EBTM - NL-BE, Baarle-Nassau-Hertog, zaterdag 3 november 2007
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
Ik heb nog geen idee hoe ik precies naar Baarle ga reizen. Waarschijnlijk blijft m'n fiets thuis.
De week ervoor heb ik vacantie, en het idee is naar Duitsland en België te gaan.
Grappig genoeg geeft de Nederlandse Reisinformatie aan dat ik net zo goed met De Lijn tussen Tilburg en Baarle kan reizen (via Poppel)
De week ervoor heb ik vacantie, en het idee is naar Duitsland en België te gaan.
Grappig genoeg geeft de Nederlandse Reisinformatie aan dat ik net zo goed met De Lijn tussen Tilburg en Baarle kan reizen (via Poppel)
Jelle zonder internet. Het was een leuke hobby, maar niet mijn hobby. Een leven zonder internet is mijn ding. Een leven van geld uitgeven in plaats van tracken zeg maar.... hahaha. Ja, er mag gelachen worden.
Inloggen op site lukt niet meer, maakt niet uit. Ik snap toch niets van nieuwe biljetten
Inloggen op site lukt niet meer, maakt niet uit. Ik snap toch niets van nieuwe biljetten

Echt veel geldautomaten zijn er helaas niet in Baarle, dus hier maar eens een overzichtje, inclusief de Nederlandse postcodes :
Rabobank 
Singel 4, 5111 CD
open za : 9.00-12.00
geldautomaat (binnen en buiten) en stortautomaat (binnen)
niet altijd met
biljetten gezien
KBC 
Molenstraat 21, 2387
zaterdag open : 9.00-12.00
geldautomaat aanwezig (binnen, wel 24/7 open)
en
zoals gebruikelijk in België
Postbank / Postkantoor 
Sint Annaplein 15, 5111 CA
(in supermarkt)
geldautomaat aanwezig (buiten)
ABN-AMRO 
Nieuwstraat 20, 5111 CW
zaterdag gesloten, geldautomaat aanwezig
Fortis 
Uitbreidingsstrat 2, 2387
zaterdag gesloten, geen geldautomaat (zover ik weet)
De gegevens van beide dorpen :
Baarle-Hertog 886 biljetten en 8 hits (door 43 verschillende users)
Baarle-Nassau 1043 biljetten en 5 hits (door 52 verschillende users)

Singel 4, 5111 CD

open za : 9.00-12.00
geldautomaat (binnen en buiten) en stortautomaat (binnen)
niet altijd met

Molenstraat 21, 2387

geldautomaat aanwezig (binnen, wel 24/7 open)

Sint Annaplein 15, 5111 CA

geldautomaat aanwezig (buiten)

Nieuwstraat 20, 5111 CW

zaterdag gesloten, geldautomaat aanwezig

Uitbreidingsstrat 2, 2387

zaterdag gesloten, geen geldautomaat (zover ik weet)
De gegevens van beide dorpen :

Jelle zonder internet. Het was een leuke hobby, maar niet mijn hobby. Een leven zonder internet is mijn ding. Een leven van geld uitgeven in plaats van tracken zeg maar.... hahaha. Ja, er mag gelachen worden.

Zelfs de Rabobank schijnt op zaterdag open te zijn, volgens de website van de Rabobank 

- giberski
- Euro-Master
Hoi Intoer, ik heb het idd even opgezocht en vanaf Sleeuwijk is een vrij lastige, bijna onmogelijk toer. Als jullie niet langs een grote plaats komen vanwaar ik wel kan vertrekken, dan wil ik jullie hartelijk bedanken voor het aanbod, maar dan rij ik 's avonds wel weer terug met Eddy mee terug en pak ik de volgende dag wel weer de bus. Bedankt voor jullie aanbod.intoer wrote:Hoi Giberski,giberski wrote:Helemaal niemand waarbij ik kan slapen? De wedstrijd is pas 's middags dus ik heb tijd genoeg om naar Den Bosch te reizen. Please, someone help me!
als je wilt kun je wel bij mij slapen.
Wij moeten echter zondag ergens net voor of rond de middag zelf ook weer weg.
Ik heb alleen geen idee of het OV op zondag vanaf Sleeuwijk gemakkelijk verloopt naar s'Hertogenbosch. Volgens mij gaan er alleen vanaf een busstation ergens ver buiten Sleeuwijk ( de Tol ) interliners richting utrecht of richting breda / tilburg.
Ik hoor het wel wat je wilt.....groeten Intoer
Main organiser of EBTM06: Amsterdam and national meetings in Zwolle and Leiden.
Have you been to Holland? Join the Bingo
Have you been to Holland? Join the Bingo
- eddydevries
- Forum Moderator
Er zijn heel veel Rabobanken op zaterdag open.Crazy Bob wrote:dat zijn er wel meer hoor, bijv. Windsingel te Barendrecht, Binnenwegplein te Rotterdam en Schakelstede te Nieuwegein (mocht je nog een keer in de buurt komen)yli wrote:Zelfs de Rabobank schijnt op zaterdag open te zijn, volgens de website van de Rabobank
Er is er zelfs één, die op zondag open is (daar ben ik gisteren nog geweest): op de Dam in Amsterdam.
Deze gebruik ik altijd, als ik op zondag geld wil storten om weer op te kunnen nemen.
Eddy - Rotterdam - NL
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1742 +59 triples +1 quadruple = 1802.
Facebook-profile + Geocaching + postcrossing
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1742 +59 triples +1 quadruple = 1802.
Facebook-profile + Geocaching + postcrossing
Inderdaad het wisselen bij KBC levert geheid meetinghits op zoals de 100xMr Euro wrote:Ga nou niet in die banken gaan biljetten wisselen. Jullie gaan hopen meetinghits creeren.

Het handigst is gewoon biljetten uit de ATM halen.
Ja, ik ben geen Rabobank klant - en wist dat niet. Ik kom dan wel vaker in België, en daar zijn veel banken zaterdagochtend open.Crazy Bob wrote:dat zijn er wel meer hoor, bijv. Windsingel te Barendrecht, Binnenwegplein te Rotterdam en Schakelstede te Nieuwegein (mocht je nog een keer in de buurt komen)yli wrote:Zelfs de Rabobank schijnt op zaterdag open te zijn, volgens de website van de Rabobank