TOP 50 HITS Nederland en België

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries

Locked
HNL
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by HNL »

suhaal wrote:Ik moet wat aan mijn image doen, blijkbaar
sta tussen haakjes nummer 59 in de top 100 van Nederland
Ehm, gelieve niets aan je image te doen en gewoon door te gaan met invoeren: je zit voor het eerst in de lijst en hebt dus nog geen eerdere notering gehad, vandaar die haakjes.

Ik baal er overigens wel van dat die andere twee biljetten niet 'meetellen' en dat daardoor het bijzondere van deze hit(s) niet op EBT tot uiting komt. :?
suhaal
Euro-Newbie
Euro-Newbie

Post by suhaal »

HNL wrote:
Ehm, gelieve niets aan je image te doen en gewoon door te gaan met invoeren: je zit voor het eerst in de lijst en hebt dus nog geen eerdere notering gehad, vandaar die haakjes.

Ik baal er overigens wel van dat die andere twee biljetten niet 'meetellen' en dat daardoor het bijzondere van deze hit(s) niet op EBT tot uiting komt. :?
Het is zeker balen, daar het vrij uniek is. Ik heb ze ook aanblok weer uitgegeven..... dus wie weet komt er nog een vervolg
bhoeyb
Euro-Master
Euro-Master

Post by bhoeyb »

HNL wrote:

Reklameer eens in het Engels? Misschien helpt het. Ik ben het in ieder geval met je eens!
Thomas B
Euro-Regular
Euro-Regular

Post by Thomas B »

Ik ben het daar ook mee eens, maar hoe zou dat dan weergegeven moeten worden? Gewoon drie dezelfde hits er in laten staan is ook niet alles... :roll:
Annie_in_exile
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training

Post by Annie_in_exile »

Hi Thomas, do you remember our discussion about Vee (on August 21)? He had 3 "hits" at that time but as he left the forum, he wrote that he didn't have any real ones. He got one more in September - this time a real one. On your lists he seems to have 4 in total, but in his profile there's only one.
Thomas B
Euro-Regular
Euro-Regular

Post by Thomas B »

Annie_in_exile wrote:Hi Thomas, do you remember our discussion about Vee (on August 21)? He had 3 "hits" at that time but as he left the forum, he wrote that he didn't have any real ones. He got one more in September - this time a real one. On your lists he seems to have 4 in total, but in his profile there's only one.
I remember and I've altered it in my lists at home as well, but I've forgotten to change it here on the forum. :oops: But now I've fixed it. He has just 1 hit left, just like his profile says. Thanks for your attention!
marcrotterdam
Euro-Newbie
Euro-Newbie

Post by marcrotterdam »

Ben ik nou de enige die het opvalt dat de #2 van de NL-hit lijst wel erg veel verdachte hits heeft? 8O

DE 9 HITS VAN SEARCH:
1. 2003-10-12 17:05:00 Zxxxx4635xxx eufrl - search
2. 2003-09-26 22:40:32 Zxxxx5703xxx search - eufrl
3. 2003-09-02 12:49:39 Pxxxx4261xxx search - eufrl
4. 2003-06-14 17:19:20 Zxxxx0501xxx search - eufrl
5. 2003-05-25 23:39:18 Pxxxx0970xxx Kitty V - search
6. 2003-04-02 16:37:23 Pxxxx3606xxx search - eufrl
7. 2003-02-24 12:10:24 Pxxxx4979xxx eufrl - search
8. 2003-02-24 11:50:12 Pxxxx2729xxx Raimond - search
9. 2003-01-22 14:17:59 Pxxxx1047xxx search - eufrl

Beiden hebben wel heel veel biljetten ingevoerd, en wonen beiden in Groningen. Misschien zijn ze collega's ofzo, dus er bestaat natuurlijk een kans dat het allemaal per ongeluk gaat.
ROTTÛRDAM,
ECH WEL!
Mr Euro
Euro-Master
Euro-Master

Post by Mr Euro »

Ik vind dat niet echt verdachte hits. Beide wonen in dezelfde gemeente en hebben redelijk wat biljetten ingevoerd. Mogelijk gaan ze naar dezelfde winkels of op stap in dezelfde uitgangsbuurt. Search heeft trouwens ook hits met andere mensen... Neen, ik persoonlijk denk dat er niets aan de hand is. Bhoeyd en Homer hebben ook redelijk wat hits samen en zij wonen niet in dezelfde gemeente maar wel in dezelfde regio. Beide gebruikers zijn hier al een tijdje waarom zouden ze wel faken? Fakers en serialisten zijn mensen die hier meestal maar pas zijn.

Ze hebben gewoon veel geluk!!

