romeotango drie keer onderuit en onterecht

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries

Post Reply
Vero
Euro-Newbie
Euro-Newbie
Posts: 3
Joined: Wed Jun 20, 2007 11:33 am
Location: Dendermonde

Duizende biljetten

Post by Vero »

hey ebt's

Mijn nonkel staat al een hele tijd bovenaan, wij werken met tientallen mensen om zoveel mogelijk beljetten kunnen in te brengen. Die lijsten ligge hier ook al een tijd. Anders kunnen wij nooit bovenaan geraken. Moete wij dan ook stoppe ?
User avatar
bhoeyb
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 4268
Joined: Thu Apr 18, 2002 3:58 pm
Location: Herentals - Belgium
Contact:

Post by bhoeyb »

vermeer wrote:Laten we een anonieme stemming houden of het verdampen van de biljetten van romeotango terecht of onterecht was.
Dit is de meest domme opmerking uit dit hele topic :evil: !
Aan de correctheid van onze webmasters twijfel ik geen seconde.
Vero wrote:Anders kunnen wij nooit bovenaan geraken. Moete wij dan ook stoppe ?
Is het dan belangrijk om kost wat kost bovenaan te staan? Gaat EBT om hits of om zo snel mogelijk in de top te staan?
Als je EBT leuk vindt, voer dan je serienummers op je eigen account in, op je eigen tempo.
Vero
Euro-Newbie
Euro-Newbie
Posts: 3
Joined: Wed Jun 20, 2007 11:33 am
Location: Dendermonde

Be first

Post by Vero »

om eerlijk te zijn, voor ons wel ja, wij wille echt bovenaan staan.
bhoeyb wrote:
vermeer wrote:Laten we een anonieme stemming houden of het verdampen van de biljetten van romeotango terecht of onterecht was.
Dit is de meest domme opmerking uit dit hele topic :evil: !
Aan de correctheid van onze webmasters twijfel ik geen seconde.
Vero wrote:Anders kunnen wij nooit bovenaan geraken. Moete wij dan ook stoppe ?
Is het dan belangrijk om kost wat kost bovenaan te staan? Gaat EBT om hits of om zo snel mogelijk in de top te staan?
Als je EBT leuk vindt, voer dan je serienummers op je eigen account in, op je eigen tempo.
User avatar
bhoeyb
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 4268
Joined: Thu Apr 18, 2002 3:58 pm
Location: Herentals - Belgium
Contact:

Re: Be first

Post by bhoeyb »

Vero wrote:om eerlijk te zijn, voor ons wel ja, wij wille echt bovenaan staan.
En wat hopen jullie daarmee te bereiken? Een zeker aanzien binnen de EBT gemeenschap? Of binnen jullie groepje? Of is het eerder een overheersingsdrang?
Er zijn bv nog andere leuke sites waarop je eerste kan geraken .. bv door zo veel mogelijk lettertjes te typen of met je muis te bewegen ...
Is in ieder geval makkelijker en minder arbeidsintensief dan EBT :lol: .
User avatar
Speukes
Euro-Regular
Euro-Regular
Posts: 283
Joined: Fri Oct 10, 2003 4:13 pm
Location: Hasselt, Belgium

Post by Speukes »

Tja bhoeyb, de meesten willen wel bovenaan 'iets' staan, anders worden er geen tientallen topics geopend met de meest waanzinnige lijsten :)

Ik wil geen oordeel vellen, daarvoor ken ik te weinig van de materie, gewoon enkele losse bedenkingen:

