En ik kom ookgenkie wrote:Er komen 2 postcrossers.
Ik en Jetske die in Goes woont.

Jetske is de enige, die niet met Eurobilltracken meedoet.
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
En ik kom ookgenkie wrote:Er komen 2 postcrossers.
Ik en Jetske die in Goes woont.
Als ik het goed heb, heb ik iedereen hier een PM gestuurd met mijn telefoonnummer (om me in Goes te kunnen bereiken).eddydevries wrote:Ik kan op 5 februari:
bhoeyb
Crazy Bob
eddydevries
Elmo (alleen diner)
Fons (alleen diner)
genkie
googlejaps
Harrycompany
maarsy
rlaurenssen
SteDa
yli (vanaf ca. 13.00)
+1 andere postcrosser
misschien:
Tjariet
Henk_2006
Bij meetings van postcrossing heb ik vaker iets gelezen, dat hier ook van pas kan komen.Crazy Bob wrote:De trein van 9:33 uur uit R'dam klinkt goed, ik denk dat ik die neem en dan dus rond kwart voor elf in Goes arriveer.
(ik zie trouwens dat ik nog 4 gemeentes in Zeeland mis, maar in geen van de vier is een station waar "gewone" treinen stoppen)
Ik ga vooraan in de trein zitten. Als het een dubbeldekker is bovenaan.rlaurenssen wrote:Ik heb het volgende schema:
8:36 Helmond Brandevoort - Eindhoven
9:02 Eindhoven - Tilburg
9:37 Tilburg - Roosendaal
10:16 Roosendaal - Goes
Dus misschien kom ik Genkie tegen in Eindhoven en de rest in Roosendaal, en uiteindelijk Goed uiteraard.
Voor eentje moet ik je echter teleurstellen: de Rabobank in Goes heeft geengooglejaps wrote:Ben eens bezig met het vooronderzoek voor mijn reis naar Goes morgen. Het valt me op dat heel veel Rabo-automaten in zeeland volgens de Site van MDeen bevoorraad zijn met. Het belooft een mooie dag te worden!
Neem ook voor de zekerheid laarzen mee. Storm en Zeeland is niet altijd een goede combinatie.harrycompany wrote:Ik hoop dat het morgen minder hard waait, anders waaien mijn :note-5:jes weg!
Als het nu echt heel erg hard waait, moet we eigenlijk even naar het strand rijden, dan kunnen we een groepsfoto makenharrycompany wrote:Ik hoop dat het morgen minder hard waait, anders waaien mijn :note-5:jes weg!