25 ongelukkigste Nederlanders

Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries

Post Reply
Ralf
Euro-Master
Euro-Master

Post by Ralf »

BaliBennie wrote:
Ralf wrote:Ja maandag verdwijnen er 2 mensen van de lijst en dan komen er ook weer nieuwe bij.
Ik ben benieuwd naar de nieuwe lijst.
Gewoon blijven invoeren dan komt de hit vanzelf ik kan er over mee praten :wink:
Ik zit nu een maand op EBT. Zou leuk zijn om binnen een maand in een van de scorelijsten te komen. :lol:

Omdat ik straks in de auto stap voor een rondreisje van ongeveer 1250 km zal ik rond middernacht weer wat biljetjes invoeren denk ik.

Enne.... die hit komt nog wel, al verwacht ik hem nog niet al te snel. :D
Dan kan je leuke stipjes krijgen voor op je kaartje!
Nataschja
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by Nataschja »

Ralf wrote:Ja maandag verdwijnen er 2 mensen van de lijst en dan komen er ook weer nieuwe bij.
Ik ben benieuwd naar de nieuwe lijst.
Gewoon blijven invoeren dan komt de hit vanzelf ik kan er over mee praten :wink:
'k zal er nog wel niet bij staan. Want op dit moment heb ik nog net geen 400 biljetten ingevoerd...... :( :(
Maar over twee weken moet het toch wel lukken denk ik.... :lol: :lol:
Fonzie
Euro-Master
Euro-Master

Post by Fonzie »

Nataschja wrote: 'k zal er nog wel niet bij staan. Want op dit moment heb ik nog net geen 400 biljetten ingevoerd...
Ik vind ook eigelijk dat je eerst eventjes in die top 25 gestaan moet hebben en dan pas een hit mag hebben (en dan bij voorkeur met een dorpsgenoot... hihihi)
Niet meer zo fanatiek als ooit maar is nu al voor het 8ste jaar aan het invoeren... Overigens is een klein deel van mijn biljetten gestempeld met de ebt url
Ralf
Euro-Master
Euro-Master

Post by Ralf »

Zou leuk zijn als 2 plaatsgenoten in deze laast staan en dan door een hit met erkaar eruit vliegen :lol:
We wachten af :lol:
Nataschja
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by Nataschja »

Fonzie wrote:
Nataschja wrote: 'k zal er nog wel niet bij staan. Want op dit moment heb ik nog net geen 400 biljetten ingevoerd...
Ik vind ook eigelijk dat je eerst eventjes in die top 25 gestaan moet hebben en dan pas een hit mag hebben (en dan bij voorkeur met een dorpsgenoot... hihihi)
De meeste dromen zijn bedrog.....
Daar ik vanuit een andere plek de meeste invoer biljetten heb....
Tja, staan weer enkele in de wacht. Maare You'll never know :lol: :lol:
Het zou toch wel leuk zijn een eerste hit met een dorps genoot :!: :!: :!:
Nataschja
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by Nataschja »

Ralf wrote:Zou leuk zijn als 2 plaatsgenoten in deze laast staan en dan door een hit met erkaar eruit vliegen :lol:
We wachten af :lol:
Ik ga uiteraard eerst voor de 25 MEEST ONGELUKKIGE NEDERLANDERS om daarna toch echt voor een hit te scoren.
But you'll never walk alone :?: Toch :?:
Fonzie staat er al in. Enne als er meer Tb'ers (ten boersters) bij komen is het misschien een idee om elkaar onderling te bestrijden :lol: :lol: :lol:
Mijn doel is in ieder geval om tussen nu en twee weken Fonzie in te halen :lol: :lol: :lol:
The battle has to go on!!!!!!
Fonzie
Euro-Master
Euro-Master

Post by Fonzie »

Nataschja wrote: Mijn doel is in ieder geval om tussen nu en twee weken Fonzie in te halen :lol: :lol: :lol:
O..o... :roll: .. ik ben een doelwit geworden... :?

Ik vrees dat het je nog gaat lukken ook want je voert veel sneller in dan ik. Daarbij komt dat ik aan het eind van de week een paar dagen in Engeland en Wales zit... en die rare Britten wilden niet meedoen met de euro... ik ben dus een sitting duck voor Nataschja :wink:
Niet meer zo fanatiek als ooit maar is nu al voor het 8ste jaar aan het invoeren... Overigens is een klein deel van mijn biljetten gestempeld met de ebt url
BaliBennie
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by BaliBennie »

Ralf wrote:
BaliBennie wrote:
Omdat ik straks in de auto stap voor een rondreisje van ongeveer 1250 km zal ik rond middernacht weer wat biljetjes invoeren denk ik.

EBT virus slaat wel hard toe hoor! :twisted: Ik dacht ik zit toch in Duitsland (Nürnberg) ter hoogte van Luxemburg. Aangezien ik daar anders nooit kom dacht ik dat ik daar effetjes naartoe te rijden. Op de kaart is t niet zo ver maar op de autobahn wel n beetje meer. 8O Afijn, ik vind t nog steeds de moeite waard hoor.

