meeting 20 november 2010 Nijmegen

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries

yli
Euro-Master
Euro-Master

Re: meeting 20 november 2010 Nijmegen

Post by yli »

Hopelijk heb ik nu iedereen in de deelnemerslijst staan :D

Zelf heb ik me verslapen....en ben om 12:43 op station Nijmegen.....dus nog bestwel op tijd :P
Jelle zonder internet. Het was een leuke hobby, maar niet mijn hobby. Een leven zonder internet is mijn ding. Een leven van geld uitgeven in plaats van tracken zeg maar.... hahaha. Ja, er mag gelachen worden.
Inloggen op site lukt niet meer, maakt niet uit. Ik snap toch niets van nieuwe biljetten :lol:
R/J
Euro-Master
Euro-Master

Post by R/J »

cornjac wrote:Iedereen een heel plezierige meeting toegewenst :D :lol: :P
Ik sluit me hierbij aan.

Straks begint mijn rondje Zuid-Nederland en Noord-België om twee verjaardagen te bezoeken.
My NIG stats have finally disappeared. My EBTST stats are still available.
maarsy
Euro-Master
Euro-Master

Post by maarsy »

als eerste thuis denk ik

hopenlijk slaag ik voor men rijbewijs volgende week

1 jaar en 12 000 km zonder ongevallen kan tog al wat betekenen , dan moet ik niet altijd op het openbaar vervoer rekenen

ik was eerst naar het noordstation gereden omdat dat al dichter bij huis was maar het was daar zo gezellig dat ik tog maar in de centraal ben gaan wachten
Fons
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by Fons »

Inmiddels ook weer thuis. Na een lange tijd van me steeds weer te bedenken of ik na mijn ritje naar Duitsland nog terug zou komen, besloot ik toch maar om richting huis te rijden. Volgende keer hoop ik er wel weer langer bij te kunnen zijn. Want het was zeker wel gezellig :) De communicatie verliep toen niet echt zoals het hoort. Ik hoop dat jullie uiteindelijk wel bedacht zouden hebben "die komt niet meer terug". Ik vind het nu te laat om nog te bellen.

Geldautomaat in Kranenburg was dus buiten gebruik. Ik voelde al zoiets aankomen, meestal heb ik dan uiteindelijke ongelijk, maar nu was het echt zo.
Nog net op tijd (voor 0:00) in Kleve een Volksbank gevonden om die van zijn vijfjes te beroven. Dankzij een zeer volle blaas concentreerde ik mij twee tellen onvoldoende waardoor ik de "stückelung" miste. Hierdoor een stuk of 15 biljetten gemist.

Bowlen was ook leuk zeg, het ging beter dan ik had verwacht. Soms ga ik bowlen met vrienden en dan is het eerste potje niet om over naar huis te schrijven. Nu dus wel. De stress-pin krijgt een mooi plekje :)
yli
Euro-Master
Euro-Master

Post by yli »

Vier uur 's nacht..... ik hoop dat ik als laatste thuis (dwz slaapplaats) ben. In Eindhoven bleek het station op slot te zitten aan de busstation zijde... dus maar even omlopen, en gelukkig klopte het dat de laatste trein om 3.30 ging. Sommige mensen hadden minder goed opgelet, en mistte deze trein net.... omreizen via 's-Hertogenbosch..... 50 minuten later in Tilburg en dan moesten ze nog taxi naar Hilvarenbeek. Maar ja, geen EBT-ers.
Gelukkig was 't wel gezellig in de trein, want als ik in slaap was gevallen was ik 6.55 in Utrecht CS (via Rotterdam en Amsterdam). Nou ja, kwartiertje wachten en ik had weer een gewone zondagochtend trein :P

