EBTM Oisterwijk 20.2.2010

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries

yli
Euro-Master
Euro-Master

Re: EBTM Oisterwijk 20.2.2010

Post by yli »

rlaurenssen wrote:Ik zie dat er niemand uit mijn buurt komt, maar mochten we nog een Volksbank gaan "leegplunderen" dan kunnen er zoals gebruikelijk mensen met
mij meerijden. Eventueel terugrijden naar Oisterwijk of andere plaatsen moet ook geen probleem zijn.
Ik heb wel intresse (incl. terugreis naar Tilburg ipv Oisterwijk) - tussen de 600 :note-5: moet mijn 50.000ste biljet zitten :wink:
Jelle zonder internet. Het was een leuke hobby, maar niet mijn hobby. Een leven zonder internet is mijn ding. Een leven van geld uitgeven in plaats van tracken zeg maar.... hahaha. Ja, er mag gelachen worden.
Inloggen op site lukt niet meer, maakt niet uit. Ik snap toch niets van nieuwe biljetten :lol:
Fons
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by Fons »

Daar heb ik natuurlijk ook wel interesse in :)
maarsy
Euro-Master
Euro-Master

Post by maarsy »

mij ook ( met zen hoevelen kunnen we er in )

ik maak me wel zorgen over de tijd want ik denk niet dat ik daar tijd zal voor hebben

:roll: de nmbs en de dienstregeling in het weekend
yli
Euro-Master
Euro-Master

Post by yli »

maarsy wrote:mij ook ( met zen hoevelen kunnen we er in )

ik maak me wel zorgen over de tijd want ik denk niet dat ik daar tijd zal voor hebben

Het idee om na een meeting naar Duitsland te gaan is juist dat men dan 2x het dagmaximum kan opnemen (één keer voor middernacht, en één keer na middernacht).

Misschien handig om van te voren te kijken hoe je met de trein nog thuis komt :wink:

Laatste verbinding zat. 20-2-2010 :

Oisterwijk vertrek 19.27 (!)
overstap Tilburg (19.35 - 19.37), Roosendaal (20.11 - 20.34), Brussel-Midi (21.42 - 22.36)
Merchtem aankomt 23.08
Jelle zonder internet. Het was een leuke hobby, maar niet mijn hobby. Een leven zonder internet is mijn ding. Een leven van geld uitgeven in plaats van tracken zeg maar.... hahaha. Ja, er mag gelachen worden.
Inloggen op site lukt niet meer, maakt niet uit. Ik snap toch niets van nieuwe biljetten :lol:
maarsy
Euro-Master
Euro-Master

Post by maarsy »

yli wrote:
maarsy wrote:mij ook ( met zen hoevelen kunnen we er in )

Het idee om na een meeting naar Duitsland te gaan is juist dat men dan 2x het dagmaximum kan opnemen (één keer voor middernacht, en één keer na middernacht).

Misschien handig om van te voren te kijken hoe je met de trein nog thuis komt :wink:

Laatste verbinding zat. 20-2-2010 :

Oisterwijk vertrek 19.27 (!)
overstap Tilburg (19.35 - 19.37), Roosendaal (20.11 - 20.34), Brussel-Midi (21.42 - 22.36)
Merchtem aankomt 23.08

daarom dus dat ik me zorgen maakte

duitsland zal voor een andere keer zijn

de dienstregeling is al niet veel waard om nog maar te zwijgen over het levensgevaarlijk risiko van de trein te nemen

( brussel midi ! hoe durf je )

anyway bedankt voor het opzoeken
yli
Euro-Master
Euro-Master

Post by yli »

Ja, Bruxelles-Midi (zoals de duitse spoorwegen het station noemen) ging me net te ver :P
maarsy
Euro-Master
Euro-Master

Post by maarsy »

yli wrote:Midi

iemand moet hen echt vertellen dat het niet in het midden licht

:roll: kan je raar vinden maar elke keer als ik er kom denk ik welke idioot bedenkt de namen

hoedanook men leerling eurobilltracker kan niet komen

zen vrindin heeft voorang op biljetten ( kan ik hem helemaal niet kwalijk nemen )

dus zal maar 50 % van het hele merchtemse eurobilltrackers klubje aanwezig zijn

:| gaat eenzame treinrit worden
jrnsndrs
Euro-Master
Euro-Master

Post by jrnsndrs »

Over de (grote) Brusselse stations:
Als ik goed ben geïnformeerd is het Noord - Nord; centraal - Central; Zuid - Midi. Maar het is toch wel heel verleidelijk om bij Midi (via midden) aan Centraal te denken.

En dan vraag ik me alleen nog af (volledig off-topic) wat een voormalige Tilburgse bioscoop (nu theater) hiermee te maken heeft.
"of all wars, religious wars are the most detestable, since they are waged for no tangible gain, but only to impose a set of arbitrary credos on another."
--- Unspiek baron Bodissey.

-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-
maarsy
Euro-Master
Euro-Master

Post by maarsy »

jrnsndrs wrote:Over de (grote) Brusselse stations:
Als ik goed ben geïnformeerd is het Noord - Nord; centraal - Central; Zuid - Midi. Maar het is toch wel heel verleidelijk om bij Midi (via midden) aan Centraal te denken.

:mrgreen: iemand anders die het met me eens is
Mr Euro
Euro-Master
Euro-Master

Post by Mr Euro »

maarsy wrote:

Dit is om historische redenen. Het Centraal station is er pas gekomen in 1952. Voordien was er alleen Noord en Zuid. Midi was dus toen wel gepast als je het bekijkt tov de locatie in Brussel.
maarsy
Euro-Master
Euro-Master

Post by maarsy »

Mr Euro wrote:
maarsy wrote:

Dit is om historische redenen. Het Centraal station is er pas gekomen in 1952. Voordien was er alleen Noord en Zuid. Midi was dus toen wel gepast als je het bekijkt tov de locatie in Brussel.
:P we noemen zuid tog ook zuid en niet centraal
rlaurenssen
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training

Post by rlaurenssen »

Er kunnen 4 personen met mij meerijden naar Duitsland, maar dit bekijken we terplekke wel even.
Voor maarsy: Ik weet niet of er s'nachts treinen rijden in Belgie, maar ik kan je eventueel ook ergens over de grens afzetten, bijv Turnhout.
Laat het maar weten.
Mr Euro
Euro-Master
Euro-Master

Post by Mr Euro »

@all

Helaas zal ik af moeten zeggen voor morgennamiddag. Ik wens iedereen een fijne meeting! En niet vergeten vijfjes gebruiken tijdens de meeting!
maarsy
Euro-Master
Euro-Master

Post by maarsy »

rlaurenssen wrote:Er kunnen 4 personen met mij meerijden naar Duitsland, maar dit bekijken we terplekke wel even.
Voor maarsy: Ik weet niet of er s'nachts treinen rijden in Belgie, maar ik kan je eventueel ook ergens over de grens afzetten, bijv Turnhout.
Laat het maar weten.

23.08 is de laatste die in merchtem stopt :roll: heb al 2 keer s'avonds vast gezeten in brussel noord en zuid ( ik ben niet zo snel bang maar als je ziet wat daar snachts rondloopt )
Steda
Euro-Master
Euro-Master

Post by Steda »

morgen is het zover. tot dan allemaal.
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”