cindyke wrote:Mij lijkt een meeting in Vlaanderen ook wel wat!!!! Leuk dat er eens een meeting in Vlaanderen komt
Voor mij is Gent het best bereikbaar.
cindyke wrote:Mij lijkt een meeting in Vlaanderen ook wel wat!!!! Leuk dat er eens een meeting in Vlaanderen komt
Voor mij is Gent het best bereikbaar.
tututut ... Antwerpen is de Poort van Vlaanderen
Limburger wereldburger (nee ik ben geen Limburger, Hasselt komt me gewoon goed uit )
ALS ik het organiseer, dan zal het ofwel een dagje Hasselt worden ofwel een meeting Finnish style in Leuven of Antwerpen. Finnish Style is dan 's avonds gewoon met z'n allen ergens gaan eten...
ALS ik het organiseer, dan zal het ofwel een dagje Hasselt worden ofwel een meeting Finnish style in Leuven of Antwerpen. Finnish Style is dan 's avonds gewoon met z'n allen ergens gaan eten...
Voor allebei de mogelijkheden wil ik mij wel weer ter beschikking stellen (heb alleen maar gezegd dat ik nu iemand anders de kans geven een Nederlandse meeting te organiseren )
Main organiser of EBTM06: Amsterdam and national meetings in Zwolle and Leiden.
Have you been to Holland? Join the Bingo
Max wrote:is er al iemand gevonden die zich geroepen voelt dit te organiseren?
Heb er al aan gedacht er eentje te doen in Tienen (suiker stad) of Leuven (studenten en bier stad + mooie gebouwen en veel banken) maar ga er toch nog wat mee wachten, want is toch een grote verantwoordelijkheid uiteraard