We hebben noch aardig wat oproepen van Fons op de telefoon gehad, maar terug bellen werkte niet (voice-mail). In Nijmegen was het eigenlijk zo gezellig in cafe Lenthe, dat wij ook niet meer naar Duitsland zijn gegaan.
Uiteindelijk is niemand meer naar Duitsland gegaan, aangezien we toch wel voor het donker thuis wilden zijn. Misschien is het voor en na 0:00 pinnen in Duitsland wel beetje uit de hand gelopen, als het gezellig is is 't jammer om al vroeg ergens weg te gaan omdat we geld moeten halen in Duitsland.
Onderweg tussen Nijmegen en Eindhoven/Helmond hebben we (lees rlaurenssen en ik) nog gestopt bij de niet al te goed te vinden ATM (Rabobank) in Elsendorp. Uiteraard was ik wel eens in dat dorp geweest (of doorgefietst), maar tot mijn verbazing geen biljet in gevoerd. Helaas gaf deze ATM geen :note-5: of Cyprotische of Slowaakse biljetten.
Jelle zonder internet. Het was een leuke hobby, maar niet mijn hobby. Een leven zonder internet is mijn ding. Een leven van geld uitgeven in plaats van tracken zeg maar.... hahaha. Ja, er mag gelachen worden.
Inloggen op site lukt niet meer, maakt niet uit. Ik snap toch niets van nieuwe biljetten :lol:
Tjariet
Euro-Master
Euro-Master

Post by Tjariet »

yli wrote:Vier uur 's nacht..... ik hoop dat ik als laatste thuis (dwz slaapplaats) ben. In Eindhoven bleek het station op slot te zitten aan de busstation zijde... dus maar even omlopen, en gelukkig klopte het dat de laatste trein om 3.30 ging. Sommige mensen hadden minder goed opgelet, en mistte deze trein net.... omreizen via 's-Hertogenbosch..... 50 minuten later in Tilburg en dan moesten ze nog taxi naar Hilvarenbeek. Maar ja, geen EBT-ers.
Gelukkig was 't wel gezellig in de trein, want als ik in slaap was gevallen was ik 6.55 in Utrecht CS (via Rotterdam en Amsterdam). Nou ja, kwartiertje wachten en ik had weer een gewone zondagochtend trein :P

We hebben noch aardig wat oproepen van Fons op de telefoon gehad, maar terug bellen werkte niet (voice-mail). In Nijmegen was het eigenlijk zo gezellig in cafe Lenthe, dat wij ook niet meer naar Duitsland zijn gegaan.
Uiteindelijk is niemand meer naar Duitsland gegaan, aangezien we toch wel voor het donker thuis wilden zijn. Misschien is het voor en na 0:00 pinnen in Duitsland wel beetje uit de hand gelopen, als het gezellig is is 't jammer om al vroeg ergens weg te gaan omdat we geld moeten halen in Duitsland.
Onderweg tussen Nijmegen en Eindhoven/Helmond hebben we (lees rlaurenssen en ik) nog gestopt bij de niet al te goed te vinden ATM (Rabobank) in Elsendorp. Uiteraard was ik wel eens in dat dorp geweest (of doorgefietst), maar tot mijn verbazing geen biljet in gevoerd. Helaas gaf deze ATM geen :note-5: of Cyprotische of Slowaakse biljetten.
Niemand? Wij wel. Jasper en ik zijn nog via Beek, Kevelaer (voor mij de eerste plek :D ), Lüllingen en Straelen teruggereden. Jasper heeft ook nog Goch gescoord. Ik heb op mijn gemak de hele bank verkend (3x!)in Straelen bij de langzaamste automaat die ik ken (1,5 minuut tot ziens zeggen is aardig, maar overdreven).

Uiteindelijk waren wij om 3;25 in Best, dus het was wel een stukje om.

Dichte mist onderweg. Hopen dat dat morgen wat minder is voor meneer mijn machinist.
yli
Euro-Master
Euro-Master

Post by yli »

O, ja jullie moesten ook naar 't zuiden. Lüllingen is inderdaad een leuke plaatsnaam, ooit toevallig doorheen gekomen...en ja, er zit gewoon een :note-5: ATM van de Volksbank :D

Mist hadden ze ook onderweg inderdaad.
googlejaps
Euro-Master
Euro-Master

Post by googlejaps »

Nogmaals iedereen bedankt voor de ontzettend gezellige dag. Ik heb me erg vermaakt!

