De site accepteert deze biljetten nog niet, ik heb Avij en Nerzhul gevraagd of ze dit willen oplossen.
Een scan volgt later vanavond.
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries

Dit is toch geen grap??Elmo wrote:Ik heb hier een twintigje met shortcode G009A4 en serienummer F0010...!![]()
Ik heb het op Schiphol mogen ontvangen.
De site accepteert deze biljetten nog niet, ik heb Avij en Nerzhul gevraagd of ze dit willen oplossen.

een biljet kan niet eindigen op 0 als eindcijfer dus er ontbreken minderGP wrote:Net een serie van 10 UNC biljetten uit de Fortis ATM, heel veel ruimte tussen de biljetten!![]()
P********366
P********375
9 biljetten ontbreken
P********456
P********465
P********501
1 biljet ontbreekt
P********519
24 biljetten ontbreken
P********735
P********744
5 biljetten ontbreken
P********789
P********798

Dan nog, dan wordt het: 8/0/22/4. Ook wel vreemd.mrfeanfan wrote:een biljet kan niet eindigen op 0 als eindcijfer dus er ontbreken minderGP wrote:Net een serie van 10 UNC biljetten uit de Fortis ATM, heel veel ruimte tussen de biljetten!![]()
(lijst)

Malta en Cyprus zouden dit jaar beginnen met het laten drukken van biljetten.gille wrote:Dit is toch geen grap??Elmo wrote:Ik heb hier een twintigje met shortcode G009A4 en serienummer F0010...!![]()
Ik heb het op Schiphol mogen ontvangen.

Henk Draijer wrote:Ik zit met een probleem.
In de Zandvoortse Apotheek kopieer ik serienummerzijde van de biljetten en schrijf de shortcode erbij.
Met soms 12 tegelijk gaat het lekker snel.
Nu was ik vanochtend de briefjes aan 't invoeren kom ik een biljet vantegen met als serienummer S600******** en de opgeschreven shortcode F003**
Nu twijfel ik om hem in te voeren, S600 klopt (staat op 't kopie) maar F003 is mischien een foutje.
S600 komt in mijn Huge Table niet voor en bij vermeer ook niet.

Vanaf dit bericht wordt de F003/S6 genoemd (de F002/S6 stonden er al voor).Tjariet wrote:Ik heb er inmiddels 2 en ze zijn (volgens mij) wel degelijk echt, ze zijn nieuw en worden ook vermeld in het forum met nieuw hoge serienummers/shortcodes dat ik zo gauw even niet kan vinden.
*http://nl.eurobilltracker.eu/notes/?id=59960600 en http://nl.eurobilltracker.eu/notes/?id=60687484