- niet iedereen is even handig met internet, bv. registreren op een forum en dergelijke
- er zaten ongetwijfeld een deel 'goede' biljetten tussen, de enige hit dit ik had met romeotango was over ongeveer 20km over ongeveer 20 dagen, veel normaler kan je niet hebben
- veel dingen zijn vanzelfsprekend voor forumleden, zoals een biljet niet een maand later ingeven, voor anderen is dat misschien niet zo
- als mijn chef zou zien dat ik op mijn werk bankbiljetten opschrijf of ingeef op een website (met andere woorden: dat ik niet met mijn job bezig ben), dan verklaart hij me niet alleen gek, dan lig ik ook binnen de kortste keren buiten. Hoe iemand erin slaagt zoveel biljetten op te schrijven op zijn werk is mij een raadsel. Ik heb wel een leuke job, maar wil dadelijk wisselen...
- gewoon opnieuw biljetten beginnen in te geven voordat je een verklaring hebt waarom de rest werd verwijderd is merkwaardig
Last edited by Speukes on Wed Jun 20, 2007 12:13 pm, edited 1 time in total.
Vero
Euro-Newbie
Euro-Newbie
Posts: 3
Joined: Wed Jun 20, 2007 11:33 am
Location: Dendermonde

Re: Be first

Post by Vero »

Ocharme wat een uitleg, is pincopalinno & co dan ook ma een eenmans-groeppie? wa een geleuter hier allemaal.
bhoeyb wrote:
Vero wrote:om eerlijk te zijn, voor ons wel ja, wij wille echt bovenaan staan.
En wat hopen jullie daarmee te bereiken? Een zeker aanzien binnen de EBT gemeenschap? Of binnen jullie groepje? Of is het eerder een overheersingsdrang?
Er zijn bv nog andere leuke sites waarop je eerste kan geraken .. bv door zo veel mogelijk lettertjes te typen of met je muis te bewegen ...
Is in ieder geval makkelijker en minder arbeidsintensief dan EBT :lol: .
dutmala
Euro-Regular
Euro-Regular
Posts: 287
Joined: Tue Aug 22, 2006 9:09 pm

Post by dutmala »

http://newserver.eurobilltracker.eu/pro ... 99e2104qm6
Wat moet ik dan van deze gebruiker denken.
ze hebben mij dus een hit met rt tango afgepakt, maar deze beginnende gebruiker heeft ook ontzettend veel geluk
rt
Euro-Newbie
Euro-Newbie
Posts: 28
Joined: Mon Jun 18, 2007 12:53 pm

Post by rt »

bedankt voor de reactie :

daar ik na het uitwissen van mijn 2de reeks biljetten geen reactie kreeg
van de top van deze site (zelfs niet na een reminder)
ben ik te goeder trouw opnieuw begonnen met het inbrengen van oude en nieuwe biljetten. Die oude weggeveegde hits kwamen terug en toen zijn
de poppen aan het dansen gegaan.
Maar wat mij opvalt : romeotango moet verdwijnen want binnen dit en
1 jaar staan wij misschien bovenaan in Belgie en dat kan blijkbaar niet want wij komen niet op het forum en gaan ook niet naar meetings.
Moet dat allemaal ????
ieder maakt van zijn hobby het beste maar velen kunnen daar precies niet mee leven. Ik noem geen namen maar zij die zich aangesproken
voelen weten het wel.

PS wie mij persoonlijk wil ontmoeten, kan altijd een afspraak maken
en Speukes wij hebben toevallig een goeie baas.
laat ons ook nog eens lachen.

groeten
rt


Speukes wrote:Tja bhoeyb, de meesten willen wel bovenaan 'iets' staan, anders worden er geen tientallen topics geopend met de meest waanzinnige lijsten :)

Ik wil geen oordeel vellen, daarvoor ken ik te weinig van de materie, gewoon enkele losse bedenkingen:

- niet iedereen is even handig met internet, bv. registreren op een forum en dergelijke
- er zaten ongetwijfeld een deel 'goede' biljetten tussen, de enige hit dit ik had met romeotango was over ongeveer 20km over ongeveer 20 dagen, veel normaler kan je niet hebben
- veel dingen zijn vanzelfsprekend voor forumleden, zoals een biljet niet een maand later ingeven, voor anderen is dat misschien niet zo
- als mijn chef zou zien dat ik op mijn werk bankbiljetten opschrijf of ingeef op een website (met andere woorden: dat ik niet met mijn job bezig ben), dan verklaart hij me niet alleen gek, dan lig ik ook binnen de kortste keren buiten. Hoe iemand erin slaagt zoveel biljetten op te schrijven op zijn werk is mij een raadsel. Ik heb wel een leuke job, maar wil dadelijk wisselen...
- gewoon opnieuw biljetten beginnen in te geven voordat je een verklaring hebt waarom de rest werd verwijderd is merkwaardig
rt
Euro-Newbie
Euro-Newbie
Posts: 28
Joined: Mon Jun 18, 2007 12:53 pm

