Is het misschien een idee een paar bundels bij ING Groningen te bestellen ?desmond1982 wrote:![]()
ja dit is zeker toevallig. Het is niet een biljet die ik daar gisteren heb uitgezet.haha.
Nee heb nog effe bij de ING rond gehangen en wat gestort.
had gevraagd of zehadden maar dat was alleen op bestellingen.(jammer)
EBT Meeting Groningen 24 Oktober 2009
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
Re: EBT Meeting Groningen 24 Oktober 2009
Uit een ander topic
Jelle zonder internet. Het was een leuke hobby, maar niet mijn hobby. Een leven zonder internet is mijn ding. Een leven van geld uitgeven in plaats van tracken zeg maar.... hahaha. Ja, er mag gelachen worden.
Inloggen op site lukt niet meer, maakt niet uit. Ik snap toch niets van nieuwe biljetten
Inloggen op site lukt niet meer, maakt niet uit. Ik snap toch niets van nieuwe biljetten
- BaliBennie
- Forum Moderator

Ja, dat is zeker een idee zoals Tjariet al had gezegd op pagina 1 van dit topic.
Tjariet wrote:Als je in de auto komt zou ik bijvoorbeeld men adviseren om zelf biljetten te bestellen en vervolgens af te halen. Zit je niet bij de ING (in mijn optiek véél makkelijker dan de Rabo!!!) kan ik wel wat regelen her en der. Ik kan echter niet 4x in de week komen per postkantoor want ik word meestal al herkend. Soms is dat handig, vaker niet.
-De ING in het centrum, vlakbij de Herestraat, is momenteel bezig met verbouwen maar zal vanaf ergens begin oktober op zaterdag open zijn tot 17:00 EDIT geopend per 23 september
Visit my homepage to see my statistics, maps and more!
Look at my 5 years statistics
Er gaat niets boven Groningen EBT
Is inderdaad een goed idee om er een paar bundels te bestellen. Overigens geloof ik niet dat je ze alleen kan krijgen door te bestellen hoor, als je gewoon 1 bundeltje neemt krijg ik het altijd direct mee.yli wrote:Uit een ander topic
Is het misschien een idee een paar bundels bij ING Groningen te bestellen ?desmond1982 wrote:![]()
ja dit is zeker toevallig. Het is niet een biljet die ik daar gisteren heb uitgezet.haha.
Nee heb nog effe bij de ING rond gehangen en wat gestort.
had gevraagd of zehadden maar dat was alleen op bestellingen.(jammer)
Ik weet dat in ieder geval Skathalder óók bundeltjes gaat bestellen bij de ING dus dat wordt een regelrechte 5jesregen verwacht ik. Wat je ook kan doen (en wat wellicht nog een betere optie is) Is 100 5jes bestellen bij de ING en 100 5jes bestellen aan postkantoor Munnekeholm. Bestellen bij Munnekeholm beetje via een omweg: Moet je doen via de Helpdesk. (betaald nummer maar het wordt tot in de puntjes voor je geregeld...) Je kan ook op de bonnefooi binnenwandelen bij het postkantoor voor 100 stuks, is ook nooit een probleem. Dat wordt waarschijnlijk echter anders met Fons ofzo in de buurt.
Mocht je in de auto komen en zeker 100 5jes willen hebben en niet 2 euro willen uitgeven aan het bestellen ervan, kan je ook naar Postkantoor Claremaheerd gaan (wel eerst even bellen en 100 bestellen) De mevroouw aachter dde bbalie is niet de aardigste, (ik maak expres wat foutjes omdat iedereen het kan lezen) maar je krijgt altijd je geld gewoon netjes mee. Ik denk niet dat er veel mensen naar dit adres gaan, dus lijkt me veilig.
Tjariet
- jaibee16
- Euro-Master in Training

Dit topic zakt nu wel een beetje teveel...........dus even een berichtje van mij 
PROUD TO BE A MEMBER OF THE FRISIAN (EBT)- TOP 10.
One live, live it !
One live, live it !
Goed plan! Ik zag het ook al met moeite aan, maar ik wilde niet 2 keer achter elkaar posten...jaibee16 wrote:Dit topic zakt nu wel een beetje teveel...........dus even een berichtje van mij
- eddydevries
- Forum Moderator

