Page 1 of 1

3 seteli ja tärppäs

Posted: Wed Sep 24, 2003 5:40 pm
by kaivuukone
eli laiton 3. setelin ja tärppäs aika hyvä tuuri

Posted: Thu Sep 25, 2003 7:52 am
by Basisti
Onnittelut. Munki eka osuma oli BonJovin kanssa.

Posted: Thu Sep 25, 2003 7:55 am
by Basisti
Niin ja onnittelut siitäkin, että olet tämän foorumin viidessadas jäsen.

Posted: Thu Sep 25, 2003 9:23 am
by Fundamental
Paljon vaan onnea minunkin puolesta ja muistahan jatkaa vaikka seuraavaa osumaa ei ehkä ihan kuudennella setelillä tulisi ;)

Posted: Thu Sep 25, 2003 2:57 pm
by kaivuukone
wow 500 jäsen 8)


no eipoä taida tulla 6 setelillä :)

Posted: Fri Sep 26, 2003 9:58 am
by Schaza
Onneksi olkoon vain niin osumasta, kun rekisteröitymisestäkin.

Koskakohan saadaan 1000:s jäsen? :)