Meeting Goes op 05 februari 2011.

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries

Wanneer moet de meeting gehouden worden en waar eten we?

Poll ended at Sun Jan 16, 2011 10:50 pm

29 januari; Restaurant De Landbouw
1
5%
29 januari; Grand Café Jersey
1
5%
29 januari; restaurant maakt mij niet uit
2
10%
5 februari; Restaurant De Landbouw
0
No votes
5 februari; Grand Café Jersey
1
5%
5 februari; restaurant maakt mij niet uit
9
45%
beide dagen kan; Restaurant De Landbouw
0
No votes
beide dagen kan; Grand Café Jersey
2
10%
beide dagen kan; restaurant maakt mij niet uit
0
No votes
Ik kan niet komen.
4
20%

Total votes: 20

BaliBennie
Forum Moderator
Forum Moderator

Re: Meeting Goes op 05 februari 2011.

Post by BaliBennie »

Dus de traditionele omleiding via Duitsland dit keer niet gedaan?
Visit my homepage to see my statistics, maps and more!

Look at my 5 years statistics

Er gaat niets boven Groningen EBT
Crazy Bob
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by Crazy Bob »

BaliBennie wrote:Dus de traditionele omleiding via Duitsland dit keer niet gedaan?
Fons wilde helaas niet naar Emden...
jabosa2
Euro-Master
Euro-Master

Post by jabosa2 »

Crazy Bob wrote:
BaliBennie wrote:Dus de traditionele omleiding via Duitsland dit keer niet gedaan?
Fons wilde helaas niet naar Emden...
Das nou jammer, mijn zoon is van de week nog in Emden geweest.......
Steun het Nederlandse Rode Kruis.
www.rodekruis.nl/
My stats
Elmo
Euro-Master
Euro-Master

Post by Elmo »

Ik ben ook weer thuis, na de opname-stortings-ATM van de ABN Amro aan de Kneuterdijk in Den Haag weer wat vijfjes lichter te hebben gemaakt. Het was leuk weer iedereen gezien te hebben. Bedankt Eddy voor het organiseren.

En nu ga ik invoeren, morgen ga ik nl. mijn kruidvattreinkaartje gebruiken.
Of all the words of mice and men, the saddest are 'It might have been.' - Kurt Vonnegut
vermeer
Euro-Master
Euro-Master

Post by vermeer »

Waar gaat het vandaag naar toe als ik vragen mag?
HBoZ
Euro-Master
Euro-Master

Post by HBoZ »

jabosa2 wrote:Veel plezier allemaal in een winderig Goes!!! Hou je briefjes goed vast hoor. :P :D :P
Nou jabosa iemand heeft jouw advies in de wind geslagen :P
maarsy
Euro-Master
Euro-Master

Post by maarsy »

alles wat ik net had geschreven had is weg doordat men internet uitwiel en zonder ik iemand kan vermoorden typ ik het niet opniew

om het kort te houden de E40 opgereden in plaats van de A12 ( in goes was ik eerst misreden naar oudelande :roll: god weet hoe ik daar verzeild ben geraakt ) dus een uur en kwart later thuis

maar ja wat verwact je van iemand die nog nooit verder dan 15 km van huis heeft gereden en dan nu meteen ( zonder bankomleiding en verloren rijden 104 KM) voor mij dus 140 KM
rlaurenssen
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training

Post by rlaurenssen »

Het was weer een erg geslaagde meeting in Goes, heb erg genoten van alle verhalen en natuurlijk van het lekkere
eten bij Restaurant Jersey. Hoewel de ongenodigde oorlogsveteraan er van mij niet bij hoefde, maar ik zal vast niet
de enige zijn die deze mening deelt :roll: .

Nadat ik met Googlejaps mee ben gereden richting huis, heeft hij besloten om mij maar ook meteen weer af te zetten
in Helmond, Erg bedankt Jasper :D . We hebben nog even zitten vergelijken met elkaars statistieken, en hebben we
nog een aantal stadsprofielen opgeschoont.

Eddy, bedankt voor de goede organisatie en Jetske erg bedankt voor de rondleiding, hoewel het wel erg koud was met
die harde wind, heb ik erg genoten van Goes. Genkie, leuk dat je er ook was en misschien nog tot een volgende keer en
dan mischien ook wat langer als het dichter bij huis is.

