Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
Er is nog een andere mogelijkheid: de NS-lentetoer. Dan reis je met tweepet26644 wrote:is goed, ik kom ik kom, geldt onderstaand voorstel nog?
Voor de mensen die uit het zuiden des lands komen, OV hebben maar zaterdag natuurlijk de volle mep moeten betalen is het mogelijk om vrijdag (als je nog met OV kan reizen) naar Leiden te komen, in mijn huis te blijven slapen, zodat we met een aantal zaterdag richting Zwolle kunnen vertrekken. Dan heb je al een deel afgelegd, kunnen we hier gaan stappen en desnoods zondag ook nog wat leuks doen. Mag, moet niet natuurlijk. In ieder geval tot de 14e.
Hoi Peter, sorry voor de late reactie, ja je kan natuurlijk blijven slapen maar is het niet een beetje om, eerst naar leiden vanuit Almere, en dan weer via Duijvendrecht naar Utrecht? Maakt mij niet, maar het is echt een heel stuk om. Volgens mij kun je beter zaterdag van Almere de trein naar Zwolle nemen, toch?pet26644 wrote:...ik woon tegenwoordig in Almere... maar ik kom wel naar duivendrecht hoor...
Geeft niet! Ik en Giberski gaan eerst met de stoptrein van Leiden naar Weesp,giberski wrote:Hoi Peter, sorry voor de late reactie, ja je kan natuurlijk blijven slapen maar is het niet een beetje om, eerst naar leiden vanuit Almere, en dan weer via Duijvendrecht naar Utrecht? Maakt mij niet, maar het is echt een heel stuk om. Volgens mij kun je beter zaterdag van Almere de trein naar Zwolle nemen, toch?pet26644 wrote:...ik woon tegenwoordig in Almere... maar ik kom wel naar duivendrecht hoor...