Post by rt »

Er zijn blijkbaar mensen die geluk hebben op EBT.
Ik hoor daar precies niet bij.
Maar die enige hit met u was wel een echte en die pakken ze ons ook af.
Is dit eerlijk ???
groeten
rt

dutmala wrote:http://newserver.eurobilltracker.eu/pro ... 99e2104qm6
Wat moet ik dan van deze gebruiker denken.
ze hebben mij dus een hit met rt tango afgepakt, maar deze beginnende gebruiker heeft ook ontzettend veel geluk
User avatar
bhoeyb
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 4268
Joined: Thu Apr 18, 2002 3:58 pm
Location: Herentals - Belgium
Contact:

Post by bhoeyb »

Nerzhul wrote:But consider the following - out of 249 unmoderated hits 244 were active hits from romeotango. These thousands and thousands of notes are all still lying around in a safe, eh?
Even samenvatten voor diegene die het Engels niet machtig zijn:
Van de 249 hits waren er 244 actieve hits bij van romeotango. 1000den ingegeven biljetten zitten ergens in een kluis?

Mijn laatste vraag aan rt:
Waar bleven de hits die automatisch voort zouden gekomen zijn uit jullie massale hoeveelheid ingegeven biljetten afkomstig van Dexia?
Bilzen en Genk liggen in het kloppende EBT-hart van Vlaanderen, en bijna niemand die jullie biljetten terug kon vinden ... eigenaardig, niet?
User avatar
vermeer
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 13161
Joined: Tue Jan 11, 2005 2:36 am
Location: Groningen, The Netherlands

Post by vermeer »

Correct bhoeyb; die verdeling tussen actieve en passieve hits was helemaal zoek.

Die opmerking over mij. De webmasters hebben de beste kijk over de invoer. Als ik daaraan twijfel, kan ik beter stoppen.
dutmala
Euro-Regular
Euro-Regular
Posts: 287
Joined: Tue Aug 22, 2006 9:09 pm

Post by dutmala »

rt wrote:Er zijn blijkbaar mensen die geluk hebben op EBT.
Ik hoor daar precies niet bij.
Maar die enige hit met u was wel een echte en die pakken ze ons ook af.
Is dit eerlijk ???
groeten
rt

dutmala wrote:http://newserver.eurobilltracker.eu/pro ... 99e2104qm6
Wat moet ik dan van deze gebruiker denken.
ze hebben mij dus een hit met rt tango afgepakt, maar deze beginnende gebruiker heeft ook ontzettend veel geluk
rt
ik wou jou niet aanvallen, want ik ben dus ook een hit kwijt. Maar met de comotie rond jou, viel me deze gebruiker gewoon op.
luc
Euro-Newbie
Euro-Newbie
Posts: 26
Joined: Mon Jun 18, 2007 8:55 pm
Location: Genk

nog eens

Post by luc »

Kijk en lees nu eens wat hier verteld en ........ word. Waar ziet iemand hier ergens Genk, Bilzen, Peer staan. Neem eens een echte stok in de hand om te slaan dan sprokkelhout waarmee je denkt een vuurtje te maken.
Aub zeg.

http://www.eurobilltracker.eu/rankings/ ... imestats=6

Bilzen en Genk liggen in het kloppende EBT-hart van Vlaanderen, en bijna niemand die jullie biljetten terug kon vinden ... eigenaardig, niet?[/quote]
ex-Mede-inbrenger van eurobill's van Romeotango
rt
Euro-Newbie
Euro-Newbie
Posts: 28
Joined: Mon Jun 18, 2007 12:53 pm

Post by rt »

bhoeyb wrote:
Nerzhul wrote:But consider the following - out of 249 unmoderated hits 244 were active hits from romeotango. These thousands and thousands of notes are all still lying around in a safe, eh?
Even samenvatten voor diegene die het Engels niet machtig zijn:
Van de 249 hits waren er 244 actieve hits bij van romeotango. 1000den ingegeven biljetten zitten ergens in een kluis?

