Wie staat er in zijn gemeente op de eerste plaats (België)
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
- eddydevries
- Forum Moderator

Of hoor je in Leuven?FatEric wrote:Wacht maar, wacht maar, ik ben in aantochtguardian1967 wrote:Ik sta 1 in Neerpelt![]()
![]()
Nummer 2 van Neerpelt
Eddy - Rotterdam - NL
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1742 +59 triples +1 quadruple = 1802.
Facebook-profile + Geocaching + postcrossing
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1742 +59 triples +1 quadruple = 1802.
Facebook-profile + Geocaching + postcrossing
- demontventoux
- Euro-Master

Misschien is Haaltert te klein?
alhoewel er toch gemeente staat dus
Want ik haaltert staat niemand minder dan demontventoux aan de leiding

Ik zoek uiteraard ook nog anderen. Maar is er een minimum van biljettenaantallen? vb 100,200,...?
Want voor Aalter heb ik giovanni9880. Maar 1) al 30 dagen niet meer gezien en 2) slechts 53 biljetjes ingegeven...
Want als we zo voor elke gemeente de leider opschrijven wordt het misschien wat veel?
EDIT: Voor Ninove heb ik dagoke gevonden.
Peer heeft de non-actieve Majogu bovenaan staan.
Denderleeuw heeft emmem, die met 5500+ biljetten een topper is.
Herzele heeft een 2000+ boevaan staan: Rouckie
Thrill Me is de enige, en ook dus de logische leider
, in Sint-Maria-Oudenhove.
Bedevaartsoord Scherpenheuvel heeft ook een 5000+ topper aan de leiding, namelijk Nahoj
Kalken heeft de non-actieve, en "slechts" 72 notes rijke Sanmarco aan de leiding staan, wordt deze dan ook opgenomen in de lijst?
Vrasene heeft slechts 1 gebruiker, me slechts 10 biljetten ook een non-actieve member: smurfke666
In Hasselt mogen ze beretrots zijn, want ze hebben een top-20'iger in België in hun rangen, met 28000+ notes staat + ++ Herjan ++ + er mooi bovenaan te pronken.
In Kluisbergen het tegenover gestelde
: 12 biljetten rijk is deze non-actieve Doc*181
Ook Nazareth moet het doen met een non-actieve leider: Niet ver van de 100 biljetten gestopt, deze bleeding_rose
In Geraardsbergen hebben ze zelfs geen enkele actieve member meer, ambi1 hield het vol tot 1000+ biljetten.
Proficiat aan Snokkepeer , die in Lokeren de 1000 grens gehaald heeft zie ik net!
Deze gebruiker uit Kruishoutem is het vermelden niet waard denk ik, deze non-actieve user had nog de moeite om 2 biljetten te noteren: Sjiva
Zo, dit was m'n lijstje, hopelijk heb ik hiermee een beetje geholpen!
Want ik haaltert staat niemand minder dan demontventoux aan de leiding
Ik zoek uiteraard ook nog anderen. Maar is er een minimum van biljettenaantallen? vb 100,200,...?
Want voor Aalter heb ik giovanni9880. Maar 1) al 30 dagen niet meer gezien en 2) slechts 53 biljetjes ingegeven...
Want als we zo voor elke gemeente de leider opschrijven wordt het misschien wat veel?
EDIT: Voor Ninove heb ik dagoke gevonden.
Peer heeft de non-actieve Majogu bovenaan staan.
Denderleeuw heeft emmem, die met 5500+ biljetten een topper is.
Herzele heeft een 2000+ boevaan staan: Rouckie
Thrill Me is de enige, en ook dus de logische leider
Bedevaartsoord Scherpenheuvel heeft ook een 5000+ topper aan de leiding, namelijk Nahoj
Kalken heeft de non-actieve, en "slechts" 72 notes rijke Sanmarco aan de leiding staan, wordt deze dan ook opgenomen in de lijst?
Vrasene heeft slechts 1 gebruiker, me slechts 10 biljetten ook een non-actieve member: smurfke666
In Hasselt mogen ze beretrots zijn, want ze hebben een top-20'iger in België in hun rangen, met 28000+ notes staat + ++ Herjan ++ + er mooi bovenaan te pronken.
In Kluisbergen het tegenover gestelde
Ook Nazareth moet het doen met een non-actieve leider: Niet ver van de 100 biljetten gestopt, deze bleeding_rose
In Geraardsbergen hebben ze zelfs geen enkele actieve member meer, ambi1 hield het vol tot 1000+ biljetten.
Proficiat aan Snokkepeer , die in Lokeren de 1000 grens gehaald heeft zie ik net!
Deze gebruiker uit Kruishoutem is het vermelden niet waard denk ik, deze non-actieve user had nog de moeite om 2 biljetten te noteren: Sjiva
Zo, dit was m'n lijstje, hopelijk heb ik hiermee een beetje geholpen!
- demontventoux
- Euro-Master

- demontventoux
- Euro-Master

- demontventoux
- Euro-Master