[Centraal] Ik heb hier een biljet met...
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
- PEKU
- Euro-Expert in Training

Foei, eddy dat jij zelfs de verleiding niet kan weerstaan.eddydevries wrote:En het nummer blijkt niet door EBT geaccepteerd te worden.PEKU wrote:Wees gerust vermeer. Het getoonde serienummer is niet gelijk aan het nummer op mijn biljet
Zie ook het commentaar van BaliBennie
- eddydevries
- Forum Moderator

Ik heb het nummer alleen maar ingetypt in het invoerveld.PEKU wrote:Foei, eddy dat jij zelfs de verleiding niet kan weerstaan.eddydevries wrote:En het nummer blijkt niet door EBT geaccepteerd te worden.PEKU wrote:Wees gerust vermeer. Het getoonde serienummer is niet gelijk aan het nummer op mijn biljet![]()
![]()
Zie ook het commentaar van BaliBennie
Daar kleurde de achtergrond al rood, dus wist ik al dat het fout zat (ik heb het dus zelfs niet uitgeprobeerd om het nummer te versturen
Eddy - Rotterdam - NL
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1742 +59 triples +1 quadruple = 1802.
Facebook-profile + Geocaching + postcrossing
-
ajax_rotterdam
- Euro-Master in Training

Hier een foto van het biljet: http://www.flickr.com/photos/10814184@N07/2274376985/, zoals te zien valt zit er een scheur door heel het biljet.ajax_rotterdam wrote:Ik heb gister een 5 euro biljet ontvangen die met plakband aan elkaar vast zat.
Ik ga er duidelijk de URL op vermelden, want zodra dat biljet bij de bank komt is het afgelopen ermee.
Nou maar hopen dat de vinder actief gaat EBT-en.
Er zit in ieder geval een flink verhaal in het commentaar: http://nl.eurobilltracker.com/notes/?id=42583040
I collect Airplane Safetycards, could you help me collecting them?
If you got some, PM me!
If you got some, PM me!
Haha, niet echt een biljet dat nog lang mee gaat
Hoe kom je eraan ?
Hoe kom je eraan ?
Jelle zonder internet. Het was een leuke hobby, maar niet mijn hobby. Een leven zonder internet is mijn ding. Een leven van geld uitgeven in plaats van tracken zeg maar.... hahaha. Ja, er mag gelachen worden.
Inloggen op site lukt niet meer, maakt niet uit. Ik snap toch niets van nieuwe biljetten
Inloggen op site lukt niet meer, maakt niet uit. Ik snap toch niets van nieuwe biljetten
Was het misschien dit biljet, in Frankrijk zijn namelijk veel biljetten van slechte kwaliteit in omloop
- bhoeyb
- Euro-Master

Zat in een bundel van 100x5€ komende van de Dexia bank in Herentals - tesamen met zeker 5 gescheurde & geplakte biljettenyli wrote:Haha, niet echt een biljet dat nog lang mee gaat![]()
Hoe kom je eraan ?
- bhoeyb
- Euro-Master

Neen. Daar brengen ze momenteel toch verandering in. Bijna alle biljetten die ik tijdens de laatste dothunt in Frankrijk verzamelde, waren nieuw tot uncFons wrote:Was het misschien dit biljet, in Frankrijk zijn namelijk veel biljetten van slechte kwaliteit in omloop
Dit biljet kwam van de tolweg. Als muntgeld kreeg ik daar een 2€ Finland '99, 2€ Ierland '06, een 10c Spanje en 20c Frankrijk.
- eddydevries
- Forum Moderator

Je kan bijna de waarde niet eens zien...
Eddy - Rotterdam - NL