Ik zal ook nog even wat posten:
Dit aanbod geldt nog steeds.eddydevries wrote:Voor degenen uit Zuid-, Noord-Holland, Utrecht, Flevoland geldt van mij uit hetzelfde aanbod (maar denk eraan: "vol is vol").BaliBennie wrote:Je bent niet de enige die er zo over denkt....googlejaps wrote:Een goede carpool uit brabant lijkt me trouwens ook een goed & gezellig idee!
rlaurenssen wrote:Ook ik zal komen naar de meeting in Groningen. Best grappig dat ik op het punt stond om een meeting te organiseren in Helmond.
Maar Balibennie was me net voor.. Dan bewaren we Helmond voor een andere keer.
Mochten er mensen met met mij mee willen rijden, stuur me dan een PM.
(vanuit Zeeland / West Noord-Brabant kan je evt. onderweg instappen)
Eddy - Rotterdam - NL
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1742 +59 triples +1 quadruple = 1802.
Facebook-profile + Geocaching + postcrossing
Ik wilde rustig met de trein reizen, maar....
De NS heeft het weer voor elkaar.... juist op 24.10.2009 werkzaamheden op twee belangrijke Noord-Zuid trajecten :
* 's-Hertogenbosch - Utrecht
* Zutphen - Zwolle
Met andere woorden heen en terug een extra reistijd van maar liefst één uur
De NS heeft het weer voor elkaar.... juist op 24.10.2009 werkzaamheden op twee belangrijke Noord-Zuid trajecten :
* 's-Hertogenbosch - Utrecht
* Zutphen - Zwolle
Met andere woorden heen en terug een extra reistijd van maar liefst één uur
Jelle zonder internet. Het was een leuke hobby, maar niet mijn hobby. Een leven zonder internet is mijn ding. Een leven van geld uitgeven in plaats van tracken zeg maar.... hahaha. Ja, er mag gelachen worden.
-
MDeen
- Euro-Master

Prorail door de bocht
Gelukkig is het voor mij maar een half uur extra, of zelfs helemaal niks extra als ik in Amersfoort in 3 minuten kan overstappen.
Gelukkig is het voor mij maar een half uur extra, of zelfs helemaal niks extra als ik in Amersfoort in 3 minuten kan overstappen.
Last edited by MDeen on Tue Oct 06, 2009 8:53 am, edited 1 time in total.
- harrycompany
- Euro-Expert in Training

Zo, ik kom definitief! Met 2 man.
Tot de 24e
Tot de 24e
Goin' down to southpark.....
-
willeke groningen
Ben helaas verhinderd, Tjariet bedankt voor de tip! Groetjes Willeke
-
fambrand
Hallo biljettenjagers,
Mogen wij ook met z'n drieën naar de meeting komen?
Het zit namelijk zo:
De account staat op ruurdbrand. Dat is mijn vader. Die is er destijds mee begonen is, maar inmiddels zijn mijn moeder en ik ook met het biljettenvirus besmet. Nog wel erger dan mijn vader
We hebben inmiddels allemaal een taak...
Mijn moeder en ik pinnen (en storten) ons suf. Het is altijd een uitdaging om een pinautomaat met vijfjes te zoeken. Vervolgens voert mijn vader ze in. We verzamelen dus met z'n drieën de biljetten op één account. Toen ik las van de meeting, vond ik het een leuk idee om daar naar toen te gaan, omdat ik het eurobilltracken erg leuk ben gaan vinden
en het is meteen een gezellig dagje uit. Lang leve het Kruivat!!!
Groetjes Jolanda (en ook Ruurd en Anita)
Mogen wij ook met z'n drieën naar de meeting komen?
Het zit namelijk zo:
De account staat op ruurdbrand. Dat is mijn vader. Die is er destijds mee begonen is, maar inmiddels zijn mijn moeder en ik ook met het biljettenvirus besmet. Nog wel erger dan mijn vader
We hebben inmiddels allemaal een taak...
Mijn moeder en ik pinnen (en storten) ons suf. Het is altijd een uitdaging om een pinautomaat met vijfjes te zoeken. Vervolgens voert mijn vader ze in. We verzamelen dus met z'n drieën de biljetten op één account. Toen ik las van de meeting, vond ik het een leuk idee om daar naar toen te gaan, omdat ik het eurobilltracken erg leuk ben gaan vinden
Groetjes Jolanda (en ook Ruurd en Anita)
- BaliBennie
- Forum Moderator