Nu ga ik echt slapen, want ik moet morgen om 13:00 al weer op het werk zijn. 8)
Fons
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by Fons »

Mijn achterband schijnt toch echt zijn langste tijd gehad te hebben. Onderweg twee keer gestopt om bij te pompen en tussen door op de meeste plekken niet harder dan 100 km/u gereden. Andere stukken met ca. 80 km/u achter een vrachtwagen blijven plakken :). Natuurlijk ook onderweg nog wat biljetten gehaald. Allereerst in Rilland, de bedoeling was Yerseke maar vanwege de band (ik moest toen nog een tankstation vinden langs de snelweg :))
In België een Argenta gevonden in Zandvliet maar ik geraakte daar niet binnen. Geen andere bank gevonden. Daarna naar Berendrecht waar bijna alle straten waren open gebroken. Hier en daar kon je doorrijden. Op sommige andere plekken ben ik te voet gegaan :)
Na erg lang zoeken en vragen aan enkele loslopende voorbijgangers kwam ik bij de Dexia terecht. Daar voor €525,- kunnen pinnen. Even later nog een Rabobank geplunderd, want toen ik weer even op weg in Nederland was, was het al 0:00 geweest.
Voor mij de meeting een beetje kort, maar het was wel erg leuk hoor! Bedankt voor de organisatie Eddy, en de anderen bedankt voor de aanwezigheid ;)
Tot de volgende meeting :)
yli
Euro-Master
Euro-Master

Post by yli »

Via Eindhoven netjes op tijd thuis gekomen. Helaas was ik vergeten de wekker af te zetten, zodat ik nu kei vroeg wakker ben..... tijd om verder te slapen dus :wink:
Jelle zonder internet. Het was een leuke hobby, maar niet mijn hobby. Een leven zonder internet is mijn ding. Een leven van geld uitgeven in plaats van tracken zeg maar.... hahaha. Ja, er mag gelachen worden.
Inloggen op site lukt niet meer, maakt niet uit. Ik snap toch niets van nieuwe biljetten :lol:
Henk_2006
Euro-Master
Euro-Master

Post by Henk_2006 »

De oorlogsveteraan heb ik zeker gemist. Ik was om 23.30u. thuis en jawel, ik ben bij drie Volksbanken en één Kreissparkasse in Selfkant langsgeweest.
bedankt allemaal voor de leuke meeting en tot een volgende keer.
eddydevries
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by eddydevries »

Die kwam ons toen we zaten te wachten op het nagerecht ons verblijden met hele verhalen.
Maar ach, weer eens wat afwisseling :wink:.

Ik heb net op het postcrossers-forum, ook namens ons allen, Jetske (voor het houden van de wandeling) en Genkie (daar bekend als Lotty) bedankt voor de meeting.

Ik wil jullie ook bedanken voor de gezelligheid (en voor het tekenen van de kaarten :wink: ).

Hoewel ik (toen ik dit opzette) geen idee had, hoe het postcrossen en het eurobilltracken op een gezamenlijke meeting tot hun recht zouden komen (vooral toen ik nergens op beide forums een voorbeeld kon vinden, hoewel er wel eerder gezamenlijke meetings waren geweest), ben ik blij, dat het toch aardig samenging. Zeker ook dat iedereen de kaarten wilde tekenen.
Jammer, dat er niet meer postcrossers mee konden doen (maar dat kwam ook door de lange afstanden en het tijdstip) en er daardoor een "overmacht" aan Eurobilltrackers was, maar wat mij betreft is het voor herhaling vatbaar.
Dan misschien wat centraler (maar wat centraler is voor postcrossen is aan de rand voor EBT).

Deze meeting heeft in ieder geval het gevolg gehad, dat er postcrossers zijn gaan Eurobilltracken en Eurobilltrackers zijn gaan Postcrossen. Leuk, die interesse in elkaars hobby 8) .

Bedankt iedereen, en tot de volgende keer.
Eddy - Rotterdam - NL
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1742 +59 triples +1 quadruple = 1802.

Facebook-profile + Geocaching + postcrossing
jabosa2
Euro-Master
Euro-Master

Post by jabosa2 »

HBoZ wrote:
jabosa2 wrote:Veel plezier allemaal in een winderig Goes!!! Hou je briefjes goed vast hoor. :P :D :P
Nou jabosa iemand heeft jouw advies in de wind geslagen :P
:P :D :P
Steun het Nederlandse Rode Kruis.
www.rodekruis.nl/
My stats
eddydevries
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by eddydevries »

Op de terugweg nog een minimeeting gehad bij de ATM in Kruiningen.
Toen ik daar aankwam, stond bhoyeb er al en na mij kwam HBoZ eraan 8) .

Mijn hoofddoel net niet gehaald (Stand in Kruiningen) maar mijn 31e plek in de ranglijst wel heroverd (voor zolang het duurt natuurlijk :wink: ).
Eddy - Rotterdam - NL
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1742 +59 triples +1 quadruple = 1802.

Facebook-profile + Geocaching + postcrossing
googlejaps
Euro-Master
Euro-Master

Post by googlejaps »

eddydevries wrote:Mijn 31e plek in de ranglijst wel heroverd (voor zolang het duurt natuurlijk :wink: ).
Ik voorspel dat dat niet langer dan een uurtje zo blijft.

Ik ben na de meeting eerst nog naar Helmond geweest om Rob naar huis te brengen. Daarna op weg naar huis heb ik ook nog biljetten gescoord in Nuenen. Die ga ik zometeen lekker invoeren.

Bedankt allemaal voor de gezelligheid op de meeting, en tot de volgende keer!
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”