Ook aan de organisatie nogmaals mijn dank, want zonder initiatiefnemers zou er helemaal geen meeting geweest zijn!
Tjariet wrote:Niemand? Wij wel. Jasper en ik zijn nog via Beek, Kevelaer (voor mij de eerste plek :D ), Lüllingen en Straelen teruggereden.
Tjariet heeft (als hij ergens volgende week woensdag klaar is met het invoeren van zijn belachelijke aantal biljetten) inderdaad Kevelaer veroverd. Dit was wel een verrassing, we wisten niet uit ons hoofd wie hier de grootste was, en als ik had geweten dat deze plaats binnen bereik was had ik hier mijn geld opgenomen in plaats van in Lüllingen, maar ja. Ik mag al niet klagen want ik heb net ontdekt dat ik ook in :flag-nl: Bergharen (ongepland) met 20 biljetten de grootste zal worden. Totaal betekent dat 4 plaatsen erbij vandaag: :flag-nl: Bergharen, :flag-nl: Hernen, :flag-nl: Alverna, Beek (Ubbergen)
yli wrote:Onderweg tussen Nijmegen en Eindhoven/Helmond hebben we (lees rlaurenssen en ik) nog gestopt bij de niet al te goed te vinden ATM (Rabobank) in Elsendorp. Uiteraard was ik wel eens in dat dorp geweest (of doorgefietst), maar tot mijn verbazing geen biljet in gevoerd. Helaas gaf deze ATM geen :note-5: of Cyprotische of Slowaakse biljetten.
Ik ben wel benieuwd hoeveel biljetten jullie hier in :flag-nl: Elsendorp hebben gescoord, als dat er meer dan 16 p.p. zijn zal ik mijn eerste plaats hier verliezen. Ik zal het de komende dagen eens in de gaten houden.

Groetjes
yli
Euro-Master
Euro-Master

Post by yli »

Ik heb 2x de standaard niet rabobank maximum van 16 (8x :note-10:, 8x :note-20:) opgenomeen, dus 32 biljetten - maar rob heeft met rabopas vast meer biljetten opgehaald. Dus die eerste plek ben je (voorlopig) kwijt.
Maar ik ga ze nu niet meer invoeren, ik ga toch maar eens slapen (hoewel ik voor m'n nachtritme van komende week nog minimaal 2 uur te kort kom) :wink:
eddydevries
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by eddydevries »

Inmiddels al weer een paar uur thuis: net voor vieren stapte ik binnen. Toen wel de computer aangezet, maar voordat ik iets kon posten sliep ik al :) .

Bedankt voor het organisatieteam voor het organiseren en iedereen voor de gezelligheid (en weer een gezicht bij een naam gezien).
Ik heb nu ook een paar meetings van "postcrossing" meegemaakt, maar ik vind de onze toch leuker :mrgreen: .
Misschien niet eerlijk tegenover de organisatoren (alsof deze niet genoeg was), maar ik kijk alweer uit naar de volgende meeting.

Sorry fons, dat we je niet achterna zijn gegaan, maar toen we in Nijmegen eindelijk naar buiten kwamen, hadden we geen zin meer om een uitstapje naar Duitsland te maken ('heb ik in Nijmegen "voor niets" gestort' :wink:).

Nogmaals bedankt en tot de volgende keer.

(en nu ga ik invoeren)
Eddy - Rotterdam - NL
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1742 +59 triples +1 quadruple = 1802.

