[Off-Topic] WhatPulse
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
Moet ik zelf die kliks doorsturen,hoe moet ik dat doen.PdeJongh wrote:Het registeert alle aanslagen en kliks die je maakt.
Als je de pulsen doorstuurt, worden ze opgeteld bij die van de rest van de groep. Als we er meer krijgen dan anderen, komen we hoog in de ranglijst. Steeds meer mensen zullen dan de link naar EBT zien, en dus is het reclame
- nickzy
- Euro-Master

Er zijn in overleg met pepitopulpito wat dingen verandert in het teamprofiel
Wat vinden jullie ervan?
Wat vinden jullie ervan?
- astrostart
- Euro-Regular in Training

- T&M Enschede

- T&M Enschede

- T&M Enschede

ik snap er geen fuck meer van, heb ik eindelijk alles voor mekaar, ik zie de w in de taakbalk, mn aanslagen worden ook geregistreerd en toch staat mn profiel nog op nul en ik zit ook nog niet in het team

hehe als je dan ook pagina 1 even doorleest zie je dat je moet pulsen, dus eindelijk doe ik dan ook mee . tsja druk,druk druk 
an apple a day keeps your trouble away
Ik ben er ook mee begonnen sinds zondag. Whatpulse op mijn gewone pc en laptop geinstalleerd. Pas maar op Nummer 1, ik kom eraan
En zo komen er weer een 150 tal keystrokes bij 
En ik vind het inderdaad goede reclame. Ook een mooie banner boven de teamstats. Hopelijk krijgen we nog wat extra volk erbij in het team (momenteel 55).
Greetz, FatEric
En ik vind het inderdaad goede reclame. Ook een mooie banner boven de teamstats. Hopelijk krijgen we nog wat extra volk erbij in het team (momenteel 55).
Greetz, FatEric
- astrostart

Klik met je rechtermuisknop op de W (rechtsonder in je taakbalk). Dan klik je op 'Pulse!' om je keys en clicks door te sturen.
Op www.whatpulse.org moet je even inloggen en dan kun je je eigen statistieken en de teamstats bekijken.
Op www.whatpulse.org moet je even inloggen en dan kun je je eigen statistieken en de teamstats bekijken.