Meeting Finse Stijl: Zaterdag 26 juli in Turnhout!

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries

MM8_NL
Euro-Master
Euro-Master

Post by MM8_NL »

yli wrote:Ik ben beetje moe - maar thuis gekomen

Turnhout - Tilburg bleek nog 34 km te zijn
Yli, is toch voor jouw een afstand van niets als volboed fietser? :wink:
yli
Euro-Master
Euro-Master

Post by yli »

Haha, ja op zich is 34 km niet zo veel.

Maar het was niet echt de bedoeling, want ik hou niet zo van in het donker fietsen. Dat was ook niet nodig geweest, want om 22:00 vertrekt er vanuit Turnhout ook een rechtstreekse bus. Maar bij de bushalte (Markt) was het wel erg rustig - het bleek dat in zomermaanden de bus van een andere halte vertrok.

O ja, de heen weg was al 130 km.
Jelle zonder internet. Het was een leuke hobby, maar niet mijn hobby. Een leven zonder internet is mijn ding. Een leven van geld uitgeven in plaats van tracken zeg maar.... hahaha. Ja, er mag gelachen worden.
Inloggen op site lukt niet meer, maakt niet uit. Ik snap toch niets van nieuwe biljetten :lol:
eddydevries
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by eddydevries »

Sorry, dat ik niet heb gereageerd nadat ik thuis ben gekomen (was net voor 3 uur :wink: ), maar ik heb een leuke dag gehad.

Mr.Euro, bedankt voor het organiseren :wink: .

Hoewel het me geen "extra plaatsen" heeft opgeleverd, ben ik wel blij, dat we nog even naar Herentals zijn gegaan: nu i.p.v. 1 biljet, 17 biljetten (en gestegen naar de 2e plaats van België; Turnhout nu 3e met 12; alleen Leuven staat hoger met 35).

Op weg naar huis vanuit Leiden ben ik nog even gestopt bij de Rabobank in Voorschoten: sinds lange tijd weer R/P-vijfjes, waaronder deze hit.

Wat het weer betreft hebben we het ook nog goed getroffen (af en toe een paar druppeltjes), want bij mijn ouders (Ede) is het wild tekeer gegaan (met het onweer).

Al met al een geslaagde dag :lol: .

Iedereen bedankt voor de gezelligheid (bhoeyb bedankt voor de :flag-cy: muntjes) en tot de volgende keer.
Last edited by eddydevries on Fri Oct 03, 2008 8:14 am, edited 1 time in total.
Eddy - Rotterdam - NL
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1742 +59 triples +1 quadruple = 1802.

Facebook-profile + Geocaching + postcrossing
bhoeyb NLI

Post by bhoeyb NLI »

Zoals beloofd hier de m'n foto's van gisteren. Nu jij nog, Giberski :wink: . Enjoy 8) !
eddydevries
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by eddydevries »

bhoeyb NLI wrote:Zoals beloofd hier de m'n foto's van gisteren. Nu jij nog, Giberski :wink: . Enjoy 8) !
Ik heb helaas geen eigen website, waar ik ze op kan zetten, dus doe ik het maar hier.

Niet allemaal, want dan wordt dit topic zo lang, maar ik zal ze wel allemaal naar avij sturen (voor zover ze goed zijn tenminste :wink: ).
Dus zodra ze in de Gallery gezet worden kunnen we ze allemaal bekijken (ooit :wink: ).

Image
YLI is met de auto gekomen.

Image Image Image Image
Vóór de meeting nog een "stadswandeling" gemaakt.

Image Image
Eten op het terras.

Image
AFREKENEN !!! (Giberski controleert de rekening)

Image
Wat je allemaal moet doen om een groepsfoto te maken.
Eddy - Rotterdam - NL
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1742 +59 triples +1 quadruple = 1802.

Facebook-profile + Geocaching + postcrossing
yli
Euro-Master
Euro-Master

Post by yli »

Helaas was de VW niet van mij :wink:

Maar heb foto wel gebruikt om avantar beetje aan te passen
Jelle zonder internet. Het was een leuke hobby, maar niet mijn hobby. Een leven zonder internet is mijn ding. Een leven van geld uitgeven in plaats van tracken zeg maar.... hahaha. Ja, er mag gelachen worden.
Inloggen op site lukt niet meer, maakt niet uit. Ik snap toch niets van nieuwe biljetten :lol:
Crazy Bob
Forum Moderator
Forum Moderator

Re: Meeting Finse Stijl: Zaterdag 26 juli in Turnhout!

Post by Crazy Bob »

Ik denk dat deze hit een hit is met één van de biljetten die ik in Turnhout heb achtergelaten tijdens deze meeting! (o.a. dit biljet is kennelijk ook meegegaan naar de meeting; zie immers het commentaar!)
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”