uudella

Itse siis myin oman vastaavan löytöni joulun jälkeen 60€ keräilijälle slovakiaan. Omani oli uudenveroisessa kunnossa ja nyt kun nuo Z/Z eivät ole hirveästi yleistyneet niin näin jälkiviisaana voisin sanoa että liian halvalla luovuin. Eli kannattaa tosiaan jemmata.avij wrote:Tuli tänään tomaatista sellainen omituisuus kuin Z001/ZA. Suomen 21. tuollainen seteli, maailmanlaajuisesti 158. Laitoin jemmaan.
Mä oon ihan varma että ne ovat vain pääosin vielä jossain holvissa odottelemassa vuoroaan ja tulevat ryminällä kiertoon jossain vaiheessa. Voin tietenkin olla väärässäkin....Ossi wrote:Itse siis myin oman vastaavan löytöni joulun jälkeen 60€ keräilijälle slovakiaan. Omani oli uudenveroisessa kunnossa ja nyt kun nuo Z/Z eivät ole hirveästi yleistyneet niin näin jälkiviisaana voisin sanoa että liian halvalla luovuin. Eli kannattaa tosiaan jemmata.avij wrote:Tuli tänään tomaatista sellainen omituisuus kuin Z001/ZA. Suomen 21. tuollainen seteli, maailmanlaajuisesti 158. Laitoin jemmaan.
Tänään saapui sitten Z/Z Europa-aplfi wrote:Mä oon ihan varma että ne ovat vain pääosin vielä jossain holvissa odottelemassa vuoroaan ja tulevat ryminällä kiertoon jossain vaiheessa. Voin tietenkin olla väärässäkin....Ossi wrote:Itse siis myin oman vastaavan löytöni joulun jälkeen 60€ keräilijälle slovakiaan. Omani oli uudenveroisessa kunnossa ja nyt kun nuo Z/Z eivät ole hirveästi yleistyneet niin näin jälkiviisaana voisin sanoa että liian halvalla luovuin. Eli kannattaa tosiaan jemmata.avij wrote:Tuli tänään tomaatista sellainen omituisuus kuin Z001/ZA. Suomen 21. tuollainen seteli, maailmanlaajuisesti 158. Laitoin jemmaan.
Se on tullut Suomeen varmaan Saksasta. Suomessa noita on kirjattu 149, Saksassa 24467. Suomen E/E:t on tyypillisesti E003-sarjaa.aplfi wrote:Milläs lyhyt koodilla nuo bränikätE/E:t ovat olleet? Sain pari päivää sitten täällä Nokialla ensimmäisen E/E:ni (kiertäneen) ja se oli E001. Kiinnoistaisipa vain että onko se muualta tänne tullut vai jo takaisin automaattiin täällä kiertänyt.
Nää mun Hertsikkaosumat on hit-finder näkökulmasta arkipäivää, mutta passiiviset jaksaa edelleen hymyilyttää. Näkee, että raha liikkuu myös pois päin laskentakeskuksesta, kun aina se kammo, että menee suoraan silppuriin, jos on vähänkään pahoinpidelty seteli kyseessä. Toi on muuten yksii ekoja automaateista kiertoon laitettua seteleitä, kun päivämäärää katsoo. Europa 20:tä ei meinaan kauheasti tullut vastaan asiakkailta ennen joulukuun puoliväliä.aplfi wrote:Tänään tuli ensimmäinen osuma uudella kakskymppisellä. Hauskinta asiassa oli että nostin tuosta automaatista vain tuon yhden setelin, jolla osui. Kun välillä nostaa kymmeniä seteleitä eikä osu edes vahingossa.Eli kyllä se sitten osuu kun on osuakseen, riippumatta setelimäärästä.