TOP 50 HITS Nederland en België

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries

Locked
nodisch18
Euro-Master
Euro-Master

Post by nodisch18 »

HNL wrote:Het regent de afgelopen week wel hits, enorm. Het is voor Erwic trouwens weer een hit in hele korte tijd! Lekker hoor 8). Die Thomas krijgt het maar druk over een paar maanden, als bhoeyb op 200 hits zit en de rest er ook elke week wel ééntje krijgt.
Laten we het hopen!

Mooie hit hoor Saranyu! Ben jaloers! :D
Thomas B
Euro-Regular
Euro-Regular

Post by Thomas B »

HNL wrote:Het regent de afgelopen week wel hits, enorm. Het is voor Erwic trouwens weer een hit in hele korte tijd! Lekker hoor 8). Die Thomas krijgt het maar druk over een paar maanden, als bhoeyb op 200 hits zit en de rest er ook elke week wel ééntje krijgt.
Tegen die tijd moet ik dan wel een legertje vrijwilligers hebben om te helpen :? Maar er zullen hier dan zoveel mensen zijn dat dat geen probleem zal zijn. :)

Maar laten jullie je daar niet door tegenhouden, hitten die hap!! Als ik maar vrolijk mee mag doen! :lol:

En Saranyu, gefeliciteerd!
Elmo
Euro-Master
Euro-Master

Post by Elmo »

saranyu wrote:ja, echt wel een verre, van de ene naar de andere kant van het land, nu hopen dat hij de grens over gaat!
Woonde je nu maar in Leiden, dan had je nu een internationale hit gehad...
Dan had je biljet zelfs bijna in Frankrijk gezeten! :o :o 8O 8O
(Leiden-Antwerpen is nl. 106 km, zie hier).
Blueman wrote:dat biljet is gekreukeld dus kweenie..
Bijna elk biljet vindt Erwic gekreukt, dus ik weet niet hoeveel waarde ik
daaraan moet hechten.

Mijn gehitte biljet was pas slecht! Er zat een hele grote klodder verf/inkt
op. Als mijn biljet zo is doorgereisd, is hij in Waterloo aangekomen, en zal
hij daar zijn Waterloo hebben gevonden... :cry:
Of all the words of mice and men, the saddest are 'It might have been.' - Kurt Vonnegut
querty
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training

Post by querty »

Ben wel jaloers op die hit. Hier is goed in de richting van België geblazen. :lol:
saranyu
Euro-Regular
Euro-Regular

Post by saranyu »

Allemaal bedankt! :lol:
Dit is mijn 5e maar mooiste hit.
Het is trouwens wel vreemd, ik word alleen gehit en heb zelf nog nooit iemand gehit.
Johnyboy
Euro-Regular
Euro-Regular

Post by Johnyboy »

Saranyu gefeliciteerd met je nieuwe hit.
De biljetten komen al aardig in de richting van Son.
Blueman
Euro-Master
Euro-Master

Post by Blueman »

Johnyboy wrote:Saranyu gefeliciteerd met je nieuwe hit.
De biljetten komen al aardig in de richting van Son.
Son is niet zo ver van Helmond.. en dat is ook in de buurt van Eindhoven..
en wat ik zo zag is dat er toch een redelijk aantal nieuwe mensen uit Eindhoven, Helmond eo zijn bijgekomen..
Blue is the color that makes people wild!
nodisch18
Euro-Master
Euro-Master

Post by nodisch18 »

Blueman wrote:
Johnyboy wrote:De biljetten komen al aardig in de richting van Son.
Son is niet zo ver van Helmond.. en dat is ook in de buurt van Eindhoven..
En Sint-Oedenrode!!!! :lol:

Laat maar komen!
HNL
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by HNL »

Nu breekt m'n klomp... drie hits met één user met een tijdsverschil van 1,5 maand 8O . Ik heb gezien dat er twee zijn gemodereerd (tja, drie zijn natuurlijk niet 'interessant'). Echter: voor mij zeker wel: het wil dus zeggen dat ze al die tijd bij elkaar hebben gezeten. Het betroffen overigens biljetten van € 100,- en ik kan mij voorstellen dat de kans dan groter is dat biljetten langer bij elkaar blijven.

