yli wrote:Het wordt weer tijd voor een nieuwe meeting in Nederland. De laatste meeting was in Turnhout, dus dit keer in Nederland.
De datum staat al vast, nl. 25 oktober 2008
De plaats is Roermond
Post hieronder of je 25.10.2008 kan en naar de meeting wil komen.
(en of je aan dagprogramma of eten mee doet - en met hoeveel personen)
(voorlopig) programma :
12.00 verzamelpunt 1 : bij Station Roermond
12.30 verzamelpunt 2 : Steenen Brug (bij Roerkade/Roersingel)
(tijd voor koffiedrinken in de buurt)
13.45 boottocht (vertrek Roerkade - kosten € 6,- p.p. bij min. 10 personen totaal)
15.10 terug in Roermond
(vrije tijd)
17.30 eten (locatie nog onbekend)
Parkeren in Roermond kost tussen de € 2 en € 6 per dag, zie site van de gemeente
Wilde je tussen de verzamelpunten 1 en 2 ook nog iets doen? Of is het "alleen maar" lopen van de een naar de ander?
In dat geval denk ik dat het voor mij het handigst is om bij verzamelpunt 2 te komen (ik kom aan die kant Roermond binnen en hier zijn ook meer parkeermogelijkheden).
Als je goed loopt komt kan je langs 6 pinautomaten en een postkantoor komen tussen het station (De statie) en de Roerkade (de Werf)
(zonder om te lopen)
Dat ben ik vorige week dus omgelopen. Maar het idee is inderdaad een verschil te maken tussen trein en auto reizigers, aangezien de parkeergelegenheden bij de Roerkade beter zijn. En omdat ikzelf met de trein kom......
Jelle zonder internet. Het was een leuke hobby, maar niet mijn hobby. Een leven zonder internet is mijn ding. Een leven van geld uitgeven in plaats van tracken zeg maar.... hahaha. Ja, er mag gelachen worden.
Inloggen op site lukt niet meer, maakt niet uit. Ik snap toch niets van nieuwe biljetten
dat verzamelpunt om 12u is dat aan de hoofdingang of aan een andere plaats aan het station?of moet ik uitkijken naar iemand dat met een bordje staat te zwaaien of naar iemand dat verkleed is in een levensgroot biljet
Ik moet in de ochtend nog werken, zijn er mensen die ook 's middags vertrekken met wie ik kan meerijden?
Anders kom ik zelf richting Roermond in de middag
eurofever wrote:dat verzamelpunt om 12u is dat aan de hoofdingang of aan een andere plaats aan het station?of moet ik uitkijken naar iemand dat met een bordje staat te zwaaien of naar iemand dat verkleed is in een levensgroot biljet
Haha, nee ik ga niet met bordje zwaaien
Ik zal ergens bij de uitgang staan. Ik ben te herkennen aan een ronde jas (nou ja, hopelijk niet te veel mensen met rode jassen )
Jelle zonder internet. Het was een leuke hobby, maar niet mijn hobby. Een leven zonder internet is mijn ding. Een leven van geld uitgeven in plaats van tracken zeg maar.... hahaha. Ja, er mag gelachen worden.
Inloggen op site lukt niet meer, maakt niet uit. Ik snap toch niets van nieuwe biljetten
Fons wrote:Ik moet in de ochtend nog werken, zijn er mensen die ook 's middags vertrekken met wie ik kan meerijden?
Anders kom ik zelf richting Roermond in de middag
afhankelijk van hoe laat je gaat kom je mij wel tegen in de trein
Roermond heeft 3 uitgangen bij het station. Het makkelijkste is om als je met de rug naar het station staat. iets LINKS van de hoofdingang af te spreken. Daar lopen de minste mensen.
De hoofdingang is de enige ingang waar je een stukje in een hal loopt... dus niet bij de bloemisterij en snackpoint.
17.30 eten Restaurant Het Munstercafé - Munsterplein 17
17.30 eten Restaurant Het Munstercafé - Munsterplein 17
Jammer, net niet één van de adressen waar ik zondag gewisseld heb: Munsterhof(de postcode moet hiervan trouwens nog veranderd worden: i.p.v. 6041 ME moet het 6041 HE zijn).
En ik was toen ook op een ander adresje op het Munsterplein .
Maar misschien had het toch niet uitgemaakt en zijn mijn biljetten al lang weer verdwenen .
Het klink nu misschien niet zo, maar ik kijk al uit naar zaterdag. Tot dan.