Hyvin on mopo lähdössä käsistäbrewerhki wrote:Kovin härskejä ei ole tullu tehtyä, mut pienempiä esimerkkejä on monta.....

Tsemppiä jatkoon, hyvälle näyttää, "setelihimosi"

Hyvin on mopo lähdössä käsistäbrewerhki wrote:Kovin härskejä ei ole tullu tehtyä, mut pienempiä esimerkkejä on monta.....
Joo mopo lähtee käsistä (lähti jo jonkin aikaa sitten), just tänään katselin vuosittain syöttämieni setelien määrää, niin jos tosta tekis käyrän, niin käyrä olis jotakuinkin samansuuntainen, ku maailman väestön lukumäärä tai netissä olevien tietokoneiden määrä. Vielä kuitenkaan pyytäny pelkästään tän harrastuksen takia vaihtorahoja tiettyinä seteleinä. Sitä olen kyllä tehny, mut syynä on joko mun tai emännän duunien vaihtokassojen vähyys tiettyjen setelien suhteen, ja tottakai siinä sivussa sai enempi seteleitä kirjattua sisään. Vai olikohan oikea syy sittenkin ebt, mut en vaan myönnä?emppu wrote:Hyvin on mopo lähdössä käsistäbrewerhki wrote:Kovin härskejä ei ole tullu tehtyä, mut pienempiä esimerkkejä on monta.....Kovin tuttua tarinaa omalta taholtanikin ajateltuna. Yks vinkki mikä toimii ainakin mulla ja sillä saa aina muutaman extralapun. Kassalla missä lienenkin, pyydän vaihtorahat vitosina.....
Itsekin kävin edellisellä Imatran reissulla kävellen hakemassa pari täppää. Se keskustan täppä oli jo ennestään ja yksi jäi vielä odottamaan seuraavaa kertaa.Sleijeri wrote:Tulin visiitille Imatraan ja kyllähän ne neljä täppää piti saada, pääosin kävellen. Ensimmäinen kuitti 16:52 Sienimäen Siwasta, toinen 17:14 Karhumäen Valintatalo, kolmas 17:32 Keskusliikenneaseman Otto-automaatista, sen jälkeen vähän huijasin ja menin taksilla hotellille kirjaamaan alkumatkan setelit, suihkuun ja syömään. Viimeisin nosto Ensontien automaatista 19:19 ja hotellilla kirjaamaan se 20:03.
Yhteensä kävelyä ~10 kilometriä. Nyt voikin palkita itsensä muutamalla huurteisella