https://fi.eurobilltracker.com/notes/?id=180625272
Hieno!
Mulle noita on kertyny 51 kappaletta. Kuusi niistä on kansainvälisiä.Aatos99 wrote:Hieno!Aikamoinen tuuri saada neloisosuma, vaikka olisikin kirjannut paljon seteleitä.
Kyllä niitä sieltä rupeaa tulemaan.Finsk wrote:Tässä taannoin tuli taas osuma, jo kuudes sellainen. Usko vahvistuu jokaisen osuman myötä, joka tuo lisäksi iloisen mielen. Nyt katse tulevaan ja osumaa numero seitsemän odottamaan / tekemään
Näinhän siinä on käynyt. Kiitos taas osumasta. Oli kymmenes osuma meidän välillä. Ja mun 1820. osuma (kun moderoituja ei lasketa mukaan).brewerhki wrote:Noniin, Juristi M on käynyt mun jälkeen Lidlissä. Olin kyl menossa S-Markettiin, mut joku ei uskaltanut kääntyä sinne, vaikka vastaantulevalla liikenteellä oli punaiset valot, niin jatkoinkin suoraan ja menin Lideliin.
Kiva sattumaAnnie_in_exile wrote:Hassu juttu. Sain osuman kaverin kanssa, ja vaikka meidän väliltä on moderoitu ns. friendly fire -osumia, niin tää tämänpäiväinen oli kyllä ihan aito ja tahaton. Sain setelin automaatista, joka oli lähinnä mun vanhaa asuinpaikkaa. Olin viime perjantaina menossa lääkäriin ja totesin että nyt tarttee kyllä nostaa käteistä. Satuin vielä saamaan auton parkkiin ihan pankin eteen, mikä on hyvin harvinaista, ja sitten tosiaan palkkapäivän jälkimainingeissa hyökkäsin nostamaan ison pinon pieniä seteleitä.
Mä oon vielä aikoinaan houkutellut tän kaverin ebtariksi, ja hän on kirjannut 'vain' jotain 800 seteliä, joten siinäkin mielessä kävi hyvä tuuri, että osui tälleen puhtaasti.
Onpa mahtava!