EBT-meeting Den Haag (12 April 2008).
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
- eddydevries
- Forum Moderator

In het eerste post heb ik nu een lijstje gemaakt met mogelijkheden.
Ook heb ik een aantal namen in het lijstje gezet.
Geef maar door, als er iets aangepast moet worden.
Ook vraag ik iedereen, die wel wilt komen, maar zich nog niet heeft opgegeven, om dit nu wel te doen.
Niet alleen voor de rondvaart, maar ook voor de stadswandeling(en) en het eten moet ik door gaan geven hoeveel mensen er zullen komen.
Ook vraag ik iedereen, die wel wilt komen, maar zich nog niet heeft opgegeven, om dit nu wel te doen.
Niet alleen voor de rondvaart, maar ook voor de stadswandeling(en) en het eten moet ik door gaan geven hoeveel mensen er zullen komen.
Eddy - Rotterdam - NL
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1742 +59 triples +1 quadruple = 1802.
Facebook-profile + Geocaching + postcrossing
-
intoer
- Euro-Regular

Mij maakt het niet zoveel uit wat we doen, vind het met een rondvaart of een bezoek aan iets wel afwisselender.
En dat we geen eigen boot/rondvaart hebben vind ik eigenlijk ook niet zo'n probleem (en is nog goedkoper ook begrijp ik). Gezien de nu aangemelde personen wordt de groep ook niet zo groot dus zou het ook veel te duur worden.
Horen we nog binnenkort waar we precies afspreken en eindigen?
Kan ik de reis er naar toe en terug alvast gaan plannen, zit namelijk nog te twijfelen of ik met de auto of trein kom.
En dat we geen eigen boot/rondvaart hebben vind ik eigenlijk ook niet zo'n probleem (en is nog goedkoper ook begrijp ik). Gezien de nu aangemelde personen wordt de groep ook niet zo groot dus zou het ook veel te duur worden.
Horen we nog binnenkort waar we precies afspreken en eindigen?
Kan ik de reis er naar toe en terug alvast gaan plannen, zit namelijk nog te twijfelen of ik met de auto of trein kom.
http://www.intoer.nl
De website is nog in ontwikkeling maar bezoek hem gerust.
-
intoer
- Euro-Regular

Sorry Eddy je had dit al geschrevenP.S.: Dan komt er ook informatie m.b.t. parkeren (=duur) en openbaar vervoer.
-
Guest
- eddydevries
- Forum Moderator

Ik wilde de wandeling niet zo laat doen, omdat het lunchen dan zo laat wordt.Anonymous wrote:Persoonlijk vind ik dat 3 uur ''vrij'' in Den Haag toch aardig lang is om eens een ATM/Bank of iets dergelijks te bezoeken heb je denk ik aan een uur ofzo wel genoeg. Dan lijkt me opzich beter die tijd wat in te kort dmv de wandeling naar achter te schuiven.
En het leek mij leuk, om met iets "gezamelijks" te beginnen (en dus niet met lunchen). Maar dit kan natuurlijk nog wel.
Zeker in het eerste programma kunnen we met de stadswandeling nog schuiven.
P.S.: wie was je eigenlijk?
Eddy - Rotterdam - NL
-
MDeen
- Euro-Master

Ik kom sowieso, niet afhankelijk van de rondvaart.eddydevries wrote:In het eerste post heb ik nu een lijstje gemaakt met mogelijkheden.
Het programma maakt me niet zo veel uit, maar een rondvaart vind ik wel leuk.
Zet er ook even bij waar we bijelkaar komen.
- eddydevries
- Forum Moderator

