Meeste biltetten van € 10 dus. Ik weet geen bank meer waar je tegenwoordig nog 5 euro krijgt. Eerst was dat bij de Rabo en volgens mij de ABN AMRO, maar hier in Tilburg spugen die tegenwoordig alleen nog maar vanaf € 10.
aan het loket van de Nederlandse postkantoren kun je tientallen 5 euro biljetten aanvragen en krijgen, met een net envelopje erom heen..... gewoon doen!!!!
sergeantmajoor wrote:aan het loket van de Nederlandse postkantoren kun je tientallen 5 euro biljetten aanvragen en krijgen, met een net envelopje erom heen..... gewoon doen!!!!
Is het niet zo dat je daar alleen kan opnemen als je een pasje hebt van de postbank?
sergeantmajoor wrote:aan het loket van de Nederlandse postkantoren kun je tientallen 5 euro biljetten aanvragen en krijgen, met een net envelopje erom heen..... gewoon doen!!!!
Is het niet zo dat je daar alleen kan opnemen als je een pasje hebt van de postbank?
ik vrees van wel,daarom heb ik ook een Rabopasje en een postbankpasje,handig hoor
ik vrees van wel,daarom heb ik ook een Rabopasje en een postbankpasje,handig hoor
waarschijnlijk naar aanleiding hiervan is weer een nieuw topic opgestart OK. mijn gemiddelde is nu 11,13 Euro, ik zal binnenkort weer eens een 200 eurobiljet of een stapeltje 50 Eurobiljetten aan mijn collectie toevoegen om de score wat te verhogen.
Ondanks een incidenteel 100 euro bijet en een paar 50 eurobiljetten ben ik gezakt naar 11,11 euro Die 5 eurobiljetten zijn ook zo aantrekkelijk en je krijgt er lekker veel van voor "weinig" geld
ben aan het zakken, stond eerst heel lang rond de 40,- a 41,-
, nu dus wat lager....
Waarde van de ingegeven biljetten : 146015 €
Gemiddelde waarde per ingegeven biljet : 38.42 €