Moderoidut osumat
Last edited by boffin on Thu Jul 27, 2006 7:00 pm, edited 1 time in total.
Tuolla Suspicious notes and users -topikissa oli tällainen linkki.
Money makes the world go round. We make the money go round.
Postcrossing
Postcrossing
- bin Lauri Œ
- Euro-Master
Pyyntö
Minulla on kaksi osumaa saman henkilön kanssa samana päivänä ja samassa pankissa.
http://www.eurobilltracker.eu/index.php ... ae732bc6a4
Ilmeisesti se on jostain syystä unohtunut moderoida.
Haluan kuitenkin, että toinen osumista moderoidaan, koska se vääristää tilastoani.
Kiitos!
http://www.eurobilltracker.eu/index.php ... ae732bc6a4
Haluan kuitenkin, että toinen osumista moderoidaan, koska se vääristää tilastoani.
Kiitos!
Osumia 2144
joista moderoituja 1129 eli moderoituja on 52,66%. Sitä se teettää asua Joensuussa... 

Living away from Euro zone in the beautiful Vancouver, Canada since January 2012. Experiences and stories of living in here can be found in here (in Finnish).
- MizNiz
- Euro-Expert in Training
Eihän se tuurikaan ainiaan voi jatkua, vaan ainut saman kylän träkkeri sattui löytämään mun setelin samana päivänä kuin minäkin sen olin kirjannut.MizNiz wrote:Mulle on osumia kertynyt nyt tällä hetkellä 51kpl, eikä yhtään moderoituja. Mulla siis prosentit ovat nollilla, ja hyvä niin..![]()

Elikkäs mulla tuo moderaatioprosentti on aivan valtaisa 1,66%.. (1/60)
Eikä teetä, ainaskaan tällä kolkalla Joensuuta..Klazu wrote:Sitä se teettää asua Joensuussa...

Joensuu ja "Joensuu"...MizNiz wrote:Eikä teetä, ainaskaan tällä kolkalla Joensuuta..Klazu wrote:Sitä se teettää asua Joensuussa...

Living away from Euro zone in the beautiful Vancouver, Canada since January 2012. Experiences and stories of living in here can be found in here (in Finnish).
- bin Lauri Œ
- Euro-Master
Re: Pyyntö
Niin, minä tiedän, että alkuinnostuksissani olin toista mieltä.bin Lauri Œ wrote:Minulla on kaksi osumaa saman henkilön kanssa samana päivänä ja samassa pankissa.
http://www.eurobilltracker.eu/index.php ... id=8951634;-
Kiitos!
Mutta ihan tasapuolisuuden vuoksi tuo toinen osuma voitaisiin laittaa vähemmän kiinnostavaksi.
Lisäksi toivoisin edes jotain vastausta tähän viestiin.
- avij
- Forum Moderator
Juu, näin on tehty.bin Lauri Œ wrote:Mutta ihan tasapuolisuuden vuoksi tuo toinen osuma voitaisiin laittaa vähemmän kiinnostavaksi.
Money makes the world go round. We track how the money goes round the world.
- bin Lauri Œ
- Euro-Master
Kiitos!avij wrote:Juu, näin on tehty.bin Lauri Œ wrote:Mutta ihan tasapuolisuuden vuoksi tuo toinen osuma voitaisiin laittaa vähemmän kiinnostavaksi.
Sepäs kävi näppärästi.
Nyt ei ole sellainen tunne, että olisi jotenkin "lellilapsi".
Taas voidaan jatkaa puhtain mielin.

- Sport-Mass
- Euro-Master
PeteH oli yksi NikkeT:n luomista feikkihahmoista. Kun vierailet tällä sivulla ja sieltä klikkaat Reebok Pumpsia, niin yllätys yllätys, sieltä tulee vastaan ystävämme PeteH. Eli syöttämäsi seteli on oikea, mutta PeteH ei ole sitä oikeasti löytänyt. Siksi osuma on poistettu.JuhaniK wrote:Kuka on PeteH?
Sähköpostiin tuli ilmoitus osumasta, mutta linkissä on vain ilmoitus: "Hakemaasi seteliä ei löydy tietokannasta."
Ja PeteH: lla näytti syötetyt setelit ja mielenkiintoiset osumat molemmat nollaa.
Mun omista seteleissä ko. seteli kyllä löytyy.
Minäkin ihmettelin mikä tämmönen osuma onSport-Mass wrote:PeteH oli yksi NikkeT:n luomista feikkihahmoista. Kun vierailet tällä sivulla ja sieltä klikkaat Reebok Pumpsia, niin yllätys yllätys, sieltä tulee vastaan ystävämme PeteH. Eli syöttämäsi seteli on oikea, mutta PeteH ei ole sitä oikeasti löytänyt. Siksi osuma on poistettu.JuhaniK wrote:Kuka on PeteH?
Sähköpostiin tuli ilmoitus osumasta, mutta linkissä on vain ilmoitus: "Hakemaasi seteliä ei löydy tietokannasta."
Ja PeteH: lla näytti syötetyt setelit ja mielenkiintoiset osumat molemmat nollaa.
Mun omista seteleissä ko. seteli kyllä löytyy.

EBT on kuin vanha mopo,kun sen vihdoin ja viimein saa käyntiin
-huomaatkin ettei siinä ole olenkaan jarruja..
-huomaatkin ettei siinä ole olenkaan jarruja..