Omdat we niet aan de 15 kunnen komen, heb ik de optie op een "eigen" rondvaartboot laten verlopen.
Voor de zekerheid, zal ik maandag nog even bellen, dat we er geen gebruik van zullen maken.
Omdat wel iedereen mee wil varen, wil ik toch gaan reserveren op de "gewone" vaart.
Om het precieze aantal kaartjes te weten, wil ik iedereen vragen om je vóór woensdag op te geven (degenen die het al gedaan hebben hoeven natuurlijk niet meer te zeggen
), zodat ik dan kan gaan boeken (en of je alleen komt of met z'n 2-, 3-, 4-en of een hele groep meeneemt). Ik zou het trouwens ook leuk vinden, als ik niet de enige ben uit Den Haag
.
Ook voor de stadswandeling zal ik ook op moeten geven met hoeveel mensen we komen (bij meer dan 15 komt er een tweede gids bij).
Voor wat betreft de plaats van ontmoeting, denk ik aan een centrale plek, goed bereikbaar met openbaar vervoer, en in de buurt van een parkeergarage (voor degenen, die ondanks de hoge parkeertarieven toch de auto in het centrum willen parkeren).
De gebruikelijke startplaats voor de wandeling is een café-restaurant in het centrum. Dit is misschien ook wel een handige plek om ons te verzamelen (ik zal er nog een keer heengaan, om te kijken hoeveel plaats er is).
Voor de zekerheid, zal ik maandag nog even bellen, dat we er geen gebruik van zullen maken.
Omdat wel iedereen mee wil varen, wil ik toch gaan reserveren op de "gewone" vaart.
Om het precieze aantal kaartjes te weten, wil ik iedereen vragen om je vóór woensdag op te geven (degenen die het al gedaan hebben hoeven natuurlijk niet meer te zeggen
Ook voor de stadswandeling zal ik ook op moeten geven met hoeveel mensen we komen (bij meer dan 15 komt er een tweede gids bij).
Voor wat betreft de plaats van ontmoeting, denk ik aan een centrale plek, goed bereikbaar met openbaar vervoer, en in de buurt van een parkeergarage (voor degenen, die ondanks de hoge parkeertarieven toch de auto in het centrum willen parkeren).
De gebruikelijke startplaats voor de wandeling is een café-restaurant in het centrum. Dit is misschien ook wel een handige plek om ons te verzamelen (ik zal er nog een keer heengaan, om te kijken hoeveel plaats er is).
Eddy - Rotterdam - NL
- eddydevries
- Forum Moderator

De stadswandeling is gereserveerd: vanaf 11.30-13.00 uur (dus we starten een half uur later dan ik eerst had gepland).
Voor de rondvaart moet ik precies weten, hoeveel er meegaan, dus deze kan ik pas woensdag reserveren.
Voor de rondvaart moet ik precies weten, hoeveel er meegaan, dus deze kan ik pas woensdag reserveren.
Eddy - Rotterdam - NL
- BaliBennie
- Forum Moderator

Zoals reeds toegezegd doe ik mee met de wandeling en ook de rondvaart.
Het zou fijn zijn als de organisator een lijstje met mogelijke leuke doelen kan uitdelen voor de vrije tijd. Een paar uur ronddolen in de ongetwijfeld gezellige binnenstad is wel leuk, maar als er ook een leuke bezienswaardigheid is dat men (evt. met enkele gelijkgezinden) kan bezoeken kan dat ook een leuke optie zijn.
Tot over een paar daagjes!
BB
PS
Hmm... Ik zie géén eddydevries bij de deelnemerslijst?!?! Zou die wel komen?
Het zou fijn zijn als de organisator een lijstje met mogelijke leuke doelen kan uitdelen voor de vrije tijd. Een paar uur ronddolen in de ongetwijfeld gezellige binnenstad is wel leuk, maar als er ook een leuke bezienswaardigheid is dat men (evt. met enkele gelijkgezinden) kan bezoeken kan dat ook een leuke optie zijn.
Tot over een paar daagjes!
BB
PS
Visit my homepage to see my statistics, maps and more!
Look at my 5 years statistics
Er gaat niets boven Groningen EBT
Look at my 5 years statistics
Er gaat niets boven Groningen EBT
- eddydevries
- Forum Moderator

GEEEEEEN idee.BaliBennie wrote:PS
Ik zal het hem eens vragen.
Zodra ik meer weet zet ik het in de lijst.
EDIT 16.10: Even gevraagd: hij komt ook.
(staat inmiddels in de lijst)
EDIT 16.10:
Wat kosten betreft is het nog niet helemaal zeker wat het wordt.
Gids en rondvaart weet ik wel (€12,50), maar het is ook mogelijk, dat we gezamenlijk ergens kunnen lunchen. Dan komt dat er wel bij, maar dan hoef je daar niet voor te zorgen.
Eddy - Rotterdam - NL
- eddydevries
- Forum Moderator

Je staat erbij.HBoZ wrote:Ik heb me helemaal nog niet opgegeven voor de meeting![]()
Ik hou me aanbevolen voor de wandeling en ook voor de rondvaart![]()
Eddy - Rotterdam - NL
- cornjac
- Euro-Master

Ik kom definitief wel en de rondvaart en de stadswandeling lijken me leuk.
EBT-ing is a joy for ever.
Stats: https://dserrano5.es/ebt/ebtst/stats/cornjac" onclick="window.open(this.href);return false;
Stats: https://dserrano5.es/ebt/ebtst/stats/cornjac" onclick="window.open(this.href);return false;
-
intoer
- Euro-Regular

Zoals al gemeld kom ik ook en ga graag met de rondvaart en wandeling mee.
Is er al een samenscholings plek bekend ?
Is er al een samenscholings plek bekend ?