Wat een ellende
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
Re: Wat een ellende
Heb me misrekend. 

Gezocht,
mede lot genoten!
Ik heb dit jaar nog geen enkele hit mogen scoren en dat is zuur omdat er geen enkele maand geweest is waarin ik zoveel biljetten invoerde.
Momenteel heb ik 86 biljetten ingevoerd in januari. Mijn laatste hit is van 27-10-2010 en dat terwijl november 2010 en december 2010 ook in de top 6 staan van meest ingevoerde biljetten per maand.
Misschien komt het omdat er een mijlpaal staat te gebeuren, mijn 10e hit namelijk.
Dat wilde ik even kwijt en hopelijk zijn er meer lotgenoten.
mede lot genoten!
Ik heb dit jaar nog geen enkele hit mogen scoren en dat is zuur omdat er geen enkele maand geweest is waarin ik zoveel biljetten invoerde.
Momenteel heb ik 86 biljetten ingevoerd in januari. Mijn laatste hit is van 27-10-2010 en dat terwijl november 2010 en december 2010 ook in de top 6 staan van meest ingevoerde biljetten per maand.
Misschien komt het omdat er een mijlpaal staat te gebeuren, mijn 10e hit namelijk.
- MM8_NL
- Euro-Master
Wij wensen jouw veel succes. Het gaat gewoon gebeuren de tiende hit, wacht maar af._Mr.Rofl_ wrote:Gezocht,
mede lot genoten!
- de*lerger
- Euro-Master
Vanochtend bij de kassa van één van mijn wisseladressen staat voor mij iemand een rekening te betalen. Er gaat een flinke stapel 50jes in de kassa. Daarna betaal ik mijn boodschappen en wissel nog 100 x
bij de cassiere voor 10 x
. Wil ik ze invoeren, zitten er 7 boomeranghits tussen.
Ik had deze biljetten midden december in Leeuwarden en Antwerpen e.o. ontvangen en ze daarna zeer waarschijnlijk op het postkantoor te West Terschelling gestort.
Overigens was het niet alleen ellende. Op een ander adres kwam er nog een mooie lokale hit uit.

Ik had deze biljetten midden december in Leeuwarden en Antwerpen e.o. ontvangen en ze daarna zeer waarschijnlijk op het postkantoor te West Terschelling gestort.
Overigens was het niet alleen ellende. Op een ander adres kwam er nog een mooie lokale hit uit.
My map
Ik had wat biljetten opschreven om te storten zodat ik dit weekend nog wat geld kon opnemen. En wat denk je? Blijkt de bank gesloten te zijn wegens een verbouwing. Dit weekend dus geen biljetten pinnen... Maar ik heb er nog genoeg om in te voeren, dus ik zit niet stil hahaha
- vermeer
- Euro-Master
Je zou ook je statistieken kunnen updaten; het is bijna al weer 6 jaar geleden.
Eens in de 10 jaar is ruim voldoende, toch?

- vermeer
- Euro-Master
Ik weet genoeg.
- MM8_NL
- Euro-Master
Had vandaag voor de tweede keer een
biljet met een stempel achter het serienummer, net als de eerste keer geen hit. Dus geen kenmerk van een EBT-er, of hij/zij moet wel erg slordig zijn.
Ik was van plan deze eens te scannen en in het juiste forum te plaatsen om te kijken of iemand die bekend voorkomt. Nu weigert mijn Canon MP550 deze te scannen. Dat zal wel een veiligheidsprobleem zijn, want officieel mag het niet. Iemand een idee hoe dit te omzeilen?

Ik was van plan deze eens te scannen en in het juiste forum te plaatsen om te kijken of iemand die bekend voorkomt. Nu weigert mijn Canon MP550 deze te scannen. Dat zal wel een veiligheidsprobleem zijn, want officieel mag het niet. Iemand een idee hoe dit te omzeilen?
MM8_NL wrote:(...)
Zomaar wat ideeën:
- * Lage resolutie
* Slechts een gedeelte van het biljet
* Zwart-wit/grijstinten ipv kleur
"of all wars, religious wars are the most detestable, since they are waged for no tangible gain, but only to impose a set of arbitrary credos on another."
--- Unspiek baron Bodissey.
-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-
--- Unspiek baron Bodissey.
-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-
- MM8_NL
- Euro-Master
Thanks. Ik zal het eens uitproberen.jrnsndrs wrote:MM8_NL wrote:(...)
Zomaar wat ideeën:Ander oplossing, zonder scanner: Foto ipv scannen.
- * Lage resolutie
* Slechts een gedeelte van het biljet
* Zwart-wit/grijstinten ipv kleur
Mijn ma schreef een serienummer en shortcode over van een biljet, maar vergat de waarde te noteren.
Valt dat te achterhalen a.d.h.v. serienummer en shortcode?
Het is een P/X biljet.
Valt dat te achterhalen a.d.h.v. serienummer en shortcode?
Het is een P/X biljet.
Dat is met de combinatie wel te achterhalen.
Als je mij de shortcode en het serienummer kan sturen kan ik je er wel mee helpen (de eerste 3 cijfers moet misschien al voldoende zijn).
Als je mij de shortcode en het serienummer kan sturen kan ik je er wel mee helpen (de eerste 3 cijfers moet misschien al voldoende zijn).
Inderdaad. Ik heb dat ook wel eens en dan zoek ik gewoon naar eigen biljetten die in dezelfde range zitten. Vaak is het harstikke duidelijk welke waarde het is.Fons wrote:Dat is met de combinatie wel te achterhalen.
Twee boomeranghits uit mei en september.