(tais olla Vuoksenhovi ja kuolutukseen tällänen lähes eläkeläinen, ainakin lähempänä sataa kuin syntymää, hukkaan heitettyä aikaa
EDIT: "pirun" vilkasta tämä keskustelu nykyään tällä kanavalla

Alkoi tänään kolmen viikon kesäloma, niin piti hieman käyttää aikaa hyödyksi pankeissa piipahtamalla. Tarkoitus olisi vielä huomenna samankaltainen panostus tehdä ja sitten taas seuraavan tilipäivän tullessa iskeä. Tähän tuli sentään reakoitua nopiammin kuin tuohon bannerin tekoon. Omituinen pankkikeikka sinänsä tänään, kun tuli joku venäläinen saksaa puhuen kauppaamaan minulle kiikareita. Nyt olen loppuillan miettinyt että mitä hittoa minä näillä teen...emppu 112 wrote:Eipä tarvinnut Kouvolan ebtareita paljon persuksille potkia kun rupesi tapahtumaan...

Voihan niillä tarkistaa esim. onko naapurin rouvan makuuhuoneen ikkunakarmista enemmän lohkeillut väri kuin omasta ikkunasta.arathorn wrote: Omituinen pankkikeikka sinänsä tänään, kun tuli joku venäläinen saksaa puhuen kauppaamaan minulle kiikareita. Nyt olen loppuillan miettinyt että mitä hittoa minä näillä teen...Sain sentään tingittyä 40€:stä 20€:oon hinnan.

Kaveri kertoi aamulla että edellispäivänä hänellekin oli kiikareita kaupattu.Mansenplikka wrote:^
Kuulin kanssa juuri, että HML:ssakin on viiden slovakkimiehen kiikarimyyntijengi ollut poliisin juttusilla. Ovat myyneet venäläisiä kiikareita, joilla ei ole sitten oikein mitään tekoa, ympäri Etelä-Suomea. Seuraava suunta taitaa olla rajojen ulkopuolella

HTL wrote:Kaveri kertoi aamulla että edellispäivänä hänellekin oli kiikareita kaupattu.Mansenplikka wrote:^
Kuulin kanssa juuri, että HML:ssakin on viiden slovakkimiehen kiikarimyyntijengi ollut poliisin juttusilla. Ovat myyneet venäläisiä kiikareita, joilla ei ole sitten oikein mitään tekoa, ympäri Etelä-Suomea. Seuraava suunta taitaa olla rajojen ulkopuolella
Sitten muistin että joku ulkomaalainen yritti minunkin juttusille tulla kun menin syömään. En nähnyt mitä sillä oli kassissa, näytin vaan että ei kiinnosta. Luovutti heti.
Olivatpa sitten vaikka puolasta tai muusta entisestä itä-blokin maasta..
Kysyy venäjäksi papereita ja uhkaa BALSOI PROPLEM..
1.tullut myyjä..ja hävisi nopeaaasti...No sehän se paikka olikin. Kirjailin kaikki kesäretken setelit kerralla ja nuo Anjalankosken setelit olivat viimeisiä. Ei enää muisti toiminut kunnolla. Oli muuten ainut osuma reissun seteleillä.emppu 112 wrote:Latu hoi Anjalassa ei ole K-MarkettiaEttet vaan ois käyny 46900 Ykköstorin seinällä
Oisit ilmoittanu vierailustasi niin ois hörpätty kaffeet
Juu mielenkiintoisia paikkoja molemmat, tietty ketä aiheet kiinnostaa. Aika sekalainen tämä kaupunkimme kyllä on, ainakin ulkopaikkakuntalaiselle.Latu wrote: Anjalankoskelle päädyimme vastan matkan viimeisenä päivänä. Kouvolasta lähdettäessä huomattiin, että on vielä aikaa poiketa jossain. Vaimo sitten ehdotti, että voisi käydä Anjalan kartanossa ja Ankkapurhan teollisuusmuseossa. Sinne oli muuten tosi vaikea päästä sisälle. Portilla oleva numero meni respaan, josta ystävällinen neiti tuli muutaman minuutin päästä päästämään meidät sisään.
Ja pitihän sitä tietenkin saada muutama seteli maan ykköskirjaajan kotinurkilta.