+1googlejaps wrote:Ik ook niet...desmond&diana wrote: snap niet waarom ing geen biljet keuze heeft
Waar vind ik geldautomaten en wat komt er uit?
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
Re: Waar vind ik geldautomaten en wat komt er uit?
"of all wars, religious wars are the most detestable, since they are waged for no tangible gain, but only to impose a set of arbitrary credos on another."
--- Unspiek baron Bodissey.
-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-
IKEA Breda (4814 RW) heeft een ING-minizuiltje staan, van het soort dat ook bij Albert Heijn te vinden is. Wat erin zit weet ik niet, (geld, mag ik hopem, in euro's) maar ik denk dat ik aan 3x raden pogingen ga overhouden.
"of all wars, religious wars are the most detestable, since they are waged for no tangible gain, but only to impose a set of arbitrary credos on another."
- googlejaps
- Euro-Master

Ik hoorde laatst van Tjariet dat Albert Heijn ING Automaten alleen
en
hebben. Je kan dan dus met 80 euro 4 biljetten scoren, tegenover 3 biljetten als je een 'normale' ING ATM hebt.
Ik heb het daarna nog niet geprobeerd.
- Crazy Bob
- Forum Moderator

Ik heb 't wel eens gehad bij een ABN Amro-automaat, dus met twee (niet-ABN) pasjes had ik liefst 50 tientjes in handengooglejaps wrote:Vandaag een ING automaat ontdekt inSchijndel die zover leeg was dat er alleen nog maar
uit kwamen!
Lucky me
+1?jrnsndrs wrote: +1
Als je bij zo'n automaat €100 opneemt krijg je 5xgooglejaps wrote:Ik hoorde laatst van Tjariet dat Albert Heijn ING Automaten alleenen
hebben. Je kan dan dus met 80 euro 4 biljetten scoren, tegenover 3 biljetten als je een 'normale' ING ATM hebt.
CrazyBob, +1 betekent in dit geval idem, of ik ook wel/niet, of ik sluit me hierbij aan.
Of all the words of mice and men, the saddest are 'It might have been.' - Kurt Vonnegut
- desmond&diana
- Euro-Expert in Training

dan kan je beter een stukje lopen naar de mediamarkt daar vlak bij is een Atm Rabo. die heeftjrnsndrs wrote:IKEA Breda (4814 RW) heeft een ING-minizuiltje staan, van het soort dat ook bij Albert Heijn te vinden is. Wat erin zit weet ik niet, (geld, mag ik hopem, in euro's) maar ik denk dat ik aan 3x raden pogingen ga overhouden.
Het liefst neem ik geld op bij ATM ING in een Albert Heijn, en kies dan bijvoorbeeld 130euro. Als de machine dan zegt dat dit niet kan, betekent het dat de
op zijn, en komen er alleen
uit...... En anders is het
+ 4x
zaterdag een paar ATM's in Frankrijk bezocht :
59264
Onnaing ATM Crédit Agricole 100e >
+ 2x
+ 1x 
59300
Valenciennes ATM LCL 100e > 2x
+ 6x 
59300
Famars ATM Crédit Agricole 40e >
+ 2x 
59192
Beuvrages ATM Caisse d'Epargne 60e >
+ 
59920
Quiévrechain ATM CIC 300e > 14x
+ 2x 
zaterdag een paar ATM's in Frankrijk bezocht :
59264
59300
59300
59192
59920
Jelle zonder internet. Het was een leuke hobby, maar niet mijn hobby. Een leven zonder internet is mijn ding. Een leven van geld uitgeven in plaats van tracken zeg maar.... hahaha. Ja, er mag gelachen worden.
Inloggen op site lukt niet meer, maakt niet uit. Ik snap toch niets van nieuwe biljetten
Inloggen op site lukt niet meer, maakt niet uit. Ik snap toch niets van nieuwe biljetten
de fortis atm die in merchtem aan de buitenkant zit is over een paar weken aagepast
vroeger
nu

vroeger
nu
- Dinkietoy

Bij mijn weten, enkel 20€ en 50€.jrnsndrs wrote:IKEA Breda (4814 RW) heeft een ING-minizuiltje staan, van het soort dat ook bij Albert Heijn te vinden is. Wat erin zit weet ik niet, (geld, mag ik hopem, in euro's) maar ik denk dat ik aan 3x raden pogingen ga overhouden.
Wij gaan daar regelmatig wel een shoppen en eten.
Scheelt wel wat, 6% op de maaltijd ipv 21% in dat stomme verdeelde België.
- Crazy Bob
- Forum Moderator