Facebook-profile + Geocaching + postcrossing
bren_nmgn
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by bren_nmgn »

ik heb een supermeeting gehad!
wat was het gezellig zeg!
zelfs het bowlen vond ik te kort. :lol:

@fons:
voortaan toch maar zorgen dat je tel opgeladen is voor een meeting? :P
@peter:
en? heb je de zevenheuvelenloop nog uitgelopen?
of was de kater te groot.... 8)
@elmo, googlejaps, matthijs, de*lerger, passmoney, & maarsy:
leuk nu ook het gezicht te kennen dat verschuilt achter jullie nicks!
een geslaagde eerste kennismaking!

en dan nu waar iedereen op zit te wachten: De Foto's!!!!!
Attachments
EBT meeting 20-11-10 nijmegen 004.jpg
EBT meeting 20-11-10 nijmegen 004.jpg (278.82 KiB) Viewed 482 times
EBT meeting 20-11-10 nijmegen 003.jpg
EBT meeting 20-11-10 nijmegen 003.jpg (279.18 KiB) Viewed 482 times
van links naar rechts: passmoney, yli, bren_nmgn, pet26644, googlejaps, rlaurenssen, elmo, fons,<br />eddydevries, matthijs (tjariet) de*lerger
van links naar rechts: passmoney, yli, bren_nmgn, pet26644, googlejaps, rlaurenssen, elmo, fons,
eddydevries, matthijs (tjariet) de*lerger
EBT meeting 20-11-10 nijmegen 002.jpg (274.75 KiB) Viewed 482 times
what doesn't kill you makes you stronger.....

Join the EBT team on What Pulse

My stats: https://dserrano5.es/ebt/ebtst/stats/bren_nmgn/" onclick="window.open(this.href);return false;

feel free to add: facebook

MY PROFILE
bren_nmgn
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by bren_nmgn »

er passen maar 3 foto's in 1 post... 8)
Attachments
EBT meeting 20-11-10 nijmegen 007.jpg
EBT meeting 20-11-10 nijmegen 007.jpg (280.33 KiB) Viewed 482 times
EBT meeting 20-11-10 nijmegen 006.jpg
EBT meeting 20-11-10 nijmegen 006.jpg (276.91 KiB) Viewed 482 times
EBT meeting 20-11-10 nijmegen 005.jpg
EBT meeting 20-11-10 nijmegen 005.jpg (275.54 KiB) Viewed 482 times

My stats: https://dserrano5.es/ebt/ebtst/stats/bren_nmgn/" onclick="window.open(this.href);return false;

MY PROFILE
bren_nmgn
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by bren_nmgn »

de volgende 3:
Attachments
EBT meeting 20-11-10 nijmegen 012.jpg
EBT meeting 20-11-10 nijmegen 012.jpg (269.19 KiB) Viewed 483 times
EBT meeting 20-11-10 nijmegen 011.jpg
EBT meeting 20-11-10 nijmegen 011.jpg (271.84 KiB) Viewed 483 times
EBT meeting 20-11-10 nijmegen 010.jpg
EBT meeting 20-11-10 nijmegen 010.jpg (275.29 KiB) Viewed 483 times

MY PROFILE
bren_nmgn
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by bren_nmgn »

en de volgende:
Attachments
EBT meeting 20-11-10 nijmegen 015.jpg
EBT meeting 20-11-10 nijmegen 015.jpg (273.89 KiB) Viewed 483 times
EBT meeting 20-11-10 nijmegen 014.jpg
EBT meeting 20-11-10 nijmegen 014.jpg (265.93 KiB) Viewed 483 times
EBT meeting 20-11-10 nijmegen 013.jpg
EBT meeting 20-11-10 nijmegen 013.jpg (269.92 KiB) Viewed 483 times

MY PROFILE
bren_nmgn
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by bren_nmgn »

prijsuitreiking!
Attachments
de 1e plaats: fons
de 1e plaats: fons
EBT meeting 20-11-10 nijmegen 018.jpg (273.71 KiB) Viewed 482 times
de 2e plaats: Elmo
de 2e plaats: Elmo
EBT meeting 20-11-10 nijmegen 017.jpg (263.98 KiB) Viewed 482 times
de 3e plaats: de*lerger
de 3e plaats: de*lerger
EBT meeting 20-11-10 nijmegen 016.jpg (270.63 KiB) Viewed 482 times

MY PROFILE
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”