(Ik heb iedereen een PM gestuurd)
Finnish-style-MEETING - 25 Maart 2006 - Gorinchem
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
Nog een mededeling:
Er is 1 ding dat ik niet heb kunnen regelen, namelijk naambordjes, ik heb geen enkele plek waar die zo maar kan krijgen...
Is er iemand die er wel gratis aan kan komen.
Zelf vind ik het niet helemaal nodig want een groot deel kent elkaar al en de meeting duurt niet zo lang als de vorige meetings in Nederland. Die begonnen al om 12:00
Er is 1 ding dat ik niet heb kunnen regelen, namelijk naambordjes, ik heb geen enkele plek waar die zo maar kan krijgen...
Zelf vind ik het niet helemaal nodig want een groot deel kent elkaar al en de meeting duurt niet zo lang als de vorige meetings in Nederland. Die begonnen al om 12:00
- redrabbit
- Euro-Master

Vanaf morgen (maandag) heb ik een nieuwe job, met zaterdag werk, en ik weet nog niet of ik dat weekend al dan niet moet werken... Ik hoop uiteraard dat ik niet moet werken.
Hopelijk weet ik dit morgen zodat ik je toch nog 'op tijd' kan verwittigen. Normaal kom ik ook enkel langs voor het eten en ben ik tijdens het bowlen weg, anders raak ik niet thuis.
Zodra ik meer weet laat ik dadelijk iets weten
Hopelijk weet ik dit morgen zodat ik je toch nog 'op tijd' kan verwittigen. Normaal kom ik ook enkel langs voor het eten en ben ik tijdens het bowlen weg, anders raak ik niet thuis.
Zodra ik meer weet laat ik dadelijk iets weten
Fons wrote:Nog een mededeling:
Bij de Bruna of bij een winkel voor officebenodigdheden hebben ze, ze wel, alleen ze zijn aardig duur!!!
- giberski
- Euro-Master

Nog iets meer dan een week, maar ik heb ontzettend veel zin om iedereen weer te zien en leuk te gaan bowlen. Dit gaat weer supergezellig worden. Goeie actie Fons.
Mocht het idee voor een naamkaartje nog niet uitgewerkt zijn, dan kunnen degene die nog een naamkaartje van een vorige meeting hebben onderstaand plaatje gebruiken. Je moet hem alleen even aanpassen aan het formaat van je kaartje. Ik hoop dat hij door de keuring komt.

Mocht het idee voor een naamkaartje nog niet uitgewerkt zijn, dan kunnen degene die nog een naamkaartje van een vorige meeting hebben onderstaand plaatje gebruiken. Je moet hem alleen even aanpassen aan het formaat van je kaartje. Ik hoop dat hij door de keuring komt.

Main organiser of EBTM06: Amsterdam and national meetings in Zwolle and Leiden.
Have you been to Holland? Join the Bingo
Have you been to Holland? Join the Bingo
- Crazy Bob
- Forum Moderator

zijn er trouwens nog meer mensen die met het OV komen? ikzelf ben van plan om de sneltrein van 15:50 uit R'dam te nemen, die komt om 16:08 aan in Dordrecht, vervolgens gaat vanaf daar een trein om 16:21 naar Gorinchem (aankomst 16:44). (onderweg dus nog net even tijd om de Postbank pin van station Dordt leeg te trekken
)
Ik ga zo met de trein:
15:24 treinstation sportpark
hilversum richting Utrecht
15:53 treinstation centraal
utrecht richting tiel
16:21 treinstation
geldermalsen richting dordrecht
16:45 aankomst in op gorinchem NS
terugreis check ik nog even. Wie komt er langs deze station? samen reizen is toch altijd beter als alleen?
15:24 treinstation sportpark
hilversum richting Utrecht
15:53 treinstation centraal
utrecht richting tiel
16:21 treinstation
geldermalsen richting dordrecht
16:45 aankomst in op gorinchem NS
terugreis check ik nog even. Wie komt er langs deze station? samen reizen is toch altijd beter als alleen?
Ik zal er ook bij zijn (samen met David, mijn voordeurdeler
). Hij moet eerst werken, dus wij komen alleen voor het bowlen.
Ik heb er onwijs veel zin in!
@Fons kun je mij het adres van de bowling pm-en (en de tijd dat jullie daar starten).
Ik heb er onwijs veel zin in!
@Fons kun je mij het adres van de bowling pm-en (en de tijd dat jullie daar starten).
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into
(")_(") your signature to help him gain world domination
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into
(")_(") your signature to help him gain world domination
- redrabbit
- Euro-Master

Normaal wel, tenzij ik dan net dat weekend op het zaterdagwerk schema sta en het niet kan wisselen. Maar ik ben zeker vanplan naar die meeting te komen. Hasselt is mijn tweede home-town dus die meeting mag ik zeker niet missenFons wrote:Dat is jammer, helaas een deelnemer minder....redrabbit wrote:Deze week zaterdag heb ik vrij, volgende week zaterdag moet ik werken, de zaterdag daarna heb ik vrij
![]()
![]()
![]()
Maar op 13 mei in Hasselt ben je wel van de partij neem ik aan...
Fons.
Hopelijk wordt de meeting in Gorinchem erg leuk.