Argh!Aaron wrote:Vai niin, no tervetuloa takaisin Suomeen. Sopiiko kysellä mille paikkakunnalle muutat ja kuinka kauan kerkesit Kreikassa asustella?Sandraki wrote:Paasen minakin vihdoin tallekkin listalle
kun muutan syksylla Suomeen...![]()
Suoraan siihen 60 hujakoille,
jos ei ylemmaskin...
Pääset Suomen listalle, mutta aikamoinen pudotus sulle on tulossa kun tarkastelee asemaa kansallisella listalla.
Juu mutta ma metsastin sua jo silla silmalla pidemman aikaapejole wrote:Ainakin meikäläisen ohi menit ihan heittämälläSandraki wrote:Mulle tuli mieleen kun se Suomeen muuttokin lahestyy etta miten ma parjaan tuolla Suomen listalla jos pystyn yllapitamaan nykyisen tahtini eli 100 setelia per paiva?
Jaa, tässä pitää sitten olla jo varuillaan, että et vain minua käy kattelemaan sillä silmälläSandraki wrote:Juu mutta ma metsastin sua jo silla silmalla pidemman aikaapejole wrote:Ainakin meikäläisen ohi menit ihan heittämälläSandraki wrote:Mulle tuli mieleen kun se Suomeen muuttokin lahestyy etta miten ma parjaan tuolla Suomen listalla jos pystyn yllapitamaan nykyisen tahtini eli 100 setelia per paiva?
Sa olet mun kaukainen haaveSport-Mass wrote:Jaa, tässä pitää sitten olla jo varuillaan, että et vain minua käy kattelemaan sillä silmälläSandraki wrote:Juu mutta ma metsastin sua jo silla silmalla pidemman aikaapejole wrote:Ainakin meikäläisen ohi menit ihan heittämälläSandraki wrote:Mulle tuli mieleen kun se Suomeen muuttokin lahestyy etta miten ma parjaan tuolla Suomen listalla jos pystyn yllapitamaan nykyisen tahtini eli 100 setelia per paiva?.
Jos pystyt jatkamaan tuollaista tahtia kokonaisen vuoden ajan, niin tulet olemaan silloin Suomen listalla sijalla ~25. Eli varsin hyvin pystyt sijoitustasi parantamaan, jos vain kykenet ylläpitämään tasaisen tappavan tahdinSandraki wrote:Mulle tuli mieleen kun se Suomeen muuttokin lahestyy etta miten ma parjaan tuolla Suomen listalla jos pystyn yllapitamaan nykyisen tahtini eli 100 setelia per paiva?
Talla tasaisen tappavalla ja mulle ainakin haastavalla vauhdilla 100/paiva paasen nailla nakymin top50 sisaan jo taman viikon aikanaSport-Mass wrote:Jos pystyt jatkamaan tuollaista tahtia kokonaisen vuoden ajan, niin tulet olemaan silloin Suomen listalla sijalla ~25. Eli varsin hyvin pystyt sijoitustasi parantamaan, jos vain kykenet ylläpitämään tasaisen tappavan tahdinSandraki wrote:Mulle tuli mieleen kun se Suomeen muuttokin lahestyy etta miten ma parjaan tuolla Suomen listalla jos pystyn yllapitamaan nykyisen tahtini eli 100 setelia per paiva?.