Mijn laatste vraag aan rt:
Waar bleven de hits die automatisch voort zouden gekomen zijn uit jullie massale hoeveelheid ingegeven biljetten afkomstig van Dexia?
Bilzen en Genk liggen in het kloppende EBT-hart van Vlaanderen, en bijna niemand die jullie biljetten terug kon vinden ... eigenaardig, niet?
de derde reeks biljetten zijn gestart op 27 maart 2007
de eerste invoer van dexia op datum van 10 april 2007 een reeks 5 euro-biljetten, nu zijn we 19 juni, ik zou het willen dat er al hits waren maar
wat kan ik er aan doen ? ik heb dat niet in de hand, gij wel misschien ?
bel me maar op, jij hebt ons telefoonnummer zie private message


Bilzen en Genk zijn niet het kloppende hart van EBT
spijtig genoeg niet

rt
User avatar
Mr Euro
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 2396
Joined: Fri Apr 12, 2002 10:59 am
Location: Hasselt - Belgium

Post by Mr Euro »

Mr Euro wrote:Hey hey,

Ik oordeel niet over het al dan niet waar zijn van jullie claim. Uiteindelijk zijn de webmasters die daar over beslissen. Maar als jullie van goede wil zijn en echt willen verder eurobilltracken stel ik jullie het volgende voor.

Begin gewoon met een schone lei. Vergeet jullie oude biljetten en oude manier van invoeren en houd jullie aan de volgende regels

1. Voer enkel en alleen biljetten in die jij, RT of Luc, echt hebben gezien. Zo ben je zeker dat er geen valse serienummers bij zitten.
2. Vergeet de familielid die bij een bank werkt-biljetten, voer deze niet (nooit) meer in. Spijtig, maar 't is zo. Dit lijkt me de oorzaak van jullie probleem te zijn.
3. Als je biljetten invoert, voer ze dan op de juiste plaats in. Als je biljetten krijgt van Bilzen, voer ze dan in Bilzen in. Heb je biljetten in Kleine Brogel gekregen voer dan kleine Brogel in
4. Gebruik zoveel mogelijk het commentaar veld. Het is niet enkel en alleen in jouw voordeel, het is voor diegene waar je een hit mee hebt ook wel leuk om te weten dat je biljet op een motortreffen of in een kapsalon is geweest. Vooral bij het invoeren van nieuwe serie biljetten is dit handig.
5. Voer de door jou opgeschreven serienummers zo snel als mogelijk in. Na een maand invoeren van serienummers is niet zo goed voor de statistieken. Je gaat dan nog vaak van hit in series krijgen en hits waarvan je eigenlijk de eerste eigenaar was.
6. Volg de thread 'suspicous notes and users', mocht er nieuwe melding zijn van fake hits, counter dat dan onmiddellijk met de waarheid te vertellen.
7. Ja, ik heb dit al gezegd :wink: Vergeet je oude serienummers, gooi ze allemaal weg en begin vanaf morgen met nieuwe biljetten in te voeren.

Ik heb zo'n een vermoeden als je je aan al deze regels houd, dat niemand nog enige twijfel zal hebben over je invoer.

En tenslotte, misschien moet je om helemaal met een schone lei te beginnen ook maar een andere nick nemen. Aan de oude nick hangen teveel slechte commentaren en vele users relateren dit nu aan een fake-user.

Hopelijk ben je er iets mee!
In ieder geval welkom op het forum en veel succes met je (vernieuwde) hobby.
Na het lezen van alle postings, lijkt mijn eerste posting nog altijd relevant te zijn, zie quote hierboven.
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”