Naar welke plaatsen (landen) ga je binnenkort?
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
- wally2cv
- Euro-Master

Re: Naar welke plaatsen (landen) ga je binnenkort?
in mei ga ik weer naar texel voor biertjes te halen en zal ws waar een dot bijhalen.
PSV-Fan since 1970
Eppur si muove (Theme 11th worldmeeting of 2cv-friends Ptuj, Slovenia 1995)
Eppur si muove (Theme 11th worldmeeting of 2cv-friends Ptuj, Slovenia 1995)
-
moneyboynl
- Euro-Newbie

Van 31 december tot 3 januari naar Luik en op 2 januari een stapel
en
omwisselen naar
bij de NBB in Brussel
- groentje
- Euro-Master

Succes. Ik heb niets teruggevonden over een uitzonderlijke sluitingsdag op 2 januari, wat altijd een risico is met zulke dagen, maar je kan de biljetten ook gewoon gebruiken om mee te betalen, de kerstmarkt is nog open, de meeste bars en restaurants nemen ze aan (zeker de
en
), en met wat strategisch betalen krijg je zo een massa biljetten terug.
Ik ga er nog wel een paar keer rondlopen, komende week, en mijn
verspreiden als een venerische ziekte
Mijn stamcafé is Le Coq aan de Beurs, maar ik passeer ook in de Merlo, Les Brasseurs, Archipel, en nog wel enkele.
Ik ga er nog wel een paar keer rondlopen, komende week, en mijn
Mijn stamcafé is Le Coq aan de Beurs, maar ik passeer ook in de Merlo, Les Brasseurs, Archipel, en nog wel enkele.
-
moneyboynl
- Euro-Newbie

In België en Duitsland is contant betalen en ook wisselen bij de kassa gelukkig nog veel meer gemeengoed. Wat dat betreft zitten we in Nederland in het verkeerde land. Ik heb uiteraard de openingstijden al gecheckt, het internet zegt dat de NBB gewoon open is op 2 januari. En anders maak ik er een leuk dagje Brussel en strategisch uitgeven van (blikje Red Bull hier afrekenen metgroentje wrote: ↑Sat Dec 27, 2025 5:22 am Succes. Ik heb niets teruggevonden over een uitzonderlijke sluitingsdag op 2 januari, wat altijd een risico is met zulke dagen, maar je kan de biljetten ook gewoon gebruiken om mee te betalen, de kerstmarkt is nog open, de meeste bars en restaurants nemen ze aan (zeker deen
), en met wat strategisch betalen krijg je zo een massa biljetten terug.
Ik ga er nog wel een paar keer rondlopen, komende week, en mijnverspreiden als een venerische ziekte
![]()