Soms, zoals nu, heb ik niets beter te doen en heb ik dit topic eens helemaal doorgelezen en wil ik ook wat toevoegen aan dit topic.
Dat rt meestal alleen maar passieve hits had kan ik best begrijpen. Als je 20.000 briefjes op een maand ingeeft dan duurt het wel even (bij mij gemiddeld 70 dagen) alvorens die ergens terug opduiken, dus dat is niets "raars".
Dat je er niet in slaagde om op het forum te komen kan ik ook nog ergens begrijpen, want je moet verdomd veel moeite doen om te weten te komen hoe alles in elkaar zit en zekers om te weten wat de regels zijn. Eigenlijk ben ik nog altijd niet zeker of ik de regels wel echt ken. De uitleg over EBT en het forum kan echt wel beter.
Langs de andere kant, regels zijn regels. Iemand heeft regels opgesteld en iedereen die wilt meedoen dient de regels te volgen, als je dat niet kunt aanvaarden dan moet je gewoon niet mee doen. Dus, voor mij hebben de moderators het laatste woord.
Iedereen kan fouten maken en zal dat waarschijnlijk ook al wel gedaan hebben, zekers in het begin. Ik heb er trouwens ook al genoeg gemaakt door bv een serie unc zonder controleren gewoon in te geven. Als je dan nadien een hit hebt dan merk je dat, zoals BaliBennie hiervoor al geschreven heeft, dat er inderdaad andere (even unc als de rest) briefjes tussen die serie zitten die niks met die serie te maken hebben. Een mailtje naar het support-team lost dat probleem redelijk snel op en sindsdien controleer ik elk briefje, serie of niet.
Van je fouten leer je en de moderators gaan je niet afmaken als je hen daarvan op de hoogte brengt.
Ik ken ook iemand op een bank en laatst had zij 100 pakjes van elke 100 spiksplinternieuwe briefjes van 5, dus 10.000 briefjes. De serienummers waren zelfs volledig opeenvolgend, van het eerste tot het laatste. Ik heb er aan gedacht om deze in te geven (ik heb de briefjes gezien, zelfs geroken, dus kon ik ze ingeven) want 10.000 briefjes op een paar uur ingeven en uwen teller drastisch verhogen is natuurlijk wel leuk. Uiteindelijk heb ik besloten om dat niet te doen en wel omdat het enigste resultaat geweest zou zijn dat ik naar alle waarschijnlijkheid later een paar duizend gemodereerde hits met BaliBennie (gezien de hits die ik met hem al heb, schuimt hij net die banken af waar deze briefjes zouden terecht komen) zou gehad hebben en dat is ook niet echt zo leuk meer (daar is gewoon geen fun meer aan). Dus hopen briefjes, die weken of maanden geleden door iemand zijn opgeschreven en die je zelf nooit gezien hebt, ingeven ... daar heb je toch niks aan (benevens uwen teller die oploopt).
In ieder geval, eender welk probleem je hebt, je kunt daar altijd mee terecht bij de moderators (support-team) in eender welke taal. Soms duurt het wel een tijdje en soms gaat het heel snel, hangt gewoon af van de beschikbaarheid van de support-mensen. Maar zeggen dat je dat niet kon doen omdat je het Engels niet machtig bent, wel, dat is nu eens echt "bull-shit". In een vorig leven "lag" ik ook op Kleine-Brogel (officieel zelfs tot eind van dit jaar) en zelfs toen was de voertaal op deze "nato"-basis het Engels. Zelfs de barmannen in de cantine konden zich in het engels behelpen. Je gaat mij dus niet vertellen dat jullie je niet kunnen behelpen in het Engels, luc heeft trouwens hier
in dit topic bewezen dat hij wel degelijk Engels kent. En, trouwens, je kunt evengoed in het Nederlands (zelfs in het Spaans) met het support-team communiceren. En dan zeggen "With this posted I stopped with discussions on the forum" is toch ook wel kleinzerig .. mijn veertienjarige dochter, nochtans een echte spaanse furie, stopt ook alle discussies als ze niet kan winnen.
Ik sluit mij dus aan met wat hier al gezegd is geweest. Als jullie het met de EBT-hobby echt goed menen ... vergeet dan alle gewiste briefjes (je gaat ze echt niet terug krijgen), leer van je fouten, stick to the rules, en begin gewoon opnieuw met een schone lei.