Mr Euro
HNL
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by HNL »

Nee, je bent zeker niet de enige die dit opvalt. Ik houd het zelf ook op geluk, was er niet iets met een schouwburg waar beide werken / of mee samenwerken? Het enige frustrerende blijft dat een zooi hits tussen twee users door de tijd heen wel als interessant wordt gezien, maar 3 hits tussen twee users op 1 dag met een tijdverschil van 1,5 maand niet :?. Maar goed, ook die discussie over de hitlijsten op EBT geef ik op den duur wel op...
Thomas B
Euro-Regular
Euro-Regular

Post by Thomas B »

Ben je daar nou nog steeds over gefrustreerd, HNL? :P Als je graag wilt dat die hit voor drie wordt geteld moet je het maar zeggen hoor!

En over Search en Eufrl: ik weet zelf ook niet goed wat ik er mee moet. Maar voor zover ik kan nagaan zijn het eerlijke users en zullen hun hits dus ook wel echt zijn... Ze hebben tenslotte allebei al een aardige stapel biljetten ingevoerd! Maar als het klopt wat HNL zegt en ze werken inderdaad samen oid dan zou dat natuurlijk een mooie verklaring zijn... Wat nog niet wil zeggen dat de hits fake zijn! Zolang het tegendeel niet is bewezen zie ik ze dus als echt.

Jammer dat ze niet op het forum zitten, dan hadden we het kunnen vragen... :roll:
HNL
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by HNL »

Thomas B wrote:Ben je daar nou nog steeds over gefrustreerd, HNL? :P Als je graag wilt dat die hit voor drie wordt geteld moet je het maar zeggen hoor!
Ach, het gaat mij niet zo zeer of het meegenomen wordt in de aantallen (ik heb liever dat jouw lijst aansluit met EBT dan dat we 'uitzonderingen' gaan maken), maar op dit moment is het spulletje op ebt.com totaal niet zichtbaar. Die overige twee staan nu in de grote lijst van alle fakers en andere zondaars :x .
suhaal
Euro-Newbie
Euro-Newbie

Post by suhaal »

HNL wrote:
Thomas B wrote:Ben je daar nou nog steeds over gefrustreerd, HNL? :P Als je graag wilt dat die hit voor drie wordt geteld moet je het maar zeggen hoor!
Ach, het gaat mij niet zo zeer of het meegenomen wordt in de aantallen (ik heb liever dat jouw lijst aansluit met EBT dan dat we 'uitzonderingen' gaan maken), maar op dit moment is het spulletje op ebt.com totaal niet zichtbaar. Die overige twee staan nu in de grote lijst van alle fakers en andere zondaars :x .
Ik ben de 'andere gedupeerde', maar zit er niet echt mee. Echter de frustratie van HNl kan ik me voorstellen, immers het zijn 3 biljetten in één keer uitgegeven (uit een batch van????), die als 3 biljetten door mij zijn ontvangen (anderhalve maand later en 40km verderop).
Terwijl er hits wel worden genoteerd waar nog geen uur tussen zit en ook geen kilometer.
Om eerlijk te zijn wordt er met twee maten gemeten, niet door Thomas B, maar door Eurobilltracker.
sergeverolme
Euro-Newbie
Euro-Newbie

Post by sergeverolme »

Eurfl en ik (search) werken inderdaad allebei voor het kunstencentrum Groningen, alleen allebei in een ander gebouw.Vandaar de hits die we samen hebben. Ik weet zelf ook niet goed wat ik er mee moet, ze zijn natuurlijk lang niet zo interessant als andere hits, maarja :?
Thomas B
Euro-Regular
Euro-Regular

Post by Thomas B »

sergeverolme wrote:Eurfl en ik (search) werken inderdaad allebei voor het kunstencentrum Groningen, alleen allebei in een ander gebouw.Vandaar de hits die we samen hebben. Ik weet zelf ook niet goed wat ik er mee moet, ze zijn natuurlijk lang niet zo interessant als andere hits, maarja :?
Bedankt voor je reactie! Zo wordt het inderdaad duidelijker hoe het komt dat jullie elkaars biljetten zo vaak langs zien komen. :) Ik denk dat het aan jullie is om te zeggen of jullie het interessante hits vinden en of ze dus in de lijsten opgenomen moeten worden/blijven. In principe zijn het echte hits, dus ik zal ze laten staan, maar ik kan me ook voorstellen dat jij misschien liever alleen je andere hits er in hebt staan, omdat die natuurlijk pas echt interessant zijn... Maar dat is niet aan mij om te beslissen.
querty
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training

Post by querty »

En het is niet mogelijk van te zorgen dat die biljetten niet in dat andere gebouw geraken?
Ah, look at all the lonely Euronotes. Where do they all come from? (The Beatles, Eleanor Rigby)

Carpe Ico
Locked

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”