Täytyy ottaa tavoitteeksi... Sain osuman kanssasi kerran Pieksämäeltä, josta olen syöttänyt yhteensä 2 seteliä. Loogisesti tästä tietysti seuraa, että Pieksämäellä joka toinen seteli on sinun syöttämäsi, vai miten se nyt oikein menee?tiura wrote:Kappas perkuletta, olen viimeisenä jäljellä 100% kerhossa. Saapi kattoa kuinka kauan. Edellisestä osumasta sen verran aikaa, että kohta varmaan jo napsahtaa.
Osumakumppanit - Keskustelu
Pieksamäki, tuo paikkakunta jonka asemalla soi blues. EBT-aikanani en ole siellä käynyt ja muutenkin koko elämässäni vain kahdesti, eli olisi melkoinen tilastoihme, jos joka toinen seteli siellä olisi minun kirjaamani.Eliezer wrote:Täytyy ottaa tavoitteeksi... Sain osuman kanssasi kerran Pieksämäeltä, josta olen syöttänyt yhteensä 2 seteliä. Loogisesti tästä tietysti seuraa, että Pieksämäellä joka toinen seteli on sinun syöttämäsi, vai miten se nyt oikein menee?tiura wrote:Kappas perkuletta, olen viimeisenä jäljellä 100% kerhossa. Saapi kattoa kuinka kauan. Edellisestä osumasta sen verran aikaa, että kohta varmaan jo napsahtaa.
Last edited by tiura on Sat Jan 28, 2006 4:23 pm, edited 1 time in total.
Evertistä tuli sitten 50. osumakumppanini tällä osumalla.
No, nostin sieltä viime maanantaiyönä pari lisää, eikä tullut osumia. Eli ehkä siellä on muitakin seteleitä.tiura wrote:Pieksamäki, tuo paikkakunta jonka asemalla soi blues. EBT-aikani en ole siellä käynyt ja muutenkin koko elämässäni vain kahdesti, eli olisi melkoinen tilastoihme, jos joka toinen seteli siellä olisi minun kirjaamani.
- bin Lauri Œ
- Euro-Master

Listat on nyt päivitetty Helmikuun luvuilla. Valitettavan moni koki pudotuksen, koska ei ollut muistanut tai huolehtinut päivitystä tämän vuoden puolella tietoihinsa.
Jos haluat pysyä näillä listoilla, älä päästä tietojasi vanhenemaan yli kahta kuukautta.
Pidetään jatkossa kaikki keskustelut tämän otsikon alla. Voitte myös halutessanne ilmoittaa tässä, kun olette päivittäneet tietonne. Vaikka se toisaalta on turhaa, koska selaan kaikki viestit läpi sivulta 11 eteenpäin.
Toivottavasti näen ensi kerralla kaikkien päivittäneen tietonsa. Uudet ovat myös tervetulleita, kunhan olet saanut vähintään 10 osumaa. Tietoja voi ilmoittaa ja päivittää OSUMAKUMPPANIT TOP LISTAT topikkiin.
Jos haluat pysyä näillä listoilla, älä päästä tietojasi vanhenemaan yli kahta kuukautta.
Pidetään jatkossa kaikki keskustelut tämän otsikon alla. Voitte myös halutessanne ilmoittaa tässä, kun olette päivittäneet tietonne. Vaikka se toisaalta on turhaa, koska selaan kaikki viestit läpi sivulta 11 eteenpäin.
Toivottavasti näen ensi kerralla kaikkien päivittäneen tietonsa. Uudet ovat myös tervetulleita, kunhan olet saanut vähintään 10 osumaa. Tietoja voi ilmoittaa ja päivittää OSUMAKUMPPANIT TOP LISTAT topikkiin.
Pääsinpä putoamaan listoilta... mutta nyt on taas päivitetty tiedot 50. osuman kunniaksi. 
Money makes the world go round. We make the money go round.
Postcrossing
Postcrossing
Päivitän listaukset tulevana viikonloppuna 31.3.-2.4. Päivitäthän tietosi perjantai aamuun mennessä.
Huom! Ne jotka eivät ole päivittäneet tietojaan 1.2 jälkeen, poistuvat listoilta.
Huom! Ne jotka eivät ole päivittäneet tietojaan 1.2 jälkeen, poistuvat listoilta.