointia peliin :wink:
Post Reply

Return to “Keskustelua tästä sivustosta ja eurojen seuraamisesta (Suomi)”