Ha Harry & Company,
Leuk dat het nu definitief is. Jullie zijn van harte welkom.
Hoi Willeke,
Erg jammer dat je niet kan komen op de meeting in je thuisstad. Ik had het wel leuk gevonden je te ontmoeten... Hopelijk tot een andere keer!
Heeij Familie Brand,
Maar natuurlijk mogen jullie met zijn drieën komen, graag zelfs. Een hele familie verslaafd aan de EBT zie je niet zo heel gauw. Vaak is er nog wel één iemand in het gezin dat nog 'normaal' is.
We heten jullie dan ook van harte welkom op het EBT-feestje in Groningen.
Het blijft altijd leuk om nieuwe gezichten te zien. We kijken er naar uit.
Leuk dat het nu definitief is. Jullie zijn van harte welkom.
Hoi Willeke,
Erg jammer dat je niet kan komen op de meeting in je thuisstad. Ik had het wel leuk gevonden je te ontmoeten... Hopelijk tot een andere keer!
Heeij Familie Brand,
Maar natuurlijk mogen jullie met zijn drieën komen, graag zelfs. Een hele familie verslaafd aan de EBT zie je niet zo heel gauw. Vaak is er nog wel één iemand in het gezin dat nog 'normaal' is.
We heten jullie dan ook van harte welkom op het EBT-feestje in Groningen.
Visit my homepage to see my statistics, maps and more!
- eddydevries
- Forum Moderator

BaliBennie wrote:Heeij Familie Brand,
Maar natuurlijk mogen jullie met zijn drieën komen, graag zelfs. Een hele familie verslaafd aan de EBT zie je niet zo heel gauw. Vaak is er nog wel één iemand in het gezin dat nog 'normaal' is.![]()
We heten jullie dan ook van harte welkom op het EBT-feestje in Groningen.Het blijft altijd leuk om nieuwe gezichten te zien. We kijken er naar uit.
Groeten,
Eddy
P.S.: Gefeliciteerd trouwens met plaats 300
P.S.2: een tip: misschien is het handig, om ook voor het forum te registreren (rechtsbovenin). Dan kunnen jullie ook "Persoonlijke Berichten" ontvangen (zoals bijv. het telefoonnummer van de organisatoren ("noodnummer"), want voor dat kunnen ze beter niet in dit topic zetten (heel internet kan dit lezen: ook de minder aardige mensen).
Eddy - Rotterdam - NL
- desmond&diana
- Euro-Expert in Training

eddydevries wrote:BaliBennie wrote:Heeij Familie Brand,
Maar natuurlijk mogen jullie met zijn drieën komen, graag zelfs. Een hele familie verslaafd aan de EBT zie je niet zo heel gauw. Vaak is er nog wel één iemand in het gezin dat nog 'normaal' is.![]()
We heten jullie dan ook van harte welkom op het EBT-feestje in Groningen.Het blijft altijd leuk om nieuwe gezichten te zien. We kijken er naar uit.
het gekke is zelf dat er van deze familie er zelfs een nummer 4 is haha. Dat is mijn vriendin!! haha.
maar die biljetten komen natuurlijk onder mijn naam.
Ben al uit aan het uitkijken naar die meeting,dit zal mijn eerste uitstap worden sinds dat het wat minder ging met mij.
En wat fijn dat er zoveel deelnemers komen.
Weet iemand een leuk hotel waar ik eventueel kan overnachten.
Verders heb ik er heel veel zin in dit is weer iets anders dan ziekenhuis in en uit ben al bezig met lopen.
Dit zal misschien mijn enige handicap wezen en zal daarom rustig moeten lopen helaas.
Dames en heren ik kijk nu al uit naar jullie.
Met vriendelijke groet Packbell
En wat fijn dat er zoveel deelnemers komen.
Weet iemand een leuk hotel waar ik eventueel kan overnachten.
Verders heb ik er heel veel zin in dit is weer iets anders dan ziekenhuis in en uit ben al bezig met lopen.
Dit zal misschien mijn enige handicap wezen en zal daarom rustig moeten lopen helaas.
Dames en heren ik kijk nu al uit naar jullie.
Met vriendelijke groet Packbell