cornjac wrote:Proficiat Fonzie met je eerste, Grimmie met zin 5e en Fons en Elmo met hun zoveelste hit
Cornjac
Ja, allemaal weer gefeliciteerd, maar vooral Fonzie, want die heeft er zo lang op moeten wachten. Ik denk dat hij nu ongeveer terugkomt van vakantie, want Fonzie schreef:
Eind volgende week (herfsvakantie in het noordelijke deel van Nederland) vlieg ik voor 8 dagen naar het (naar ik hoop) zonnige Portugal. Dus een hele leuke thuiskomst. En Cornjac ik weet niet wat er fout gaat bij jou, maar normaal gesproken komt er een poppetje met een knipoog, maar bij jou staat er gewoon wink:
Dat werd eindelijk tijd. Na 2699 biljetten mijn eerste hit. Het is met Texacoboy uit Geel. Ben in Geel centrum geweest vandaag. Moet er wat vaker gaan. Laten we hopen dat de volgende hit niet zo lang op zich laat wachten.
Gefeliciteerd, misschien heb je het biljet wel uitgegeven in de winkel waar texacoboy de biljetten registreerd.....
Dan is het zonder dat jullie ervan af wisten direct tussen twee EBT-ers 'gewisseld'
Yep. Ik ken die man totaal niet. Kom maar zelden in Geel. Zit meestal in de gemeentes rond Lommel. Zit veel in Nederland en geef daar ook veel briefjes uit.
davlom30 wrote:Dat werd eindelijk tijd. Na 2699 biljetten mijn eerste hit. Het is met Texacoboy uit Geel. Ben in Geel centrum geweest vandaag. Moet er wat vaker gaan. Laten we hopen dat de volgende hit niet zo lang op zich laat wachten.
Ja.. heel blij mee... en jij natuurlijk ook gefeliciteerd, Elmo, want jij hebt het biljetje gevonden
Het werd inderdaad een bijzondere thuiskomst. Ik had halverwege de week al eens in een internetcafeetje te Lissabon de EBT-site bezocht en had toen nog geen hit... toen ik thuis de computer inschakelde verscheen meteen een MSN-bericht van Ralf... errug leuk... nu op naar de tweede hit (misschien een van die Portugese biljetjes?)
Niet meer zo fanatiek als ooit maar is nu al voor het 8ste jaar aan het invoeren... Overigens is een klein deel van mijn biljetten gestempeld met de ebt url
Die post van cornjac hierboven is ook een soort van mijlpaal.
Kijk maar naar het id-nummer van het bericht (nummer achteraan de link als je er met de cursor op staat)