- gebruikte

- UNC

- UNC

- een "mix" van gebruikte

- een "mix" van gebruikte

Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
Beetje onbegrijpelijk nederlands.den eerste gebruikte EUROPA omdat vind ik !
Hij doet wel de moeite om in het Nederlands te schrijven, iets wat velen niet kunnenvermeer wrote:Beetje onbegrijpelijk nederlands.den eerste gebruikte EUROPA omdat vind ik !
vermeer wrote:Beetje onbegrijpelijk nederlands.den eerste gebruikte EUROPA omdat vind ik !
Exact!slabate wrote:Hij doet wel de moeite om in het Nederlands te schrijven,(...)vermeer wrote:Beetje onbegrijpelijk nederlands.LArdennais wrote:den eerste gebruikte EUROPA omdat vind ik !
Setec Oy (roan100 wrote:Waarom zijn er zoveel landen die geen biljetten kunnen drukken?
Zoals Finland heeft wel een eigen drukker maar er zullen geen Finse biljetten komen?
Ook van de nieuwere eurolanden zullen geen biljetten komen, hebben die landen geen eigen drukker of mogen die landen geen biljetten in eigen land drukken omdat ze nog niet zo lang de euro als valuta hebben?
Bij de oude serie was het wel zo, dat de nieuwe landen pas na 2 of 3 jaar biljetten mochten drukken. Maar dat ging dan over de Nationale Bank, die na een paar jaar opdracht mocht geven om te drukken.roan100 wrote:Ook van de nieuwere eurolanden zullen geen biljetten komen, hebben die landen geen eigen drukker of mogen die landen geen biljetten in eigen land drukken omdat ze nog niet zo lang de euro als valuta hebben?