Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
tja, je hebt altijd mensen die daarvoor al een keertje gaan wisselen...yli wrote:Het eten wordt toch metbetaald, dus wat dat betreft maakt het niet zoveel uit eddy
Het grappige is dat de uitgekozen eet-locatie eigendom is van de ouders van een vriend van me. Als iedereen weg is, mag ik vast wel even de kas opmaken...Crazy Bob wrote:tja, je hebt altijd mensen die daarvoor al een keertje gaan wisselen...yli wrote:Het eten wordt toch metbetaald, dus wat dat betreft maakt het niet zoveel uit eddy
ik ontken bij voorbaat alles!
of met plastic geldyli wrote:Haha, dat wordt dus met muntgeld betalen
Dat mag best: dan krijg je een heleboel GEMODEREERDE hits erbij (die dus nergens meetellen).Marco1970 wrote:Het grappige is dat de uitgekozen eet-locatie eigendom is van de ouders van een vriend van me. Als iedereen weg is, mag ik vast wel even de kas opmaken...Crazy Bob wrote:tja, je hebt altijd mensen die daarvoor al een keertje gaan wisselen...yli wrote:Het eten wordt toch metbetaald, dus wat dat betreft maakt het niet zoveel uit eddy
ik ontken bij voorbaat alles!![]()
Dank!MM8_NL wrote:Wij wensen iedereen veel plezier en succes in Roermond bij de meeting. Hopelijk wordt het weer beter zodat het niet de gehele dag regent.
Groet, Tanja en Marcel