Hoe gaan we trouwens met dit soort situaties om? Feit blijft dat drie biljetten echt die afstand hebben afgelegd (en dan niet binnen een dag). Drie hits tussen 2 users die bij elkaar in de buurt wonen worden immers ook als 'interessant' gezien.
Blueman
Euro-Master
Euro-Master

Post by Blueman »

HNL wrote:Nu breekt m'n klomp... drie hits met één user met een tijdsverschil van 1,5 maand 8O . Ik heb gezien dat er twee zijn gemodereerd (tja, drie zijn natuurlijk niet 'interessant'). Echter: voor mij zeker wel: het wil dus zeggen dat ze al die tijd bij elkaar hebben gezeten. Het betroffen overigens biljetten van € 100,- en ik kan mij voorstellen dat de kans dan groter is dat biljetten langer bij elkaar blijven.

Hoe gaan we trouwens met dit soort situaties om? Feit blijft dat drie biljetten echt die afstand hebben afgelegd (en dan niet binnen een dag). Drie hits tussen 2 users die bij elkaar in de buurt wonen worden immers ook als 'interessant' gezien.
hmmm... is wel grappig :)
nodisch18
Euro-Master
Euro-Master

Post by nodisch18 »

HNL wrote:Hoe gaan we trouwens met dit soort situaties om? Feit blijft dat drie biljetten echt die afstand hebben afgelegd (en dan niet binnen een dag). Drie hits tussen 2 users die bij elkaar in de buurt wonen worden immers ook als 'interessant' gezien.
Ik neem even gemakshalve aan dat je het over je hits met Suhaal hebt...?

Ik zag dat er nog maar een op de lijst staat. Mijn persoonlijke mening is denk ik dat ze allemaal interessant zijn. Maar ik kan me wel voorstellen dat ze weg zijn gehaald, omdat het er verdacht uit ziet. :? Moeilijk geval!
HNL
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by HNL »

nodisch18 wrote:Maar ik kan me wel voorstellen dat ze weg zijn gehaald, omdat het er verdacht uit ziet. :? Moeilijk geval!
Ik ken die hele Suhaal niet, dus voor mij zijn ze interessant en niet verdacht. Het wordt zo onderhand echt tijd voor die nieuwe hitlijsten met bijzondere hits versus 'gewone' hits (ex. fake hits) :? .
Blueman
Euro-Master
Euro-Master

Post by Blueman »

HNL wrote:
nodisch18 wrote:Maar ik kan me wel voorstellen dat ze weg zijn gehaald, omdat het er verdacht uit ziet. :? Moeilijk geval!
Ik ken die hele Suhaal niet, dus voor mij zijn ze interessant en niet verdacht. Het wordt zo onderhand echt tijd voor die nieuwe hitlijsten met bijzondere hits versus 'gewone' hits (ex. fake hits) :? .
precies
maar dan blijf je nog altijd van die neppers houden...
suhaal
Euro-Newbie
Euro-Newbie

Post by suhaal »

Blueman wrote:
HNL wrote:
precies
maar dan blijf je nog altijd van die neppers houden...
Klopt dat ik niet zo bekend ben, daar ik weinig in het forum kom, maar ik ben geheel echt. Het verbaasde mij dat ik 3 biljetten van 100 kreeg, die eerder door HNL waren ingevoerd. Wellicht had ik er meer bij de Rabobank moeten ophalen, had ik er meer uit het stapeltje van HNL gehad, jammer alleen dat het geheel wordt gemodereerd naar 1.
Ik moet wat aan mijn image doen, blijkbaar
sta tussen haakjes nummer 59 in de top 100 van Nederland
suhaal
Euro-Newbie
Euro-Newbie

Post by suhaal »

HNL wrote:Nu breekt m'n klomp... drie hits met één user met een tijdsverschil van 1,5 maand 8O . Ik heb gezien dat er twee zijn gemodereerd (tja, drie zijn natuurlijk niet 'interessant'). Echter: voor mij zeker wel: het wil dus zeggen dat ze al die tijd bij elkaar hebben gezeten. Het betroffen overigens biljetten van € 100,- en ik kan mij voorstellen dat de kans dan groter is dat biljetten langer bij elkaar blijven.

Tweede quote achter elkaar (ik zit net even alle post over deze hit (mijn eerste) nog eens door te lezen)
Maar ben het met HNL eens dat het wel interessant is, daar die drie 1,5 maand onafscheidelijk zijn geweest, mogelijk waren het er meer, dat zullen we nooit weten.
Locked

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”