Eerst een mooi aantal stipjes in Duitsland die mijn route aangeeft. Ben daarna dus effe een detour gaan maken via een Franse tolweg richting Metz. Dan afgebogen naar Luxemburg en via Belgie Nederland weer in.
Zo dat zijn weer drie landen erbij in mijn lijst 8)

Al met al was het aantal kilometers wel flink toegenomen door mijn omweggetje via Frankrijk en de Benelux. In plaats van de 1250 kilometer die ik zowiezo op deze reis zou afleggen heb ik nu een kleine 1750 kilometer afgelegd. :P Ik had op 250 km meer gerekend.

Ach ja je bent gek of niet he :lol:

p.s. er moeten nog vier stipjes bijkomen

€€€€€€€€€€[url=ttp://forum.eurobilltracker.eu/viewtopic.php?p=65024#65024]My Map[/url]€€€€€€€€€€
Last edited by BaliBennie on Tue Jun 22, 2004 1:02 pm, edited 1 time in total.
Ralf
Euro-Master
Euro-Master

Post by Ralf »

Fonzie wrote:
Nataschja wrote: Mijn doel is in ieder geval om tussen nu en twee weken Fonzie in te halen :lol: :lol: :lol:
O..o... :roll: .. ik ben een doelwit geworden... :?

Ik vrees dat het je nog gaat lukken ook want je voert veel sneller in dan ik. Daarbij komt dat ik aan het eind van de week een paar dagen in Engeland en Wales zit... en die rare Britten wilden niet meedoen met de euro... ik ben dus een sitting duck voor Nataschja :wink:
Komop een schepje erboven op doen om haar voor te blijven :wink: :)
Ralf
Euro-Master
Euro-Master

Post by Ralf »

BaliBennie wrote:
Ralf wrote:
BaliBennie wrote:

EBT virus slaat wel hard toe hoor! :twisted: Ik dacht ik zit toch in Duitsland (Nürnberg) ter hoogte van Luxemburg. Aangezien ik daar anders nooit kom dacht ik dat ik daar effetjes naartoe te rijden. Op de kaart is t niet zo ver maar op de autobahn wel n beetje meer. 8O Afijn, ik vind t nog steeds de moeite waard hoor.

Eerst een mooi aantal stipjes in Duitsland die mijn route aangeeft. Ben daarna dus effe een detour gaan maken via een Franse tolweg richting Metz. Dan afgebogen naar Luxemburg en via Belgie Nederland weer in.

Al met al was het aantal kilometers wel flink toegenomen door mijn omweggetje via Frankrijk en de Benelux. In plaats van de 1250 kilometer die ik zowiezo op deze reis zou afleggen heb ik nu een kleine 1750 kilometer afgelegd. :P Ik had op 250 km meer gerekend.

Leuk om te horen :lol:
Hoe meer biljetten en stipjes hoe beter.
ans
Euro-Master
Euro-Master

Post by ans »

BaliBennie wrote: EBT virus slaat wel hard toe hoor! :twisted: Ik dacht ik zit toch in Duitsland (Nürnberg) ter hoogte van Luxemburg. Aangezien ik daar anders nooit kom dacht ik dat ik daar effetjes naartoe te rijden. Op de kaart is t niet zo ver maar op de autobahn wel n beetje meer. 8O Afijn, ik vind t nog steeds de moeite waard hoor.

:lol: :lol: Mooi verhaal, BaliBennie.
Zo te lezen ben jij straks ook al rijp voor het 'EBT-afkickcentrum 8) "
Ik heb ook al een kamer besproken :wink:
Fonzie
Euro-Master
Euro-Master

Post by Fonzie »

Ralf wrote: Komop een schepje erboven op doen om haar voor te blijven :wink: :)
Ik doe m'n best maar die dame gaat wel erg hard vergeleken met mij hoor.. ze is nog maar juist lid en heeft nu bijna 350 biljetten. Ik zit nu op 625 stuks... ik geloof dat ik de bank moet gaan overvallen om haar voor te blijven :?
Ralf
Euro-Master
Euro-Master

Post by Ralf »

Doe dat zou ik zeggen :wink: :lol:
Doen ze bij team Ans ook vaak genoeg. :)
Nataschja
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by Nataschja »

Fonzie wrote:
Ik doe m'n best maar die dame gaat wel erg hard vergeleken met mij hoor.. ze is nog maar juist lid en heeft nu bijna 350 biljetten. Ik zit nu op 625 stuks... ik geloof dat ik de bank moet gaan overvallen om haar voor te blijven :?
Suggestie:... probeer het nieuwe centrum eens :lol: :lol:
Nataschja
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by Nataschja »

Fonzie wrote:
Zit nu op 350 :lol: :lol:
krijg deze week weer het één en ander aangeleverd.
Niet getreurt....... Voor het einde van deze week heb ik je nog niet ingehaald :evil: :evil:
Maar we gaan voor de onderlinge strijd, of niet dan Fonzie :lol: :lol: 8) 8)
Post Reply

Return to “Spelletjes & Statistieken”