!!!! Hienoa! Toivottavasti oli muutenkin mukavaa...Aatos99 wrote:Korpilammen miitti alkoi hyvin... Tunnelma oli hyvä ja mukava,ihmiset puhuivat paljon harrastuksesta ja viihdyin... Lähdin välillä käymään kotona ja nyt olen lähdössä takaisin Espooseen. Kirjasin hotellin kahvilasta saamani setelit ja yllättäen tuli osuma ebtarilta,joka ei edes ollut paikalla!!! : https://fi.eurobilltracker.com/notes/?id=102896148" onclick="window.open(this.href);return false;
Tapaaminen 29.10.2011
- yoto
- Euro-Regular

Re: Tapaaminen 29.10.2011
- yoto
- Euro-Regular

Juristi M wrote:No niin. SipuliSopuli, yoto ja Skiggeböy pääsivät onnellisesti Helsingin keskustaan ja olen ehtinyt kotiin. Kiitokset yotolle järjestelyistä & isännyydestä. Oli taas mukavaa tavata vanhoja ja uusia tuttuja. Parasta miiteissä on, että nimimerkit saavat kasvot. Tosi hienoa, että Aatos99 tuli mukaan miittiin niin, että mukana oli nuorempaakin ikäluokkaa.
Itsehän en tehnyt juurikaan mitään, kunhan vain kutsuin ihmiset paikalle... oli todella hienoa nähdä teitä! ...olen huomannut aikaisemmin sen yhteisöllisyyden, mikä ebtareiden kesken vallitsee, johon halajan mukaan.. niin hyvää porukkaa mukana on!
Kiitos!! Hauskaa oli ja nähdään toivottavasti kaikki seuraavassakin miitissä....!!! Tosiaan oli kivaa nähdä teidät kaikki ja tosi harmi ettei Luumi päässyt paikalle...
Ei sitä koskaan tiedä_Aatos99
Kotona, maalla takaisin
Yotolle kiitokset. Kiva nähdä vanhoja tuttuja ja eritoten uusia. Erityismaininnan ansatsee Aatos99, todella valveutunut ja harrastukseen paneutunut miehenalku
Kaltaisiasi nuoria saisi olla Suomi täynnä, niin mikä olisi jättää kotimaa teidän harteille kun me körmyt jäädään eläkepäiviä viettämään.
Kotimatka hieman venähti kun "sorruin" koukkailemaan, muutaman uuden täplän vuoksi. No kohta nähdään onnistuiko tuo hanke.
Kotimatka hieman venähti kun "sorruin" koukkailemaan, muutaman uuden täplän vuoksi. No kohta nähdään onnistuiko tuo hanke.
Kiitos!!! Toivon tosiaan,että kaikilla muillakin oli yhtä hauskaa kuin minulla ja nähdään tosiaan toivottavasti kaikki taas seuraavassa miitissä!!!...
Ei sitä koskaan tiedä_Aatos99
Kotimaisemiin palattu taas. Kiitokset yotolle järjestelyistä, mukavaa oli.
Hauskaa nähdä uusia ja tuttuja kasvoja, harmi vaan, meitä ei ollut enempää,
porukkaan olis vielä mahtunut hyvin
. Onneksi uusia junioreita on tullut mukaan
.
Uutta miittiä odotellessa toivotan kaikille aurinkoisia syyspäiviä
Hauskaa nähdä uusia ja tuttuja kasvoja, harmi vaan, meitä ei ollut enempää,
porukkaan olis vielä mahtunut hyvin
Uutta miittiä odotellessa toivotan kaikille aurinkoisia syyspäiviä