_marianne_ wrote:A-puva, taidan olla sieltä vanhimmasta päästä bongareita. Ikää tulee 36 v. parin kuukauden päästä
Käyppäs "tyttöntyllerö" kurkkaamassa tämän topicin ykkössivulta ennenkuin haastelet noin levottomia.Mä olin jo kerenny jäämään keskikoulussa luokalle kun sä vasta synnyit
@tiura mulla tulee kohta viiskybää täys ja silti käyn moikkailemassa pankkineitosia,ei se oo iästä kiinni,eihän
emppu 112 wrote:@tiura: mulla tulee kohta viiskybää täys ja silti käyn moikkailemassa pankkineitosia,ei se oo iästä kiinni,eihän
Tämä on oikea asenne! Kyllä ne ymmärtää jos asiasta kertoo niille. Suuremmassa kaupungissa tämä tuskin on edes ongelma kun ei ne muutenkaan muista.
Living away from Euro zone in the beautiful Vancouver, Canada since January 2012. Experiences and stories of living in here can be found in here (in Finnish).
_marianne_ wrote:A-puva, taidan olla sieltä vanhimmasta päästä bongareita. Ikää tulee 36 v. parin kuukauden päästä
Käyppäs "tyttöntyllerö" kurkkaamassa tämän topicin ykkössivulta ennenkuin haastelet noin levottomia.Mä olin jo kerenny jäämään keskikoulussa luokalle kun sä vasta synnyit
@tiura mulla tulee kohta viiskybää täys ja silti käyn moikkailemassa pankkineitosia,ei se oo iästä kiinni,eihän
@emppu 112: no, joo. Kyllä huomasin sinut + pari muuta, mutta olen silti yllättynyt miten paljon täällä on 18-25 -vuotiaita.
_marianne_ wrote:@emppu 112: no, joo. Kyllä huomasin sinut + pari muuta, mutta olen silti yllättynyt miten paljon täällä on 18-25 -vuotiaita.
Minä taasen olen ollut yllättänyt miten paljon täällä on naisia ja muutenkin vanhempaa väkeä. Yleensä tällaiset internet-jutut vetoaa nuoriin, joten minusta keskiarvoikä on suhteellisen korkealla.
Living away from Euro zone in the beautiful Vancouver, Canada since January 2012. Experiences and stories of living in here can be found in here (in Finnish).
_marianne_ wrote:@emppu 112: no, joo. Kyllä huomasin sinut + pari muuta, mutta olen silti yllättynyt miten paljon täällä on 18-25 -vuotiaita.
Minä taasen olen ollut yllättänyt miten paljon täällä on naisia ja muutenkin vanhempaa väkeä. Yleensä tällaiset internet-jutut vetoaa nuoriin, joten minusta keskiarvoikä on suhteellisen korkealla.
Täysin samaa mieltä. Ite olisin veikannu joskus ihan alkuaikoina että eiköhän 98% oo alle 30 vuotiaita, ja niistäki suurin osa alle 20. Eihän tälläset jutut vanhempaa polvea jaksa innostaa. Ne vaan makselee luottokortilla, jota alaikäset ei vielä saa, joten niillähän riittäis käteistä Jos riittäs...
Cinnamon wrote:jotta vanhenemisen tuska ei pääsisi unohtumaan, kannattaa käydä ilmottautumassa. Muut voivat sitten muistuttaa: "Taas olet vuotta lähempänä sitä, että voit kiilata eläkepäivän aamuna rollaattorisi kanssa pankin ovelle odottamaan sisäänpääsyä...(vitosen seteleinä tietty koko kansaneläke)"
Kävin hommaamassa itseni listalle ja huomasin että aika moni suomalainen käyttäjä syntynyt jouluna tai joulun ja uuden vuoden välissä.... eli Kauriit aika aktiivisiä täällä....
JANI73 wrote:Kävin hommaamassa itseni listalle ja huomasin että aika moni suomalainen käyttäjä syntynyt jouluna tai joulun ja uuden vuoden välissä.... eli Kauriit aika aktiivisiä täällä....
