Zelf heb ik me verslapen....en ben om 12:43 op station Nijmegen.....dus nog bestwel op tijd

Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
Ik sluit me hierbij aan.cornjac wrote:Iedereen een heel plezierige meeting toegewenst![]()
![]()
Niemand? Wij wel. Jasper en ik zijn nog via Beek, Kevelaer (voor mij de eerste plekyli wrote:Vier uur 's nacht..... ik hoop dat ik als laatste thuis (dwz slaapplaats) ben. In Eindhoven bleek het station op slot te zitten aan de busstation zijde... dus maar even omlopen, en gelukkig klopte het dat de laatste trein om 3.30 ging. Sommige mensen hadden minder goed opgelet, en mistte deze trein net.... omreizen via 's-Hertogenbosch..... 50 minuten later in Tilburg en dan moesten ze nog taxi naar Hilvarenbeek. Maar ja, geen EBT-ers.
Gelukkig was 't wel gezellig in de trein, want als ik in slaap was gevallen was ik 6.55 in Utrecht CS (via Rotterdam en Amsterdam). Nou ja, kwartiertje wachten en ik had weer een gewone zondagochtend trein![]()
We hebben noch aardig wat oproepen van Fons op de telefoon gehad, maar terug bellen werkte niet (voice-mail). In Nijmegen was het eigenlijk zo gezellig in cafe Lenthe, dat wij ook niet meer naar Duitsland zijn gegaan.
Uiteindelijk is niemand meer naar Duitsland gegaan, aangezien we toch wel voor het donker thuis wilden zijn. Misschien is het voor en na 0:00 pinnen in Duitsland wel beetje uit de hand gelopen, als het gezellig is is 't jammer om al vroeg ergens weg te gaan omdat we geld moeten halen in Duitsland.
Onderweg tussen Nijmegen en Eindhoven/Helmond hebben we (lees rlaurenssen en ik) nog gestopt bij de niet al te goed te vinden ATM (Rabobank) in Elsendorp. Uiteraard was ik wel eens in dat dorp geweest (of doorgefietst), maar tot mijn verbazing geen biljet in gevoerd. Helaas gaf deze ATM geenof Cyprotische of Slowaakse biljetten.
Tjariet heeft (als hij ergens volgende week woensdag klaar is met het invoeren van zijn belachelijke aantal biljetten) inderdaad Kevelaer veroverd. Dit was wel een verrassing, we wisten niet uit ons hoofd wie hier de grootste was, en als ik had geweten dat deze plaats binnen bereik was had ik hier mijn geld opgenomen in plaats van in Lüllingen, maar ja. Ik mag al niet klagen want ik heb net ontdekt dat ik ook inTjariet wrote:Niemand? Wij wel. Jasper en ik zijn nog via Beek, Kevelaer (voor mij de eerste plek), Lüllingen en Straelen teruggereden.
Ik ben wel benieuwd hoeveel biljetten jullie hier inyli wrote:Onderweg tussen Nijmegen en Eindhoven/Helmond hebben we (lees rlaurenssen en ik) nog gestopt bij de niet al te goed te vinden ATM (Rabobank) in Elsendorp. Uiteraard was ik wel eens in dat dorp geweest (of doorgefietst), maar tot mijn verbazing geen biljet in gevoerd. Helaas gaf deze ATM geenof Cyprotische of Slowaakse biljetten.