Lyhytkoodikokoelmat
Juu, tuollainen on yksi tullut minullekkin vastaan. Sen saa tosiaankin selvitettyä tietyiltä henkilöiltä. Itse en muista arvasinko siihen jotain vai miten... 
Living away from Euro zone in the beautiful Vancouver, Canada since January 2012. Experiences and stories of living in here can be found in here (in Finnish).
Toinen kansainvälinen, tosin pikku pankkimiinasta Nomen Nescion kanssa, mutta kiitti kuiteskin. 
EDIT: Näemmä meni ihan väärään topiciin, mutta kun kerran vastauksiakin jo tuli, niin olkoon...
EDIT: Näemmä meni ihan väärään topiciin, mutta kun kerran vastauksiakin jo tuli, niin olkoon...
Last edited by Eliezer on Sat May 20, 2006 10:42 pm, edited 1 time in total.
Kv-osumia pankki miinasta? Ei näin...that really sucks. Sellaiset erikoiset pitää yrittää laittaa kiertoon...Eliezer wrote:...tosin pikku pankkimiinasta Nomen Nescion kanssa...
Living away from Euro zone in the beautiful Vancouver, Canada since January 2012. Experiences and stories of living in here can be found in here (in Finnish).
- Nomen Nescio
- Euro-Expert

Re: Klazu
Jeh, niin olin tehnytkin, ne pari seteliä mitä minulla oli lompakossa tultuani kotiin Berlinistä käytin muiden pikkuseteleiden kanssa kun tankkasin aikaa bussikorttiini, taka-ajatuksena että sieltä ne setelit lähtevät kivasti kiertoon. Kaikki
taisivat Eliezerin kommentien perusteella mennä kassan mukana suoraan pankkiin. Onneksi niiden joukossa oli vain toi yksi Saksasta tullut seteli.
Yhteensähän Eliezerin löytämä miina sisälsi :
1 x Berlin
1 x Seutulan lenttokenttä ihme juttu muuten, olisin voinnut vannoa että kaikki Suomesta mukana olleet setelit jäivät jonnekin Berliniin
Noh, vahinkoja sattuu.
1 x Helsinki
4 x Leppävaara
Eli miina ei ollut niin paha kun olisi voinut olla
On muuten aina hauskaa maksaa bussikortin täyttö pikkuseteleillä
Jeh, niin olin tehnytkin, ne pari seteliä mitä minulla oli lompakossa tultuani kotiin Berlinistä käytin muiden pikkuseteleiden kanssa kun tankkasin aikaa bussikorttiini, taka-ajatuksena että sieltä ne setelit lähtevät kivasti kiertoon. Kaikki
Yhteensähän Eliezerin löytämä miina sisälsi :
1 x Berlin
1 x Seutulan lenttokenttä ihme juttu muuten, olisin voinnut vannoa että kaikki Suomesta mukana olleet setelit jäivät jonnekin Berliniin
1 x Helsinki
4 x Leppävaara
Eli miina ei ollut niin paha kun olisi voinut olla
On muuten aina hauskaa maksaa bussikortin täyttö pikkuseteleillä
Juu, ei tuo nyt sitten paha miina ollut. Ja kun takana on tuollainen tapaus, ei sille ole mitään voinut. Ihan hyvää toimintaa molemmilta ja siis "onnea" osumasta... 
- Nomen Nescio
- Euro-Expert

Lohdutuksena voi pitää että kehä 3 ( toivottavasti jo sen ulkopuolella )alueella liikkuu seteleitä Brysselistä, Zaventemista ( onneksi setelini ei mennyt Hoppan käsien kautta siellä lentokentän rautatieasemalla ), Longwysta, Letzeburgista, Trieristä, Köpenhaminasta sekä Gardermoenista
Berlinistäkin liikuu vielä muutama ja tietenkin siellä jossain liikkuu seteleitä jotka tulevat Suomesta tai ovat muuten vaan kulkenut käsieni kautta siellä paikan päällä 
Nyt täytyy katsoa miten Lapin toiselle vientimarkinoille sunntautuneelle naamioukolle käy
Nyt täytyy katsoa miten Lapin toiselle vientimarkinoille sunntautuneelle naamioukolle käy
- Juristi M
- Euro-Master in Training

Oma listaus päivitetty.
Last edited by Juristi M on Sun Sep 21, 2008 6:33 pm, edited 2 times in total.
Päivitetäänpä vaikkei muuta uutta olekkaan kuin J023
Last edited by Bobtail on Sat Sep 23, 2006 2:33 pm, edited 1 time in total.