[Centraal] Off-topic

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries

vermeer
Euro-Master
Euro-Master

Re: [Centraal] Off-topic

Post by vermeer »

Komende zondag is het Mobility Ticket geldig voor een retour tussen 2 Belgische stations voor 8 €. Het is geen dagkaart. Niet verkrijgbaar en geldig vanaf Maastricht, Eijsden en Roosendaal. Als je Gouvy of Aarlen / Arlon als eindbestemming hebt, kun je door reizen naar Luxemburg. Een 5jes automaat is daar voor het station.
JelmerS
Euro-Regular
Euro-Regular

Post by JelmerS »

10 jaar geleden toen ik begon met EBT-en woonde ik in postcodegebied 7823. Vervolgens ging ik naar 7822, daarna 7812 en deze week verhuis ik naar 7824!

Leuke serie postcodes, hierna ben ik ‘verhuismoe’.
vermeer
Euro-Master
Euro-Master

Post by vermeer »

Nog dichterbij supermarkt paradijs Klazienaveen!
JelmerS
Euro-Regular
Euro-Regular

Post by JelmerS »

vermeer wrote: Mon Sep 22, 2025 8:25 pm Nog dichterbij supermarkt paradijs Klazienaveen!
Ik wilde dus uitproberen of ik op Klazienaveen mijn wekelijkse boodschappen ging doen. Iedere week een andere supermarkt. :P

Eerste keer ‘scoorde’ ik direct een gemene parkeerboete. Ik kom er nooit weer, Angelslo heeft een heel mooi overdekt winkelcentrum!
ludofaki
Euro-Expert
Euro-Expert

Post by ludofaki »

Een parkeerboete in Klazienaveen? Het is gratis parkeren daar toch?
Qua verhuizen, ik ga van 7831 naar 49828. In beide plaatsen nr1 overigens.

Vandaag 205 biljetten ingevoerd. Vraag me af hoe de "grote jongens" dat doen die meer dan 5000 per week invoeren. Dan mag je haast wel een app hebben die het serienummer met de camera herkend.
JelmerS
Euro-Regular
Euro-Regular

Post by JelmerS »

ludofaki wrote: Tue Sep 23, 2025 10:40 pm Een parkeerboete in Klazienaveen? Het is gratis parkeren daar toch?
Qua verhuizen, ik ga van 7831 naar 49828. In beide plaatsen nr1 overigens.

Vandaag 205 biljetten ingevoerd. Vraag me af hoe de "grote jongens" dat doen die meer dan 5000 per week invoeren. Dan mag je haast wel een app hebben die het serienummer met de camera herkend.
Moet je nagaan hoe vervelend het was. Ik stond op de stoep geparkeerd, maar aan de strepen te zien dacht ik dat ze er parkeervakken gemaakt hadden. En het blijkt dat ik niet de enige ben die zich daar ‘vergist’. Was het allereerste ‘pleintje’ na de Ovonde.

Van dat bedrag had ik een jaar lang betaald kunnen parkeren in Emmen - Centrum. Dus tja, graag of niet, maar ik kom er niet weer.

Ja, als mensen geen werk (meer) hebben of veel vrije tijd, zonder mij in de privésituatie te mengen, maar dan heb je tijd zat om biljetten in te voeren. ;-)
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”