Het zat eraan te komen

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries

olskie bolskie
Euro-Regular
Euro-Regular

Post by olskie bolskie »

Fons wrote: Ik heb 3 keer een hit met mijn broer gehad, die ook lid is van EBT.
We hadden toen allebei een biljet van een van onze ouders ingevoerd, één van die hits werd als interessant gezien.

Fons.
Zo kreeg ik vandaag m'n zesde "hit" met m'n broetje tot nu staat ie nog als interessant maar dat zal niet lang duren
Bunny
Euro-Newbie
Euro-Newbie

Post by Bunny »

Tja, kom je weer een seen keertje bij je ouders langs, je voert in alle onschuld een paar biljetjes in, staat je moeder in je nek te hijgen: "hee, wat ben je aan het doen?".
Ze is dol op statistiekjes en grafiekjes, dus het was op zich geen verrassing dat ze ook zou gaan tracken, maar dat ze mij in één dag voorbijstreeft en vervolgens in een week op de drempel van de NL top-50 staat en op de koop toe een hit scoort, daar kijk ik toch wel behoorlijk van op! Ik vraag me ook af of ze dit krankzinnige tempo (gemiddeld 100+ biljetten per dag) nog lang kan volhouden, maar aan gebrek aan enthousiasme zal het in ieder geval niet liggen :wink:
Jammer dat ik haar niet met mijn referer-link heb laten aanmelden: ze zou een mooi referer-child zijn :D

Ik ben wel jaloers op haar hit, maar misschien lukt het me hier in Amsterdam wel met minder biljetten...
Blueman
Euro-Master
Euro-Master

Post by Blueman »

[quote="Bunny"]Tja, kom je weer een seen keertje bij je ouders langs, je voert in alle onschuld een paar biljetjes in, staat je moeder in je nek te hijgen: "hee, wat ben je aan het doen?".
quote]
Toch leuk dat ze het zo ook op kunnen pikken :)
al heb ik op deze manier ook een paar mensjes lid kunnen laten maken :)

"wat doe je "
:P
Blue is the color that makes people wild!
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”