Wat een ellende

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries

Elmo
Euro-Master
Euro-Master

Re: Wat een ellende

Post by Elmo »

En dan hebben we het nog niet eens gehad over skimmen. De pas van de moeder van één van mijn collega's is een keer in de Hoogvliet (voor de niet-westerlingen: een supermarkt) geskimd, en daar kwam ze pas de volgende dag achter. Intussen was ze €2000,= armer...

Mijn portie ellende: Mijn eerste hit met mezelf is binnen.
Of all the words of mice and men, the saddest are 'It might have been.' - Kurt Vonnegut
nlspot
Euro-Master
Euro-Master

Post by nlspot »

_Mr.Rofl_ wrote:Bah,
Ga ik voor de verandering eens naar de Rabo in Alkmaar om biljetjes te halen komen er gloedje nieuwe biljetten uit op volgorde. Zo krijg ik nooit een hit mijn laatste is al van oktober 2010.
Hits komen vanzelf wel. Had ook een tijd geen hit en de afgelopen week 2 stuks.
Visit my site for my pictures.

http://nlspotfoto.blogspot.com/
Tjariet
Euro-Master
Euro-Master

Post by Tjariet »

De allereerste:

P1513*******: Biljet is niet ingevoerd!
Je hebt dit biljet al eerder ingegeven als een 10 € biljet. Waarschijnlijk maak je een vergissing.

Dat 10 euro-biljet was overigens van meer dan 3 jaar terug.
Elmo
Euro-Master
Euro-Master

Post by Elmo »

Dat is nog niet helemaal ellende, je voert gewoon de juiste shortcode in met het serienummer P00000000001, en vraagt daarna aan het support team om het serienummer naar het juiste serienummer te veranderen.
Of all the words of mice and men, the saddest are 'It might have been.' - Kurt Vonnegut
Tjariet
Euro-Master
Euro-Master

Post by Tjariet »

Ik heb al een contactdingetje gestuurd. Nee, een heel groot probleem is het niet. 550 UNC vijfjes en op de 20 oude die ik heb sowieso 1 boemeranghit daarentegen wel:(
Fons
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by Fons »

Elmo wrote:Dat is nog niet helemaal ellende, je voert gewoon de juiste shortcode in met het serienummer P00000000001, en vraagt daarna aan het support team om het serienummer naar het juiste serienummer te veranderen.
Wordt het dan niet in eerste instantie een valse hit?
Ik verander altijd het eerste cijfer in een 9 en pas, indien nodig, het tweede cijfer ook aan. Daarna laat ik het veranderen
Dit heeft hetzelfde effect en is misschien iets veiliger. Of maakt het eigenlijk helemaal niets uit?
Fons
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by Fons »

Elmo wrote:Mijn portie ellende: Mijn eerste hit met mezelf is binnen.
De eerste van 2011 mag ik hopen? Anders heb je al die tijd erg veel geluk gehad :D
Nick6502
Euro-Master
Euro-Master

Post by Nick6502 »

Wally, bedankt voor alle biljetten richting Ledegem te sturen. Mijn eerste bezoek aan de Dexia aldaar is van goud waarde.
Alleen jammer dat van al je gemarkeerde biljetten, je er zelf één bent vergeten in te voeren. Dat kost ons 1 hit. :cry:
Tjariet
Euro-Master
Euro-Master

Post by Tjariet »

Fons wrote:
Elmo wrote:Dat is nog niet helemaal ellende, je voert gewoon de juiste shortcode in met het serienummer P00000000001, en vraagt daarna aan het support team om het serienummer naar het juiste serienummer te veranderen.
Wordt het dan niet in eerste instantie een valse hit?
Ik verander altijd het eerste cijfer in een 9 en pas, indien nodig, het tweede cijfer ook aan. Daarna laat ik het veranderen
Dit heeft hetzelfde effect en is misschien iets veiliger. Of maakt het eigenlijk helemaal niets uit?
Nog een! 8O 8O 8O 8O 8O

P****4711***: Biljet is niet ingevoerd!
Je hebt dit biljet al eerder ingegeven als een 10 € biljet. Waarschijnlijk maak je een vergissing.
mrfeanfan
Euro-Master
Euro-Master

