Osumakumppanit - Keskustelu

Kerro mielipiteesi ja ehdotuksesi suomeksi

Moderators: Sleijeri, Luumi

Post Reply
Eliezer
Euro-Master
Euro-Master

Post by Eliezer »

tiura wrote:Kappas perkuletta, olen viimeisenä jäljellä 100% kerhossa. Saapi kattoa kuinka kauan. Edellisestä osumasta sen verran aikaa, että kohta varmaan jo napsahtaa.
Täytyy ottaa tavoitteeksi... Sain osuman kanssasi kerran Pieksämäeltä, josta olen syöttänyt yhteensä 2 seteliä. Loogisesti tästä tietysti seuraa, että Pieksämäellä joka toinen seteli on sinun syöttämäsi, vai miten se nyt oikein menee? :wink:
tiura
Euro-Master
Euro-Master

Post by tiura »

Eliezer wrote:
tiura wrote:Kappas perkuletta, olen viimeisenä jäljellä 100% kerhossa. Saapi kattoa kuinka kauan. Edellisestä osumasta sen verran aikaa, että kohta varmaan jo napsahtaa.
Täytyy ottaa tavoitteeksi... Sain osuman kanssasi kerran Pieksämäeltä, josta olen syöttänyt yhteensä 2 seteliä. Loogisesti tästä tietysti seuraa, että Pieksämäellä joka toinen seteli on sinun syöttämäsi, vai miten se nyt oikein menee? :wink:
Pieksamäki, tuo paikkakunta jonka asemalla soi blues. EBT-aikanani en ole siellä käynyt ja muutenkin koko elämässäni vain kahdesti, eli olisi melkoinen tilastoihme, jos joka toinen seteli siellä olisi minun kirjaamani.
Last edited by tiura on Sat Jan 28, 2006 4:23 pm, edited 1 time in total.
Eliezer
Euro-Master
Euro-Master

Post by Eliezer »

Evertistä tuli sitten 50. osumakumppanini tällä osumalla.
Eliezer
Euro-Master
Euro-Master

Post by Eliezer »

tiura wrote:Pieksamäki, tuo paikkakunta jonka asemalla soi blues. EBT-aikani en ole siellä käynyt ja muutenkin koko elämässäni vain kahdesti, eli olisi melkoinen tilastoihme, jos joka toinen seteli siellä olisi minun kirjaamani.
No, nostin sieltä viime maanantaiyönä pari lisää, eikä tullut osumia. Eli ehkä siellä on muitakin seteleitä. 8)
arto
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training

Post by arto »

Päivitän listaukset tulevan viikonloppuna 4.-5.2. Päivitäthän tietosi siihen mennessä.

Huom! Ne jotka eivät ole päivittäneet tietojaan 1.12 jälkeen, poistuvat listoilta.
arto
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training

Post by arto »

Päivitetyt listaukset ovat luettavissa täällä.
bin Lauri Œ
Euro-Master
Euro-Master

Post by bin Lauri Œ »

Saanko mä merkitä Lilin uudeksi osumakumppaniksi? ;-)

Mä en halua Nittax:n kans osumia enää lisää.
arto
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training

Post by arto »

Päivitän listaukset tulevan viikonloppuna 4.-5.3. Päivitäthän tietosi siihen mennessä.

Huom! Ne jotka eivät ole päivittäneet tietojaan 1.1 jälkeen, poistuvat listoilta.
arto
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training

Post by arto »

Listat on nyt päivitetty Helmikuun luvuilla. Valitettavan moni koki pudotuksen, koska ei ollut muistanut tai huolehtinut päivitystä tämän vuoden puolella tietoihinsa.

Jos haluat pysyä näillä listoilla, älä päästä tietojasi vanhenemaan yli kahta kuukautta.

Pidetään jatkossa kaikki keskustelut tämän otsikon alla. Voitte myös halutessanne ilmoittaa tässä, kun olette päivittäneet tietonne. Vaikka se toisaalta on turhaa, koska selaan kaikki viestit läpi sivulta 11 eteenpäin.

Toivottavasti näen ensi kerralla kaikkien päivittäneen tietonsa. Uudet ovat myös tervetulleita, kunhan olet saanut vähintään 10 osumaa. Tietoja voi ilmoittaa ja päivittää OSUMAKUMPPANIT TOP LISTAT topikkiin.
turkoosi
Euro-Regular in Training
Euro-Regular in Training

Post by turkoosi »

Voe himpula, niin kuin mun piti perjantaina päivittää oma tilanteeni, mutta pääsipäs unohtumaan kaiken muun keskellä. :( Noh, nyt on uudet (ei mitenkään mairittelevat) prosentit paikoillaan.
soilian
Euro-Master
Euro-Master

Post by soilian »

Pääsinpä putoamaan listoilta... mutta nyt on taas päivitetty tiedot 50. osuman kunniaksi. :D
Money makes the world go round. We make the money go round.
Postcrossing
arto
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training

Post by arto »

Päivitän listaukset tulevana viikonloppuna 31.3.-2.4. Päivitäthän tietosi perjantai aamuun mennessä.

Huom! Ne jotka eivät ole päivittäneet tietojaan 1.2 jälkeen, poistuvat listoilta.
arto
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training

Post by arto »

Tiedot kerätty just, mutta päivityksen ehdin tehdä vasta tiistaihin mennessä. Toivottavasti jaksatte odottaa.

Stm 3 tentti painaa päälle. Pitäis ne luvatkin saada.
Angelica
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by Angelica »

arto
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training

Post by arto »

Päivitys tehty sunnuntain tietojen perusteella.
Post Reply

Return to “Keskustelua tästä sivustosta ja eurojen seuraamisesta (Suomi)”