vriendlief komt niet mee. Heeft geen zin en snapt de lol niet van deze meeting ( wat ik weer niet snap) Ik kom dus zonder auto als ik kom.
Waarschijnlijk weet ik over uiterlijk 2 weken of ik kom, want dan is mn definitieve werkrooster klaar. Zal de roostermaakster deze week even lief aankijken. :D
Ik heb net nog even op MSN met twee deelnemers van de meeting gesproken. Beide was het nog niet duidelijk dat de meeting op 25 maart gepland staat. En niet op 18 maar zoals dat eerst even was, dat kon niet doorgaan omdat de bowlingbaan toen bezet was.
Dus ik hoop hierbij iedereen te informeren dat de (Finnish-style) Meeting in Gorinchem op 25 MAART is.
Vanwege trainingen voor mijn nieuwe baan (die ik hier niet mag noemen maar desnoods wel PM) zal ik waarschijnlijk niet HEEN kunnen meerijden. Ik kom na de training wel gelijk met de trein richting Gorinchem en dan naar het restaurant. Volgens de routeplanning zal ik met de trein 17.14 aankomen, dus of jullie moeten wachten of ik kom zelfstandig naar het restaurant. Maar ik probeer er wel bij te zijn. Mocht het toch niet lukken dan laat ik het jullie zsm weten, maar het liefst kom ik wel, want dan zou ik alvast een contactje kunnen leggen met de pers over de intenrationale meeting.
Main organiser of EBTM06: Amsterdam and national meetings in Zwolle and Leiden.
Have you been to Holland? Join the Bingo