https://fi.eurobilltracker.com/notes/?id=175881232
Kiva osumaJukkap wrote:Nyt tuli kiva! Tasan 2 vuotta. Reitti on myös varsin suora![]()
https://fi.eurobilltracker.com/notes/?id=175881232
Hyvää iltaa pitkästä aikaa. Olin enklantia taitamattomana jonkun aikaa poissa kun meni tunnukset lukkoon tms. Ruuhkaa purkaessani tuli tämä aihe tarkasteltavaksi, itse menin joskus op Utsjokeen ja pyysin nipun vitosia ja kymppejä. Keskustelin hetken virkailijan kanssa ja kysyin voiko antaa enemmän pikkuseteleitä ja niin otin tilin tyhjäksi kun tilaisuus kerran oli. Tuhannen kilometrin kotimaisia osumia on 4kpl siitä syystä ja yksi kolmoisosuma. Olipas kertynyt puheripulia tauon aikanaSleijeri wrote:Eipä kovin moni muukaan ole 1000km luvuista päässyt kotimaassa juhlimaan.leevi60 wrote:Tää on tämmöstä, kun asuu keskisessä Suomessa, nyt vasta sain ensimmäisen yli tuhannen kilometrin
osuman puhtaasti kotimaisin voimin, siihenkin tarvittiin 3 muiden osumaa.
https://fi.eurobilltracker.com/notes/?id=173935529
Noin 320 000 osumasta mitä Suomessa on tullut, on vaan 80 yli 1000km. Itsellä on pisin kotimaan osuma 742km, vielä on siis matkaa
Mukava osuma tuollainen.Bird wrote:Periaatteessa teknisesti aivan surkea osuma (29 km/1 pv), mutta ilahdutti kyllä todella paljon.![]()
Ajelimme perjantaina etelään päin ja kassakuitin mukaan tein jäätelöostokset 10:45, minkä jälkeen jatkoimme melkein saman tien matkaa. Lähellä oli, ettei siis oltu samaan aikaan kassajonossaBird wrote:Periaatteessa teknisesti aivan surkea osuma (29 km/1 pv), mutta ilahdutti kyllä todella paljon.![]()
Jos juk3965 satut huomaamaan tämän viestin, niin kävitkö torstaina tai perjantaina Inarin Karhunpesäkivellä? Myössäjärveltä sulla ei näytä olevan seteleitä, mutta koska löysin itse setelisi sieltä perjantaina noin kello 12, niin olettaisin sinun hyvinkin mahdollisesti käyneen myös paikalla.
Jos kävit ja sait setelin jostain myyntipisteestä Karhunpesäkiven läheisyydessä, niin vaihda paikkakunnaksi Myössäjärvi, jotta saat uuden pisteen täpläkartalle! Paikan postinumerohan on 99870 Inari, mutta kirjauksella "99870 Myössäjärvi" täplä menee oikeaan paikkaan Inarin ja Ivalon väliseen ruutuun. Tajusin tämän itsekin vain EBT dots -sivua tutkimalla. Joku on siis ilmeisesti aikoinaan pyytänyt Myössäjärvelle oikeat koordinaatit täpläkartalle, muutoinhan kyseinen piste lienisi mahdoton saada.
Tervetuloa! Ilmoittelehan ittestäs, jos tuut Joensuuhun asti.airis wrote:Minulla lyhyt kesäloma vasta elo-syyskuun vaihteessa ja suunnittelin puolestaan lähteä Itä-Suomen suuntaan täpliä keräämään.
Kiitos, pidetään mielessä!Luumi wrote:Tervetuloa! Ilmoittelehan ittestäs, jos tuut Joensuuhun asti.airis wrote:Minulla lyhyt kesäloma vasta elo-syyskuun vaihteessa ja suunnittelin puolestaan lähteä Itä-Suomen suuntaan täpliä keräämään.
Joo, täytyy yrittää!RaijaL wrote:Osallistuin vasta-alkajana ja pienkirjaajana (ja uteliaana!) Vaasan miittiin kesäkuussa 2015 ja mietin milloin ehkä saisin osumat kaikkien miittiin osallistujien kanssa. Nyt tänään, reilut 2 vuotta myöhemmin, sain osuman JuristiM:n kanssa. Enää puuttuu vain yksi (jos en nyt ihan väärin ole laskenut), jonka kanssa osuma puuttuu. Siispä Aatos99, yritähän saada koppi jostain setelistäni! Minä yritän täällä päässä samaa.
Kiitos RaijaL. Olipa kiva saada yhteinen osuma. Niin ne setelit vaan lopulta löytävät tiensä oikeisiin käsiin.....RaijaL wrote:Osallistuin vasta-alkajana ja pienkirjaajana (ja uteliaana!) Vaasan miittiin kesäkuussa 2015 ja mietin milloin ehkä saisin osumat kaikkien miittiin osallistujien kanssa. Nyt tänään, reilut 2 vuotta myöhemmin, sain osuman JuristiM:n kanssa. Enää puuttuu vain yksi (jos en nyt ihan väärin ole laskenut), jonka kanssa osuma puuttuu. Siispä Aatos99, yritähän saada koppi jostain setelistäni! Minä yritän täällä päässä samaa.