Altijd leuk, ik ging zojuist even bij een ABN Amro ATM langs, en verwachtte bij mijn keuze voor 240 euro de gebruikelijke variant van 12x
. Kennelijk waren de twintigjes op, want i.p.v. 12x
kreeg ik de optie 24x
. Als echte EBT'er kon ik natuurlijk niet nalaten om voor die variant te gaan, en vervolgens met mijn andere pas nogmaals 24x
uit deze automaat te halen 
Ik zie trouwens ook nog dat 1 van deze 48 tientjes mijn eerste Italiaanse Trichet-tientje is!
Ik zie trouwens ook nog dat 1 van deze 48 tientjes mijn eerste Italiaanse Trichet-tientje is!
Super, altijd leuk zo'n lege atm ;PCrazy Bob wrote:Altijd leuk, ik ging zojuist even bij een ABN Amro ATM langs, en verwachtte bij mijn keuze voor 240 euro de gebruikelijke variant van 12x. Kennelijk waren de twintigjes op, want i.p.v. 12x
kreeg ik de optie 24x
. Als echte EBT'er kon ik natuurlijk niet nalaten om voor die variant te gaan, en vervolgens met mijn andere pas nogmaals 24x
uit deze automaat te halen
maaaarrrr....
1. Zou je dan niet eerst op stop drukken en dan voor €250,- gaan?
2. Had jij in Italië er niet eentje ontvangen (J/S Trichet). Of telt die niet mee?
Fons
- Crazy Bob
- Forum Moderator

Hoi Fons, volgens mij reageert de "stop"-knop niet meer als je eenmaal bij de biljetkeuze bent, dus ik heb het niet eens geprobeerd... En dit J/S trichet tientje was echt m'n eerste, nu is het (nog steeds) wachten op m'n eerste G/X...Fons wrote:Super, altijd leuk zo'n lege atm ;P
maaaarrrr....
1. Zou je dan niet eerst op stop drukken en dan voor €250,- gaan?
2. Had jij in Italië er niet eentje ontvangen (J/S Trichet). Of telt die niet mee?
Fons
- desmond&diana

ik zie wel eens staan tussen de biljetten en hits van anderen dat ze biljetten halen uit een atm op schiphol waar
jes inzitten.
kan iemand mijn vertellen welke dat is.Ben laats toen ik op vakantie ging gaan zoeken maar kon hem niet zo snel vinden.
kan iemand mijn vertellen welke dat is.Ben laats toen ik op vakantie ging gaan zoeken maar kon hem niet zo snel vinden.
I denk u spreek over the wisselautomaat van ABN AMRO. Dit is op dit plategrond.desmond&diana wrote:ik zie wel eens staan tussen de biljetten en hits van anderen dat ze biljetten halen uit een atm op schiphol waarjes inzitten.
a̳l̳o̳x̳e̳ • my other stats • my map of France
- eddydevries
- Forum Moderator

En voor alle duidelijkheid: ze zitten dus ACHTER de controles (dus alleen te gebruiken voor reizigers) en het zijn wisselautomaten, geen pinautomaten. Maar wat wel leuk is, ze wisselen van groot naar klein (je krijgt dus steeds meer biljetten in handen).aloxe wrote:I denk u spreek over the wisselautomaat van ABN AMRO. Dit is op dit plategrond.desmond&diana wrote:ik zie wel eens staan tussen de biljetten en hits van anderen dat ze biljetten halen uit een atm op schiphol waarjes inzitten.
Ik heb zelf
Maar let op: als de vijfjes op zijn krijg je de keuze om munten te ontvangen.
Dan moet je het dus annuleren (tenzij je die ook spaart natuurlijk).
In de handtekening van Crazy Bob vind je een link naar een filmpje, waarin hij uitlegt hoe de automaten werken (deze dus).
Voor wat de locatie betreft: als je in het bericht komt, die aloxe hierboven aangeeft, even een paar berichten naar beneden en dan zie je hetzelfde kaartje waarin de automaten zijn omcirkeld.
Eddy - Rotterdam - NL
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1742 +59 triples +1 quadruple = 1802.
Facebook-profile + Geocaching + postcrossing
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1742 +59 triples +1 quadruple = 1802.
Facebook-profile + Geocaching + postcrossing