als je wil kan je me aanmelden als vriend walter tijskensMarco1970 wrote: ↑Wed May 31, 2023 9:39 amMij kun je inderdaad op Untappd tegenkomen (momenteel 1.841 verschillende).wally2cv wrote: ↑Fri Mar 31, 2023 8:10 pm zijn er hier nog bierproevers die hun biertjes ingeven op www.untappd.com ? zit momenteel op 1503 stuks.
[Centraal] Off-topic
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
- wally2cv
- Euro-Master

Re: [Centraal] Off-topic
PSV-Fan since 1970
Eppur si muove (Theme 11th worldmeeting of 2cv-friends Ptuj, Slovenia 1995)
Dat wilde ik je net vragen: hoe kan ik je vinden 
- wally2cv
- Euro-Master

je hebt me dus gevonden
PSV-Fan since 1970
- vermeer
- Euro-Master

Jacobs in de Brugstraat, Groningen. Morgen laatste dag.
- Attachments
-
- 20230623_112832.jpg (4.25 MiB) Viewed 4956 times
- vermeer
- Euro-Master

Voor de vroege vogels. Het middelste geldautomaat op de Vismarkt in Groningen geeft alleen maar 5jes. Broerstraat nooit gelukt; Poststraat niet sinds half 2012.
- vermeer
- Euro-Master

Veel Nederlandse triples zijn in Duitsland met inDUS en Hilden-Itter.
Ik heb van een
een fotootje gemaakt (of beter gezegd, dat heb ik van 20 stuk gedaan - moest het snel daarna uitgeven) maar de printcode is niet leesbaar op de foto.
In het verleden kon ik middels al m'n biljetten te exporteren naar een Excel file en dan filteren, wel de printcode achterhalen, echter ik heb nog geen UN
ingevoerd dus ik kom zelfs niet in de buurt. Heeft iemand hier iets dat begint met UN3030 ingevoerd? Wat is de printcode?
In het verleden kon ik middels al m'n biljetten te exporteren naar een Excel file en dan filteren, wel de printcode achterhalen, echter ik heb nog geen UN
Het kan eenvoudiger. als je naar 'mijn biljetten' gaat en dan un3030 intikt, dan pop it up or notludofaki wrote: ↑Tue Aug 29, 2023 10:28 pm In het verleden kon ik middels al m'n biljetten te exporteren naar een Excel file en dan filteren, wel de printcode achterhalen, echter ik heb nog geen UNingevoerd dus ik kom zelfs niet in de buurt. Heeft iemand hier iets dat begint met UN3030 ingevoerd? Wat is de printcode?
Ik kan je alleen maar helpen met UN301 en dat heeft een shortcode van U040E2 Ik weet niet of dat helpt
Personal statistics from: NIGMM / EBTST / EBTcheck 259 Hits with 2 triple
3
407
list of (known by me) latest "codes_country.txt" files Blog
list of (known by me) latest "codes_country.txt" files Blog
Nou, die optie kan ik niet vinden...
Ik denk niet dat dat dezelfde printcode is, wacht even af, misschien heeft iemand anders een biljet dat dichterbij ligt.
Ik denk niet dat dat dezelfde printcode is, wacht even af, misschien heeft iemand anders een biljet dat dichterbij ligt.
-
GWR7007
- Euro-Master

Ik kan je helaas niet direct verder helpen maar er zijn hier op het forum mensen die een shortcode op basis van een serienummer kunnen achterhalen.
Dit heb ik bijvoorbeeld al bij biljetten uit doneerboxen in musea gedaan (wanneer alleen de kant met de serienumemr zichtbaar was) of bij biljetten waar de shortcode niet leesbaar was of ontbrak.
Ik heb vaak lmvertibo via PM benaderd en tot nu toe kreeg ik altijd een reconstructie van de desbetreffende shortcode. Je stuurt de serienummer via PB naar hem toe (hij voert ze ook niet in) en dan ontvang je (hopelijk) een goed antwoord
my EBT profile
If you'd like to contact me, don't hesitate to write a PM to me, or to send an email. I can understand German (native language), English and Dutch
If you'd like to contact me, don't hesitate to write a PM to me, or to send an email. I can understand German (native language), English and Dutch
-
MDeen
- Euro-Master

ludofaki wrote: ↑Tue Aug 29, 2023 10:28 pm Ik heb van eeneen fotootje gemaakt (of beter gezegd, dat heb ik van 20 stuk gedaan - moest het snel daarna uitgeven) maar de printcode is niet leesbaar op de foto.
In het verleden kon ik middels al m'n biljetten te exporteren naar een Excel file en dan filteren, wel de printcode achterhalen, echter ik heb nog geen UNingevoerd dus ik kom zelfs niet in de buurt. Heeft iemand hier iets dat begint met UN3030 ingevoerd? Wat is de printcode?
UN3 is altijd E2, de lage UN303 zijn 041, de hoge 040
Hartelijk dank.MDeen wrote: ↑Thu Aug 31, 2023 12:39 pmludofaki wrote: ↑Tue Aug 29, 2023 10:28 pm Ik heb van eeneen fotootje gemaakt (of beter gezegd, dat heb ik van 20 stuk gedaan - moest het snel daarna uitgeven) maar de printcode is niet leesbaar op de foto.
In het verleden kon ik middels al m'n biljetten te exporteren naar een Excel file en dan filteren, wel de printcode achterhalen, echter ik heb nog geen UNingevoerd dus ik kom zelfs niet in de buurt. Heeft iemand hier iets dat begint met UN3030 ingevoerd? Wat is de printcode?
UN3030 moet U041E2 zijn.
UN3 is altijd E2, de lage UN303 zijn 041, de hoge 040
UN3=E2
Is dat eenzelfde logica als met de 2002 serie biljetten van Oostenrijk? Daar was het laatste cijfer van de shortcode ook altijd het eerste serienummer of iets dergelijks
-
MDeen
- Euro-Master

Zelfde idee ja, maar met een twist. Bij de Oostenrijkse biljetten is het eerste cijfer het cijfer van de shortcode en het tweede cijfer de letter (A=1,B=2, etc).
Bij de Franse
biljetten is het simpel, De eerste letter is het cijfer (A=1, B=2, etc), het eerste cijfer is de letter (0=A, 1=B, etc). UA0 = A1, UA1 = B1 .. UF9 = J6.
Bij de
en
Uxx004-Uxx876 gaat dat niet op omdat ze in feite doortellen (bij de
gaat dat vanzelf omdat je 10 letters hebt) maar omdat je bij
en
maar 9 letters hebt is UA9 = A2 .. UF3 = I6.
En dan heb je de
Uxx010-Uxx019 die telt andersom, UA0 = A6, UA1 = B6 .. UF3 = I1.
En dan heb je de
Uxx000-Uxx049 die jij hebt (Uxx30), die begint met UM0 = A1, UM1 = B1 .. UT3 = I6.
doen weer de logica van de
en
, maar met 8 letters en 5 cijfers, UA0 = A1 .. UD9 = H5.
Bij de Franse
Bij de
En dan heb je de
En dan heb je de
- vermeer
- Euro-Master

Wie had gedacht dat ik nog een 2002
uit de Geldmaat zou krijgen.
https://nl.eurobilltracker.com/notes/?id=230633684
https://nl.eurobilltracker.com/notes/?id=230633684
-
MDeen
- Euro-Master

Ik had een tijdje geleden een hit met locatie
'Birkenfelder Straße 24 97494' wat linkt naar de plaats Bundorf.
Hits uit Bundorf
Hits uit Bundorf