Jepjep. Kuinkas moni tunnustaa olleensa joskus katkera siitä että sai aina vain YHDEN lahja joka oli yhdistetty joulu- ja synttärilahja! Ihan epistä!
minä olin tyytyväinen, kun ensin oli joulu ja sai lahjoja ja muutaman viikon päästä oli synttärit ja sai taas lahjoja Loput kymmenen kuukautta olikin sitten hiljasempaa...
Ja tietty oli polleeta olla vanhin luokallaan. Hassua, että se "vanhemmuus" ei ole enää lainkaan niin himottava ajatus
JANI73 wrote:Kävin hommaamassa itseni listalle ja huomasin että aika moni suomalainen käyttäjä syntynyt jouluna tai joulun ja uuden vuoden välissä.... eli Kauriit aika aktiivisiä täällä....
Jepjep. Kuinkas moni tunnustaa olleensa joskus katkera siitä että sai aina vain YHDEN lahja joka oli yhdistetty joulu- ja synttärilahja! Ihan epistä!
Ihanaa kohtalotovereita Olin (olen ) niin katkera aina tosta.. "tässä on nyt tämä joululahja ja synttärilahja sitten samassa" Sitten kun siskolla oli hirveet kekkerit kesäkuussa niin kyllä se viilsi ja syvältä
Yippo wrote:
Kirotut synttärit mitätöivät sukulaiset Onneksi kummitätini loisti aina aivan erityisesti siinä, että oli erikseen synttäri- ja joululahja Kummasti se silloin merkitsi, kun muuten ei mitään ilmapallojuhlia vietetty
Tässähän pitää pian virittää rollaattoriinsa, ettei jää "viivalle".
Ihanaa kohtalotovereita Olin (olen ) niin katkera aina tosta.. "tässä on nyt tämä joululahja ja synttärilahja sitten samassa" Sitten kun siskolla oli hirveet kekkerit kesäkuussa niin kyllä se viilsi ja syvältä
Hei, enkö mä ollutkaan ainut??? Ajattelin että vain mä kärsin tuosta epäoikeudenmukaisuudesta (kamalan pitkä sana). Ei mutta on se niin väärin kuitenkaan ei saanut mitää sen kummempaa lahjaa kuin muutkaan. Sukulaiset vaan pääs helpommalla ostamalla yhden lahjan
hermo wrote:15 v. Eipä täälä paljon saman ikäisiä tai nuorempia näy.
no mutta vuotta vanhempia sitäkin enemmän
Oi suuri ja mahtava Neuvostoliitto
sun synnytti valtava Venäjänmaa.
Sun luonut on kansojen yhteinen tahto,sun mahtis on säilyvä aikojen taa...(Neuvostoliiton kansallishymni 1944--->)
emppu 112 wrote:@tiura: mulla tulee kohta viiskybää täys ja silti käyn moikkailemassa pankkineitosia,ei se oo iästä kiinni,eihän
Tämä on oikea asenne! Kyllä ne ymmärtää jos asiasta kertoo niille. Suuremmassa kaupungissa tämä tuskin on edes ongelma kun ei ne muutenkaan muista.
Ei se ole iästä kiinni ettei jaksa. Ei vaan jaksa muutenkaan mitään. Tai on se siinä mielessä iästä kiinni, että nuorempana kun jostain innostu, niin sitä teki kaikenlaista sen kulloisenkin innostuksen kohteen eteen, nyt ei viitti.
Toinen juttu on se, että minua ei ylipäätään kiinnosta tuo urheilukirjaaminen, enempi kiinnostaa luonnollinen rahan kierto. Olisi suorastaan painajaismaista joutua työpaikkaan, jossa silmien editse liikkuu rahaa. Pitäisi pyrkiä kirjaamaan niitä, mutta ei millään ehtisi kaikkia, ja sitten kaivaisi mieltä, että ihan varmasti niissä, joita ei tänäänkään ehtinyt kirjata, oli vaikka millaisia hirmuisia kansainvälisiä triploja.