emppu wrote:Tähän sarjaan varmaan sopii eilinen jutska
Varjo EBT_ROCK_MEETING
Muiden tosi ebtaajien kokoontuessa provissirockiin päätimme JiiPee72:n kanssa järjestää varjomiitingin Anjalankosken Sippolaan Jukolan-viestin yhteyteen. Pallo jäi JiiPeelle et ettii allekirjoittaneen kun ajelen Jukolan palokunnan hyökkäysautoa (ei me mihinkään hyökätty) ja niinhän siinä kävi että hyvä kun sain auton parkkiin niin jo oltiin kyselemässä

Siinä tutustuttiin toisiimmee ja systeemeihin ja todettiin että molemmilla on hilloa taskut täynnä (lue kirjattuja seteleitä) Pari tuntia jutskailtuamme rupesi nälkä painamaan päälle joten kohti soppatykkejä

Siinä sotasunnitelmaa jonossa miten saisimme setkuja vaihtoon,JiiPee edelle ja 7 egen ruoka maksuun ja maksu 22 egellä,eli vitonen ja kymppi kirjattavaa.Vaan sovimme jospa tytsy ois tarvinu vitosia ja kyselyn tulos oli tyly,EI

Pidättelin siinä jonoa muina miehinä kun JiiPee hieroi kauppaa(ei sitä typsyä) vaan vesiperä.Tosin vaihtorahoista sentään napsui osuma Jyskälään

Aika makeet kommentit setelistä vaikkei tietty mikään kiva olotila

Paluumatkalla autolle silmiini osuu tutun kaverin pilleripuoti,eikun sisään.Hetki typyköitä jututettuamme JiiPee vaitaa koko lafkan kassan

Autolle jossa setkut kirjataan paperille

JiiPee tirsoille (vastuu painaa,Ykkösjöukkueen ankkuri vai oliko se nelosjoukkueen viides osuus,sivuseikka) Jatkan päivystystä kun olin ensin selvittänyt,että Armi hoitelee kaljatelttaa,et sinne yöllä setelin vaihtoon

Treffit tehtiin Jukolanviestin aloitukseen(klo 23.00)
Viesti lähti ja JiPeetä ei missään,multa talkoot loppu puoliltaöin.Siitä kavereille saatesanoin et meen vaihtaan setelit,ettekä jätä vaan soitatte kun kaikki on valmiina kotiinlähtöön

Kaljateltassa käynti oli pettymys ei ollu Armia, jotain nuoria likkoja vaan jakamassa kaljaa

teltasta ulos ja JiiPee seisoo siinä niinkuin ei ois mitään tapahtunu.Sitte kerroin ettei onnistu kun Armi ei oo paikalla ja harmaat aivosolut liikkeelle

Ehdotin et mennään ruokateltan pomon juttusille oli sitten kuka oli

Enkä liiemmin JiiPeeltä vastausta odotellut kun oltiin jo menossa.Mutkien kautta parakkiin jossa haisi RAHA

Pienten esilämmittelyjen jälkeen sain lompakollisen vitosia ja JiiPee10/20

Saatesanoilla et aamusta tullaan uudelleen (ja tietty kiitellen) poistuimme parakista.Siinä kävellessämme tuli mieleen et josko JiiPee sai mun seteleitä10/20 itelleen päätimme et vaihdetaan ja mulle kympit/bumerangit ja vitosia kaverille

Vastaava neitonen oli todella väsynyt ja häipyikin kesken rahanvaihdon nukkumaan,van pääasia et homma pelitti.Mun saamat vitoset olivat varmaan pohjakassoja koska valtaosa oli käytettyjä Itävaltalaisia

Tosin niistä vaihtokympeistä napsui cinnamonin kanssa
Hyvästelyjen jälkeen varjomiitinki oli päätöksessään, ite orrelle ja JiiPee kompassin kera maastoon
JK: Olen edelleenkin (JiiPeenkin tavanneena) sitä mieltä että tämä porukka on todella mahtavaa,siitä jälleen kiitos kaikille,eritoten JiiPeelle

JJKK: tästä miitingistä ei ole kuvia näyttää,ja perusteluna on se et oltiin suorassa TV-lähetyksessä koko ajan,ainakin urheilukanavalla

Vaihtarit poikivat sitten JiiPeelle osuman Vaasaan joten kenties "tasapeli"

EDIT:Yöllinen pohjatyö kannatti sillä minun kuorsatessani rakkaan vaimoni kainalossa JiiPee kävi aamusella vaihtamassa uudelleen samoilta tytöltä uudet setelit

,oisko se suklaasilmäinen nuorikko vetänyt puoleensa

EDIT 2: Tää oli vaan tämmönen jäsentenvälinen surffailu kun emme tavanneet puhenjohtajaamme akiky:ä,oli koko yön jossain pirun TV-rastilla.(selittelyn makua)