eerste hit!
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
- !Pretfles!
- Euro-Master
ik fronste ook mijn wenkbrauwen 

My Flickr
Personal Blog
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste Bunny into your
('.)_('.) webpage to help him gain world domination.
Personal Blog
(\__/)
- nodisch18
- Euro-Master
~Marianne wrote:Ik heb mijn eerste hit!! Slechts 16 km, maar het is er een!
http://www.eurobilltracker.eu/index.php ... id=1376305
Fijne avond verder!
Marianne
Geweldig hoor! En je hebt echt geluk dat je al zo snel een hit hebt!!
Hopelijk volgt al snel de tweede voor je!
Sorry, als je me niet geloofd. Ga te raden bij beertje6085. Wie dat ook mag wezen.
Ik heb dit biljet gisteren gekregen bij de kassa van Autotron Rosmalen. Daar was een motorbeurs.
Misschien is daar die persoon ook naar toe gegaan en heeft met dit biljet daar betaald.
Ik heb nog twee hits op mijn naam staan. Maar daar heb ik direct op het forum melding van gemaakt, dat die niet kloppen omdat er iets fout ging met het aanmelden. Ik heb me eerst aangemeld als Mariianne. De volgende dag kon ik niet meer inloggen en moest ik een andere naam nemen. Dus ik voerde toen weer die biljetten in en toen kwamen er natuurlijk twee hits uit. Als er eentje niet van oneerlijkheid houdt, dan ben ik dat wel. Daar heb ik een ontzettende hekel aan. Kan er ook niet tegen als mensen proberen vals te spelen met spelletjes. Dan is voor mij de lol er al gauw af.
Dus erg flauw van jullie om aan mij te twijfelen. Dat neem ik erg zwaar op. Ik heb er erg plezier in om die dingen in te voeren, in de hoop dat er voor mij en iemand anders een hit uitkomt. Ik betaal tegenwoordig bewust overal met geld in plaats van te pinnen. In de hoop dat het geld zich makkelijker verspreidt.
Sorry, dat ik besta!
Ik heb dit biljet gisteren gekregen bij de kassa van Autotron Rosmalen. Daar was een motorbeurs.
Misschien is daar die persoon ook naar toe gegaan en heeft met dit biljet daar betaald.
Ik heb nog twee hits op mijn naam staan. Maar daar heb ik direct op het forum melding van gemaakt, dat die niet kloppen omdat er iets fout ging met het aanmelden. Ik heb me eerst aangemeld als Mariianne. De volgende dag kon ik niet meer inloggen en moest ik een andere naam nemen. Dus ik voerde toen weer die biljetten in en toen kwamen er natuurlijk twee hits uit. Als er eentje niet van oneerlijkheid houdt, dan ben ik dat wel. Daar heb ik een ontzettende hekel aan. Kan er ook niet tegen als mensen proberen vals te spelen met spelletjes. Dan is voor mij de lol er al gauw af.
Dus erg flauw van jullie om aan mij te twijfelen. Dat neem ik erg zwaar op. Ik heb er erg plezier in om die dingen in te voeren, in de hoop dat er voor mij en iemand anders een hit uitkomt. Ik betaal tegenwoordig bewust overal met geld in plaats van te pinnen. In de hoop dat het geld zich makkelijker verspreidt.
Sorry, dat ik besta!
- nodisch18
- Euro-Master
Marianne wrote:
.....

En over dat sorry dat je bestaat!
ik ben geweldig blij dat je bestaat en hoop dat je je biljetten in blijft voeren! Hopelijk vind je spoedig nog meer hits!!
Succes!
- !Pretfles!
- Euro-Master
even een rechtzetting Marianne
dat fronsen was omdat er 1 dag tussen zat,dat komt zelden voor
en ik twijfelde geen seconde aan de echtheid
ikzelf had mijn eerste hit op biljet 220
mijn excuses als het onduidelijk overkwam, ik had misschien niet zo'n korte reactie moeten geven
Proficiat met je hit.
dat fronsen was omdat er 1 dag tussen zat,dat komt zelden voor
en ik twijfelde geen seconde aan de echtheid
ikzelf had mijn eerste hit op biljet 220
mijn excuses als het onduidelijk overkwam, ik had misschien niet zo'n korte reactie moeten geven
Proficiat met je hit.
My Flickr
Personal Blog
(\__/)
Personal Blog
(\__/)
- querty
- Euro-Master in Training
47 hits voor bhoeyb en iets meer dan 47000 ingevoerde biljetten. Het bewijs is er nu toch wel een beetje. Zo ongeveer 1000 biljetten per hit. Op naar de 50000 biljetten en 50 hits nu voor bhoeyb. Hopelijk ook eens een hit met mij.
Dan heb ik ook eens een hit.

Ah, look at all the lonely Euronotes. Where do they all come from? (The Beatles, Eleanor Rigby)
Carpe Ico
Carpe Ico
- tinka
- Euro-Master in Training
ik ben op weg naar de 4000 biljetten (nog een goede 180 biljetten) en vol goede moed aan het hopen op hit nr 4
enne marianne, proficiat met je hit hoor.
ik heb ook even gedacht dat je de persoon misschien kende omdat er maar 1 dag tussen zat , maar na je uitleg denk ik het niet meer en ben bereid om de hit als een goeie te beschouwen.
OP NAAR DE VOLGENDE HE

enne marianne, proficiat met je hit hoor.
ik heb ook even gedacht dat je de persoon misschien kende omdat er maar 1 dag tussen zat , maar na je uitleg denk ik het niet meer en ben bereid om de hit als een goeie te beschouwen.
OP NAAR DE VOLGENDE HE

click me please, im saving points for a IPod
http://www.ipodvoorniks.nl/?page=clicks&ref=7801
http://www.ipodvoorniks.nl/?page=clicks&ref=7801
- DrGreenTom
- Euro-Expert
ik ben niet goed gezind
Zet ik op een forum een beetje reclame voor EBT, krijg ik van een zekere Merakie het antwoord dat niemand zulke lange posts leest.
Ben ik daarna nog eens naar hier gesurfd, en wie heeft er een interessante hit ? Diezelfde Merakie ! Zo boenk van de eerste keer een hit. Het leven is niet eerlijk !!!

note : edit : weggevallen woordjes toegevoegd.

Zet ik op een forum een beetje reclame voor EBT, krijg ik van een zekere Merakie het antwoord dat niemand zulke lange posts leest.
Ben ik daarna nog eens naar hier gesurfd, en wie heeft er een interessante hit ? Diezelfde Merakie ! Zo boenk van de eerste keer een hit. Het leven is niet eerlijk !!!

note : edit : weggevallen woordjes toegevoegd.