Post by mrfeanfan »

wou ik voor mijn vertrek terug naar heerenveen nog snel eventjes 100x5 pinnen op schiphol kon het niet meer ...
ondanks dat er saldo op mijn rekening stond was ik blijkbaar over mijn opname limiet heen.
de medewerkster kon niks voor me doen en de vijfjes gingen aan mijn neus voorbij
maar toch een lekker lang weekend gehad op schiphol/hoofddorp. aardig wat hits en een hele lading biljetten
kunnen meenemen en verspreiden daar..
natuurlijk ook weer een stapel meegenomen naar het hoge noorden
op jacht naar de volgende hits :lol:
Elmo
Euro-Master
Euro-Master

Post by Elmo »

Fons wrote:
Elmo wrote:Mijn portie ellende: Mijn eerste hit met mezelf is binnen.
De eerste van 2011 mag ik hopen? Anders heb je al die tijd erg veel geluk gehad :D
Inderdaad van 2011. En nou heb ik er hier nog zo één, en dit is tevens mijn verste! :x

EDIT: Gelukkig brengen deze vier hits op 100 vijfjes mij de nodige troost. :)
vermeer
Euro-Master
Euro-Master

Post by vermeer »

:note-10: P1760: Biljet is niet ingevoerd!
Je hebt dit biljet al eerder ingegeven als een 20 € biljet. Waarschijnlijk maak je een vergissing.

2007-05-22 22:22:00 P1760 G002H3 Groningen (Nederland, 9718)
De-Ker
Euro-Master
Euro-Master

Post by De-Ker »

jrnsndrs wrote:
googlejaps wrote:(...)

Bovenstaand verhaal is correct. Het is zelf zo dat het Nibud (Nationaal Instituut voor Budgetvoorlichting) gezinnen die moeite hebben met het omgaan met geld adviseert om alles contant te betalen.

(...)

Daarom willen de winkels ons alles laten pinnen. Dat veiligheidsverhaal speelt slechts op de achtergrond een zeer beperkte rol.
Ik verwacht dat binnen niet al te lange tijd er een korting voor het betalen met pin (of extra bedrag voor contant) gaat komen. Belachelijk vind ik, maar je weet hoe die dingen gaan.

Ik ben qua contant wel veel meer bewust van wat ik uitgeef (vooral in de kroeg of vakantie ofzo) maar ik merk wel dat ik sinds ebt iets vaker dingen koop om die 50 e 'legitiem' te wisselen, waar ik anders gewoon niets had gekocht.
eddydevries
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by eddydevries »

De-Ker wrote:
jrnsndrs wrote:
googlejaps wrote:(...)

Bovenstaand verhaal is correct. Het is zelf zo dat het Nibud (Nationaal Instituut voor Budgetvoorlichting) gezinnen die moeite hebben met het omgaan met geld adviseert om alles contant te betalen.

(...)

Daarom willen de winkels ons alles laten pinnen. Dat veiligheidsverhaal speelt slechts op de achtergrond een zeer beperkte rol.
Ik verwacht dat binnen niet al te lange tijd er een korting voor het betalen met pin (of extra bedrag voor contant) gaat komen. Belachelijk vind ik, maar je weet hoe die dingen gaan.
Dat maak ik nu al mee.

Bij dit tankstation krijg je (als je pint) een korting op de benzineprijs (uit mijn hoofd gezegd: €0,05/liter) :( :evil: .
Eddy - Rotterdam - NL
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1742 +59 triples +1 quadruple = 1802.

Facebook-profile + Geocaching + postcrossing
groentje
Euro-Master
Euro-Master

Post by groentje »

Hiphoi, voor de 2e maand op rij duik ik onder nul op mijn bankrekeningen. :oops:
En dan heb ik al heel wat zaken laten staan, deze maand :| Dat appartementje van mij (maar ook die schuldsaldoverzekering, die brandverzekering, die hernieuwing van een aantal abonnementen...) stort me in zware kosten :(
Allez, nog een jaartje, en we zijn op zijn minst van die huishuur vanaf...
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”