[Off-Topic] WhatPulse
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
- eddydevries
- Forum Moderator

Ik heb het nu trouwens aangepast naar elke 250 clicks en elke 250 aanslagen (dat zijn de minimumaantallen).
Zo is het aantal zo up-to-date mogelijk.
Zo is het aantal zo up-to-date mogelijk.
Eddy - Rotterdam - NL
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1742 +59 triples +1 quadruple = 1802.
Facebook-profile + Geocaching + postcrossing
- nickzy
- Euro-Master

OPdeJongh wrote:Nou.... gister drukte ik per ongeluk op afsluiten (is op m'n laptop maar 1 knop). Ik dacht.. f*ck. Maar toen ik em weer aanzette stonden ze er gewoon nog opnickzy wrote:Ja dat doe ik ook maar het is wel handig als je hem automatisch laat pulsen want stel dat je het vergeet om op de w te klikken dan is strx alles weg als je je pc uitzet...PdeJongh wrote:Jij laat em automatisch bij de 500 keystrokes/clicks pulsen. Ik krijg alleen een ballonnetjes zodra ik 2x snel op de W klik. Ik puls pas wanneer ik zin heb. Daardoor komt er soms een hele dag niks en aan het einde duizenden keystrokes en een paar duizend clickseddydevries wrote:Het invoeren van biljetten levert ook heel wat op (hoewel ik bijv. de commentaren met "copy-paste" doe i.p.v. alles intypen): ik krijg steeds een "ballonnetje" in beeld, dat er weer 500 pulses zijn geweest...
PdeJongh wrote: Nou.... gister drukte ik per ongeluk op afsluiten (is op m'n laptop maar 1 knop). Ik dacht.. f*ck. Maar toen ik em weer aanzette stonden ze er gewoon nog op
Bij de vorige website was het ook zo dat als je die keys verzond, en de pc daarna afsluit zonder een toets aan te raken (met de muis bijv.)
Dan onthield ie de keys en kon je hetzelfde aantal nog een keer inzenden of natuurlijk het aantal verhogen en alles daarna nog een keer doen...
- eddydevries
- Forum Moderator

Ik heb hier "thuis" opgegeven, omdat ik (later) ook de computer op mijn werk wil gebruiken. Dan geef ik op "werk".PdeJongh wrote:Gewoon hetzelfde als de naam die je erboven opgeeftpackbell wrote:Hierbij wil me ook opgeven,maar wat moet bij Inital pulse Profile opgeven
Zo kan je dus meerdere computers gebruiken onder dezelfde usernaam (de "Inital pulse Profile" kan maar één IP-adres bevatten).
Ik hoop, dat dit inderdaad klopt (ik zit nu op mijn werk, dus kan ik Pulse nog niet starten). Als het "Inital pulse Profile" iets anders betekent, klopt mijn uitleg niet (dan slaat het zelfs nergens op
Eddy - Rotterdam - NL
- PdeJongh
- Euro-Master in Training

Onderaan naast je klokje staat een W. Als je daar dubbel op klikt, dan worden je keystrokes (aanslagen) en clicks (kliks) gepulsed, oftewel doorgestuurd naar de site. Op dat moment heb je dus internetverbinding nodigpackbell wrote:Hoe gaat de rest in zijn werk moet ik wat speciaals doen,ik zie nergens whatpulse staan
- nickzy
- Euro-Master

Nee het telt voor al je toetsaanslagen en al je clicks op je muispackbell wrote:Is dit allen voor het invoeren van biljetten.
Ik typ nl met twee vingers .
En hoe help ik het team Eurobilltrackers hiermee.
Hoe meer keys (toetsen) en clicks (aantal kliks op de muis) we hebben hoe hoger we komen te staan en hoe meer mensen ons profiel zien.
En hoe meer mogelijkheid dat ze even een kijkje nemen op de website